![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Witte sokken... | |||
ik ben tegen gekleurde sokken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
enkel in geval van nood/ verstrooiing |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,56% |
zolang ze niet rieken of vuil zijn |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
overal behalve tijdens het sexen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
never, zelfs al moest ik naakt zijn en geen ander kledingsstuk hebben |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
alleen onder fysieke dwang of als mijn lief erop kickt |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
niet onder een maatpak, maar wel als casual/thuis/sport |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,82% |
Het maakt me geen bal uit. In afrika hebben ze helemaal geen keus |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,82% |
wat een zever. trek een sok over uw kop! ![]() |
![]() ![]() ![]() |
17 | 43,59% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blok is rechts. Als WitteSokingant en links mens moet ik dus eerst nog een Witsok-linkse partij oprichten.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigen witte rechtse sokken eerst! ![]() ![]() Ik ga dan ook een wit-paar-sokken partij oprichten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk, waarom moet het altijd om twee sokken gaan? Er is geen enkel onderzoek dat bewijst dat kleine sokjes niet normaal opgroeien in een gezin van drie oudersokken. Ik wil dus protesteren tegen het schandelijke systeem van het paar sokken en eis rechten voor het sokkentrio. Bij wijze van voorbeeld heb ik vandaag drie witte kousen aangedaan.
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mag deze wel wit zijn als je een maatpak draagt of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit is tegen de witte kousen en wanneer tegen de zwarte kousen en jartellen
![]() vtm kleurt je dag, mag ook niet met witte kousen ![]() die hollanders en hun multicul en multicolors ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is een feit dat veel mensen echt niet weten hoe ze stijlvol moeten gekleed gaan en het verbod op witte sokken helpt hen alleen in de goeie richting. Ga maar eens naar een pensenkermis of naar een airshow of naar een wielerwedstrijd. Het loopt vol met raar volk met rare kleren aan. Ik lach me soms kreupel.
Witte sokken zijn er enkel om tennis te spelen en om te sporten. Ik hoop dat ze binnenkort (nep)gouden halskettingen ook verbieden en ik hoop ook dat ze PB belasting ook doorvoeren (Piercing belasting). Er is namelijk vastgesteld dat veel van die jonge gasten die zich in hun "fast eddy" auto doodrijden _ meestal bij gebrek aan rij inzicht en verstand _ dikwijls nogal veel ijzer "meepakken" in hun kist wat nodeloze bodemvervuiling met zich meebrengt
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() [size=6]VERBOD OP HAARGEL !!![/size]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle kledij die niet doorzichtig is mag ook verboden worden!
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() ![]() Eerst kon ik mij nog vinden in die nieuwe "dresscode". Maar bij het zien van deze foto heb ik mij bedacht. Je moet toch wel eens mogen lachen met onnozelaars die er aangestoten als een clown bijlopen hé? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() niet te vergeten: verplichty doorzichtig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leerling van Hasseltse Hotelschool moet verplicht haar afknippen. ![]() Het groeit nog niet eens tot op zijn schouders! ![]() Ze zouden beter de moraalridders verbieden! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Oh ja,
Het blok zal hoogstwaarschijnlijk alle gekleurde sokken verbieden alsook grijze en zwerte. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Niet getreurd wittesokkendragendemedemens, op dat soort acties volgt altijd een tegenreactie ... SLIPPERS EN SPORTSOKKEN HERE WE COME
![]()