![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De thread is wel links forumvrij geworden hé,hoe zou dit nu komen?......
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom, was de dader misschien een allochtoon?
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
<LI class=" iehover">22/02/07: Mogelijk racistisch motief bij steekpartij in Binche PS vrees dat ge wel gaat moeten betalen om het te lezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Gisteren het VRT-journaal bekeken en vastgesteld dat de rode journalisten opgelucht adem haalden want het was toch geen racieeeeeeeeeeeeesme. Die zwarte jongen kon niet mee opgelucht adem halen : hij is nog altijd even dood, racisme of niet. Détail dat de journalisten blijkbaar over het hoofd zagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs dan nog liggen vitten hé.
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Omdat de thread ook IQ vrij is.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moord was géén gevolg van racisme maar had énkel hetzelfde resultaat als eender welke andere moord: a dead body. We kunnen dus weer op onze twee oren slapen, hé?
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben nog altijd benieuwd naar de identiteit van de dader:ne Waal? ne Belg van Italiaans of Marrokaanse afkomst? jongere + mes = één of andere allochtoon dacht ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang er maar niet uit racisme gemoord wordt is alles toch dik in orde?
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Sundancers quote is natuurlijk onzin Knuppel.
Als een mes naar allochtoon moet verwijzen, dan kan je met hetzelfde raende gemak een vuurwapen linken aan autochtonen. (HVT, de chirofuif-schutter, etc...) Dit is het punt waarin een nuchter, onafhankelijk mens zijn stem moet verheffen tegen de verzuring (zowel van rechts als links).
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 3 maart 2007 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn reactie werd natuurlijk nooit beantwoord door bovenstaande haatspuier annex volksmenner. Citaat:
En intussen blijkt dus dat het een bendeoorlog was. Ook de moeder (met alle respect voor haar verdriet) van het slachtoffer was er vlug bij om over racisme te spreken. Dat heb je natuurlijk met een dolgedraaide maatschappij, waarin alles wat een allochtoon overkomt meteen op racisme wordt afgewenteld. Je kan de moeder overigens niks kwalijk nemen. Grote schuldigen hierin zijn de Bazilfunkskes van deze wereld, en de inquisitioire politiek correcten. En laat nu net een Bazilfunk de eerste en luidste schreeuwer zijn op dit forum om het VB van recuperatie allerhande te beschuldigen. Het wordt, zelfs op een forum als dit, met de dag duidelijker dat uiterst "links" zich op geen enkel vlak weet te onderscheiden van uiterst "rechts". Ze gebruiken dezelfde methoden. Het enige verschil is dat uiterst "links" niet wil inzien dat de verzuring even hard in hun harten heeft toegeslagen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 3 maart 2007 om 13:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Als het een allochtoon was of een autochtoon, doet er eigenlijk niet veel toe. Wel vraag ik me af hoe het komt dat zoveel zwarte jongeren zich in bendes gaan verenigen? In Antwerpen en Brussel bestaat het fenomeen allang, maar dat het ook al tot in de kleinere steden was doorgedrongen, is nieuw voor mij. Wanneer gaat men daar eens een gedegen onderzoek naar voeren en een aantal actepunten opstellen?
Er moet toch een mogelijkheid tot alternatief gevonden worden? Waarom laten onze regerende excellenties alles zolang etteren? Dat de dader van de steekpartij zich overigens bedreigd voelde met zijn 29 vrienden tegenover een groepje van 5 "tegenstanders", of noemen we ze liever slachtoffers in het geval van zo'n overmacht, is lulkoek. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zoiets weer het etiket "doodslag" opgeplakt krijgt, en niet "moord"? Waar zijn we mee bezig?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij ook niet, ik reageerde dan wel op een uitspraak die ernaar verwees. Citaat:
Voor hetzelfde geld kan ik dan ook zeggen dat er plotseling zoveel blanke jongens zich in kleine steden verenigen omdat er bij de rivaliserende blanken waren. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Die vuiligheid zou zwaar gestraft moeten worden, zéér zwaar. Gevangenisstraf en een zeer lange termijn van ontzetting uit hun rechten. |
|
![]() |
![]() |