![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Siegfried Bracke laat weten dat hij zich eveneens geviseerd voelt...
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() We moeten niet oppassen voor 'verstrikking' maar voor 'Vlaamse politici die hun broek afsteken voor de Walen'. Elio Di Rupo is een Waals politicus en zorgt voor zijn volk (eigen volk eerst, nietwaar?). Dat de Vlaamse politici telkens opnieuw zijn non's accepteren zegt eerder iets over hen dat over Di Rupo, het zijn zwakkelingen die steeds opnieuw hun broek laten afdoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat iemand gezegd heeft dat het te ver gaat, Zorroaster, maar wel dat de N-VA het eveneens doet.
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Mij maakt het niet uit hoe iemand reklame maakt voor zijn partij. Toch hebben jullie minder succes blijkbaar zoals het VB met zijn aapjes blijkbaar (op het forum) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vond de aapjes niet slecht . Buiten het over een kam scheren van Spa-Vld , en het CDV, die zelf in de oppositie zit ; een beetje dom de eigen lotgenoten-opposite mee onder vuur nemen ....maar kom , ik versta dat het vb schrik heeft dat vlaamsgezinden wellicht beseffen dat voor 2007 het best een pragmatische stem wordt uitgebracht die het meest kans geeft op méér en beter Vlaanderen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sorry... spontane reactie.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 1 maart 2007 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry hoor Luc, maar een partij waarvan de kopstukken hun huig voortdurend naar de wind hangen, én bewezen dat ze geen punt maken van kiezersbedrog, vertrouw ik voor geen cent.
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"En wat zien we nu? Campagne dat vol op de man speelt...en nog ligt te lachen met zijn klederdracht ook. Laag ze kerel....echt laag..." Dat lijkt me wel een duidelijk statement dat hij vindt dat het te ver gaat. Dat hij één bladzijde later al 90° gedraaid is is niet mijn schuld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() In dat geval ben je er behoorlijk slecht in, als je het twee bladzijden later zelf moet komen zeggen. Om "sarcasme" aan te geven bestaat er trouwens een heel gamma van smilies, eufemismen en vergelijkingen. Die vind ik echter niet terug in de bewuste post, dus concludeer ik dat er van sarcasme geen sprake was. Bovendien herhaal je je stelling twee keer na elkaar, zonder aan te geven op mijn eerste reactie dat ik je sarcasme verkeerd zou beoordeeld hebben. Op die manier kan iedereen zijn eigen blunders als "sarcasme" afdoen.
Stel je dus niet zo aan een geef eens toe dat je je wat vergallopeerd hebt, da's allemaal geen drama. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nee, ik heb net zo gereageerd zoals al de poco's op de pre-campagne van het VB. Leuk hé? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het wars van alle partijpolitiek toch een geslaagde affiche.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever speelt zelfs heel pecifiek op één man terwijl het VB drie partijen viseert.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 maart 2007 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |