![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Wat is de slechtste van deze reeksen? | |||
| Emma |
|
11 | 22,45% |
| Thuis |
|
2 | 4,08% |
| Familie |
|
21 | 42,86% |
| Witse |
|
1 | 2,04% |
| Flikken |
|
5 | 10,20% |
| Kaat&Co |
|
3 | 6,12% |
| 16+ |
|
4 | 8,16% |
| Kinderen van Dewindt |
|
2 | 4,08% |
| Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Europees Commissaris
|
Ik heb 'Emma' gekozen: de VRT lanceerde dat met zo'n serieux en dan een treezebees als Croonenberghs als 'actrice' laten opdraven...
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Stond gij niet ooit op mijn NG-lijst?
Tsss... die halfjaarlijkse opruiming is blijkbaar ook niet je dat. Hop, terug de put in. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Bah, was is die halfjaarlijkse opruiming anders dan "een tweede kans geven"? Het is een volledige amnestie begot.
|
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
En die Emma, die actrica speelt dat alsof ze elk moment kan beginnen wenen.
|
|
|
|
#27 |
|
Europees Commissaris
|
Akkoord. We kijken alleen naar Eén voor het nieuws, uitzondering gemaakt voor "Thuis", om één of andere duistere reden is mijn echtgenote eraan verslingerd. Het forum is dan voor mij een geslaagde ontsnappingsroute. Het probleem met die uitstekende Engelse politie-series is wel dat het voor ons dikwijls herhalingen zijn, we kijken nl. ook regelmatig BBC 1 en 2 en Nederland, waar men die series uiteraard ook uitzendt. Verder zijn Arte en Nat.Geogr. zeker de moeite waard.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Ik had zelf nog niet gestemd
Komaan jongens, kijk daar eens naar, dit is echt klasse-brol. Je ontdekt ineens dat improvisatie niet per definitie "artistiek" is.
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
ik kan u in alle eerlijkheid zeggen dat ik er geen enkele ooit al van bekeek !
en daar ben ik tamelijk trots op |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Flikken en Witse vallen nog mee;
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Minister
|
Citaat:
Als je het leuk vind om je te ergeren, dan kan ik het nog begrijpen, of als je voor Dwarskijker schrijft. Maar anders: "Er zit een knop op je TV. Die helpt je zo uit de puree.", zong Hennie Vrienten jaren geleden reeds.
|
|
|
|
#33 |
|
Europees Commissaris
|
Ik heb me gisteren laat op VT4 goed geamuzeerd met Andy.. master of the universe. Men nam het politiek correct zijn met raciale en etnische vooroordelen op een gepaste wijze op de korrel..
Positieve discriminatie ten voordele van zwarte medemensen is "in", maar vooroordelen tegenover Ieren zijn feitelijk eigenlijk toch algemeen toelaatbaar. Maar wat met ZWARTE Ieren ???? ... Wij hebben dat stadium nog helemaal niet bereikt.. blanke Walen, Vlamingen... tegenover Negers en joden en Islamieten dat kennen we al maar Zwarte Vlamingen en Islamietische Walen ??? De Ieren daarentegen houden we voorlopig stevig opgesloten in hun Irish Pubs.. (gelukkig maar) Je kan er overigens altijd verse klaver voor je Vlaamse Reuzen gaan kopen..
|
|
|
#34 | |
|
|
Citaat:
Waarom zou je er trouwens niets op zeggen?Zomaar capituleren, doe jij dat vaak, Doctor?
Steun Oranje-Blauw!Laatst gewijzigd door evilbu : 19 maart 2007 om 17:23. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Er kan er maar een de slechtste zijn.
|
|
|
#36 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Flikken heb ik vroeger nog eens bekeken, de eerste reeksen, maar van al de rest heb nog nooit een aflevering gezien en zal dit zonder twijfel zo houden....nog liever de schoen in den tv... geef mij maar canvas of de BBC's.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Citaat:
- tienerzwangerschappen zijn NIET TOF - eengemaakte politie WEL - impotentie: je bent niet alleen! - vrouwen...gewoon ja vrouwen kom op!
|
|
|
|
#39 | |
|
Minister
|
Citaat:
Van Witze heb ik alleen de vele trailertjes gezien die de VRT non-stop door onze strot ramt. Ik herinner mij Witze die een supermarkt binnenstormt en uitroept "niemand gaat hier buiten met een potteke yoghurt!". Geweldig, hoe verzinnen ze het? Maar een volledige aflevering uitkijken? Nee, dank u, ik experimenteer dan liever op andere gebieden. Emma of Kinderen van Dewindt heb ik nooit gezien, maar ik heb er wel krantenartikels over gelezen, over projectsubsidies van de overheid om de "Vlaamse ondernemingszin" te verbeteren. Tja...
|
|
|
|
#40 | ||
|
|
Citaat:
Wat was dat met "dat potteke yoghurt"? Ik heb trouwens ook nog nooit een volledige aflevering van Witse gezien. Citaat:
De Grote Geschiedenisshow, niet bedoeld als fictie, maar daar neigde het wel naartoe
|
|