![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die mentaliteit is inderdaad sterk gewijzigd, bijna iedere twee weken wordt er in de media een of andere 'leuke' gebeurtenis aan het hof belicht. In die zin zijn deze symbolische daden belangrijk dat meer en meer mensen, die er eerder neutraal tegenover staan, gewonnen worden om de gehele show maar ineens op te doeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Dit is juist de stap die de flaminganten naar de ondergang zal brengen. Ze zijn zwaar aan het overdrijven en het VB gaat al zijn koningsgezinde kiezers verliezen (zowat de helft dus).
Grote strategische fout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan mij in feite weinig schelen of er al dan niet foto's van die mensen hangen.
Maar laten we de miljoenen euro's die aan het luilekkerleven van deze familie worden uitgegeven eens een serieuze bestemming geven. Toch? Laatst gewijzigd door Antoon : 2 maart 2007 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() LOL. Waar haal jij vandaan dat de helft van de VB kiezers voor het koningshuis is. Is dit ook een van je conclusies van 40 mensen te ondervragen in Leuven misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bah neen, het is gewoon het zoveelste teken dat het startschot voor de eindscène gegeven is. Het zijn kleine tekenen, net zoals de inoverwegingneming vorig jaar van een resolutie over de opsplitsing van België in twee aparte staten, maar ze laten duidelijk zien waar we staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HLN POLL, met resultaten om 11u 15:
Horen foto's van koninklijk paar thuis in gemeentehuizen, scholen en andere openbare plaatsen? ja....................35,5% (980) nee..................58% (1604) geen mening.......6,5% (180) Totaal aantal stemmen: 2764 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() De VB zwerm moet dringend naar de VRT, want daar wint het koningshuis nog.
En een kinderhand is gauw gevuld blijkbaar. Mijne kleinzoon is ook in dat stadium. "Wat je niet ziet bestaat niet" er is zelfs een kinderliedje over. Volgend stap een heruitgave van de beeldenstorm ? Van vele van die heiligen is ook nooit bewezend at ze iets zinnigs gedaan hebben (in tegendeel bij sommigen) der zijn der ook bij van adelijke afkomst, en met centen gepikt bij de arme bevolking een abdij stichten volstond toen ook om heilig te worden na een losbandig leven. Konsekwent voortdoen zou ik zo zeggen. Laatst gewijzigd door spherelike : 2 maart 2007 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Niks van begrepen,een leeg kaderke is Mo.
Dus alles poco. Mo mag je niet afbeelden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens, uw voorspelling dat het extreem-rechtse VB de helft van zijn kiezers zal verliezen, lijkt me even geloofwaardig als dat de BUB weldra zou doorbreken ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, zijn grote held Verhofstadt heeft vorig jaar eens in de Kamer zo'n onnozelheid richting Annemans opgeworpen, herinner u. En als het van Guy komt, zal het wel waar zijn. Een precies aantal verzint hij er dan wel zelf bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Deze enquete, gehouden in 1999, gaf een verbijsterende uitslag voor wat de blokkertjes betreft, althans hun kiesvee. De enige Vlaamse partij die rekening moet houden met een achterban waarvan de helft (49%) uitdrukkelijk vragende partij is voor een uitbreiding van de koninklijke macht, is uitgerekend het Vlaams Blok. Waarmee een oud verbond eer wordt aangedaan. Tijdens de oorlog en zeker nadien, bij de koningskwestie, zaten Vlaamsnationalisten vaak in het Leopoldistische kamp. Het is duidelijk wat die groep Vlaams Blokkers vraagt: een sterke leidersfiguur, een krachtige Filip - het weze een Saksen-Coburg of een Dewinter. Laatst gewijzigd door ericferemans : 2 maart 2007 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Het grootste probleem dat die mannen gaan krijgen is dat niemand zich op den duur meer gaat interesseren door hun politieke vooringenomenheid in allerlei overbodige flutdossiertjes...
Laatst gewijzigd door Mac Don : 2 maart 2007 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() uit goede bron kan ik zeggen dat het een plezante gemeenteraad was
![]() Vlaams Belang kreeg applaus uit zowel de meerderheid als oppositie als uit het publiek. Vlaamse onafhankelijkheid is weer een stapje dichterbij ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat heeft Vlaamse onafhankelijkheid nu in hemelsnaam te maken met een prentje dat weggenomen wordt in een of ander zaaltje?