![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn vrouw stond méér dan 30 jaar in het onderwijs, waarvan de laatste 10 in een concentratieschool en die maakte dat nooit mee.... Haar banden werden éénmaal platgestoken, en degene die erover blufte dat hij het gedaan had was een vbj-er... Mijn banden werden wél platgestoken op de avond dat er een puur vlaams kajottersfeestje in 't parochiecentrum was... Ze heeft wel eens een 30cm-lange engelse sleutel uit de boekentas van een vlaamse leerling moeten halen, nadat er een telefoontje van de moeder nar de school was geweest, omdat die schrik had dat haar schatje er een andere vlaming de schedel mee zou inslaan.... Ze is nooit bedreigd geweest door een allochtoon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() mad_drone:
krapuul, auto of allo , moet gesanctioneerd worden ... Daar spreekt geen enkele linkse betweter je tegen. ydde: Bij d'auto's niet daar heb je gelijk in! Bij d'alloch's; Die verschuilen zich in de allochtone massa en hun misgedrag wordt onmiddelijk geminimaliseert wegens "kansarmheid". Voor 20 jaar zo, nog altijd zo, maar wat baten kaars en bril als enz...
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben de gelukkige vader van 3 kinderen :
-oudste dochter staat in het concentratie-onderwijs vind de problemen in "haar" scholen aanzienlijk maar beheersbaar. - jongste dochter staat niet inhet onderwijs, begeleidt autisten in zgn begeleid zelfstandig wonen - kent hier soms grote agressieproblemen moest o.a om 22h naar de kliniek wegens mensenbeet. Nam initiatief om begeleiders speciale kursus om agressievelingen in een greep te krijgen te doen volgen. ( -jongste zoon : staat in het bijzonder onderwijs hoofdzakelijk bij autisten sommige van zijn leerlingen komen na gedane "studie" bij de jongste dochter terecht. Vandaar dat men in zijn school eveneens gebruik maakte van de mogelijkheid om "neutralisatietechnieken" onder de knie te krijgen. Dit als inleiding - op deze draad kwamen welgeteld 2 mensen aan het woord uit de praktijk met diametraal tegengestelde meningen. Hoe zou dat komen ? Gedeeltelijk denk ik dat er mensen zijn - die overigens goede resultaten kunnen boeken- die vanuit een autoritaire attitude les geven en/of vooringenomen zijn tegen "mensen met een kleurtje" of iedereen die wat afwijkt. Toen ik op de middelbare school zat waren er geen "allochtonen" & toch waren er leerkrachten die het onderwijs verlieten en waren er klachten over agressie op school. Overigens de wild om zich heen schietende leerlingen vrij recent in Duitsland en de V.S. waren ook geen "allochtonen" & toch was dit totaal onaanvaardbaar waanzinnig gedrag.. Zoals de direkteur van de nederlandse school terecht opmerkte : tegen waanzin is er geen verweer. De school in kwestie hing vol camera's en veiligheid was er echt een punt. Dat dit "incident" een zware indruk heeft gemaakt op iedereen is misschien het enige positieve dat ook een preventief effect kan hebben voor de toekomst. Het is misschien het overwegen waard dat men een systeem van leerlingenplaatsen in het bedrijfsleven met 1 dag onderwijs wat meer zou promoten - dit zou de agressie wegens leermoeheid zeker verminderen en het bedrijfsleven in zijn zoektocht naar gekwalificeerde arbeidskrachten misschien ook ten goede komen.
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De laatste jaren? In beroeps en technisch was dat altijd al zo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JoJo’s lijken mij een doekje voor het bloeden.
Waarom worden geen volwaardige leerkrachten van allochtone origine aangeworven in die scholen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat er in die school met allochtone jongeren geen problemen zijn wilt dat niet zeggen dat ze er niet zijn. Het beleid in die school is misschien streng genoeg waardoor de moeilijke gevallen andere oorden opzoeken. De school in Nederland was er zo eentje met probleemkinderen die in het normaal onderwijs niet terecht konden. Zo althans heb ik dat begrepen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ja filosoof maar uw vrouw geeft misschien les met een sjaaltje aan of zo een palestijns tafellaken
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen, mensen in wat voor een waanzinnige wereld leven wij vandaag toch!!! En er zijn veel halvegare zoals deze poster onder ons die dit allemaal maar normaal en acceptabel vinden. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is de enige weg terug Darwin ! een evolutietheorie
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
mmm zeker een oplossing hoor. doet me denken aan die neerwaartse spiraal in Palestina. zoals zij? hier heeft er nieamdn de boel kort en klein geslaan. Behalve dat probleemgeval met zijn pistool en die kerels die een auto of 2 hebben toegetakeld. Hoef je niet met gans de NSV-ploeg naar toe te trekken. Kan je trouwens tientallen voorbeelden geven (ik getuige) van autochtonen die de boel kort en klein slaan. Maar dan moet ik namen geven en zo en dat gaan wie niet doen hé (privacy enal). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over die school in NL kan ik me niet uitspreken, maar de school waar mijn vrouw stond was niet streng (de school niet, mijn vrouw wél ![]() en moeilijke gevallen waren er ruim genoeg....(of denk je dat een jongen die een engelse sleutel meebrengt om een ruzie te beslechten, of een vbj-er die met alle symbolen op zijn auto naar school komt en banden doorsteekt géén "moeilijk geval" is? (en er waren véél zwaardere "gevallen" dan dat: dit zijn maar de "faits divers" ) De persoonlijke aanpak van de leraar heeft er ook veel mee te maken: een lerares van <1m60 op een speelplaats met 200 �* 300 haar onbekende (en dus feitelijk onstrafbare) ll. van dat caliber moet persoonlijkheid hebben...en een reputatie ![]() PS toen ik 16 was, in een Lat Wis heb ik ook leraars gepest, en ik wist héél goed wie wel en wie niet.. en dat had weinig met schrik of belang vh vak te maken |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
![]() |