![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
On Thu, 01 Mar 2007 15:21:07 GMT, Vif <[email protected]>
wrote: >Tjah, wat wil je, er zijn in de rijke westerse landen wel daklozen. Inderdaad. Er heersen hier in eigen land nog ongelofelijke wantoestanden (dik 20% van de bevolking leeft tegen of onder de armoedegrens) maar onze regering heeft meer oog en geld voor problemen in andere landen. Net op het nieuws, weer kwart miljoen euro voor Congo. Terwijl er in eigen land ondertussen amper nog (vrijwillige) gaarkeukens voor kansarmen en daklozen zijn. Maar hey.. ons officiele geweten is gesust he... Weer wat geld voor otnwikkelingshulp... Meer moet dat niet zijn... Zeker niet als je als politieker de armoede een kilometers voorbij de Wetstraat niet wil zien. -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
|
|
#22 |
|
|
On 1 mrt, 20:37, The Beloved <[email protected]> wrote:
> On 1 Mar 2007 07:16:12 -0800, "Gonzo in da Raamstraat" > > > > > > <[email protected]> wrote: > >> >Pakistan > >> >Bangla Desh > >> >Turkije > >> >Indonesie > >> >Senegal > > >> >Ik heb er maar even regeringsleider van gemaakt. In sommige landen > >> >stelt de functie van premier niet veel voor (Rusland) en bijvoorbeeld > >> >de VS kent die functie niet.Zelfs Mogolie heeft een vrouwelijke > >> >regeringsleider gekend. Nu snap ik waarom Gheiten Khan 'gevluch't is. > > >> Zulke vooruitstrevende, progessieve landen... En toch krijgen we er > >> nog steeds hopen asielzoekers uit. > > >> Wat klopt er dan niet in het plaatje ? > > >Jij niet. > >Ik noem een paar moslimlanden op met een vrouwelijke regeringsleider, > >is het weer niet goed. > >Slecht verliezen noemt men dat ook wel. > > Wat is het nu ? Ik laat opzettelijk al je tekst staan... Eerst ging > het over eerste ministers, dan maak je er regeringsleiders van (wat > die vrouwen NIET zijn) Dat zijn ze WEL. In Nederland en Belgie is de eerste minister de regeringsleider, in de VS de president. >en nu begin je weer over vrouwelijke > regeringsleiders terwijl die functie volgens uw eigen woorden in de > meeste landen niets voorstelt. Beter lezen, |