![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Naar Belfast : ik zou zeggen : doen ! Men heeft daar grote nood aan mensen die de immer sluimerende burgeroorlog nog wat aanstoken. Ik heb liever dat jouw "soort" wat muren tussen wijken bouwt waar die er toch al zijn en op een brede instemming van de publieke opinie kunnen rekenen, dan dat ze er hier bij ons mee beginnen. Gespuis dat de behoefte heeft om met revolvers te zwaaien en mensen die hun niet aanstaan af te knallen, daar hebben we geen behoefte aan!
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pff, anecdotes,... De gruwelverhalen die ik al mogen horen heb over mijn multiculturele buurt... tot ik zeg "ik woon daar al tien jaar, amper problemen, 'k zou nergens anders willen wonen". Dan moeten ze toegeven dat ze stomme kiekens zijn om zomaar verhalen van horen zeggen te geloven. Het zou u dus sieren, circe, mocht u hetzelfde toegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Snaptedannanie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leuk dat je dat even bevestigt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wilt ge trouwens ECHT separatisme ? FIJN , WIJ EIGENLIJK OOK ! we zullen ons wel afscheiden van iedereen die geen antwerpenaar is. Als brussel dan ook zijn ding doet , kunt ge met West en OostVlaanderen verder(limbabwe euh limburg telt helemaal al niet meer mee, behalve voor staancaravans voor senioren)... Zonder de drijvende economische kracht van de Antwerpse haven en het econmische hinterland (en schrap gent ook maar dat is dan ook voorgoed verloren aan de sossen) en het zakelijk en diplomatiek internationaal appeal van brussel moogt ge met uw blokkertjes een eigen Vb economie verder zetten in de huidige "makkelijke" economische omstandigheden . Binnen nog geen twintig jaar is uw ekonomische "kracht" even groot als die van..de armste waalse provincies. ![]() ![]() ANTWERPEN HEEFT NIEMAND NODIG ![]() Anderen hebben juist ONS nodig om hun job te kunnen houden (iemand moet tenslotte de kiekens voeren die ze bij ons komen verkopen)...en om ze duidelijk te maken dat hotpants geen mode zijn, hun vrouwen in te leiden in de wereld van het "shoppen", en om diezelfde vrouwen af(in) te pakken ![]() en gij moogt ondertussen de koeien blijven melken en met uwe vuursteen uw fornuis trachten aan te steken. ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 6 maart 2007 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn marokkaanse poetsvrouw KENDE ik, en die mag ik dus niet geloven. Edina ken ik niet maar haar woord is wet? En ik ben een stom kieken omdat ik de woorden van mijn marokkaanse poetsvrouw voor waarheid aanneem? Rare kronkels moet ik hier soms maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Gaat een poetsvrouw van Marokkaanse oorsprong nu plots lopen omdat er te veel marokkanen in Borgerhout wonen??? Ik herhaal het: zij is gaan lopen voor Debie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ze waren hier heel gelukkig in mijn gemeente: ze kregen een sociale woning met vijf slaapkamers en twee badkamers (waren thuis met vijf kinderen), en hadden ook nog een appartementsblokje gebouwd in Cassablanca.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 maart 2007 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Appartementsgebouw???? VIJF slaampkamers???? Hoeveel mercedessen had ze? Ze werkte in het zwart zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vond h�*�*r sociale woning een pak beter dan de mijne. Met hand en tand heb ik haar moeten uitleggen dat ik zelf voor mijn bescheiden woningske moest opdraaien en vijf maal meer per maand afbetaalde dan de huur die zij betaalden. En ja, ze poetste bij mij in het zwart. De dienstencheques bestonden toen nog niet. Haar vader had wel het grootste deel van zijn leven hier gewerkt. Toen de fabriek sloot leefde hij van een werkloosheidsuitkering. Na zijn pensionering wou hij terug naar Marokko, vandaar dat ze ginder een appartementsblokje hadden gebouwd. Het meisje kwam bij mij trouwens poetsen om haal schoolgerief te kunnen betalen! (dat kon klaarblijkelijk niet van de kinderbijslag betaald worden met al die investeringen in Marokko zeker?) Nog iets?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
plaats die 3 termen maar in het linkse kamp beste vriend. Machtsmisbruik en racisme = rode corruptie en discrimineren van autochtonen Geweld = rode vakbond |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zijn er geen behoeftige werklozen van het eigen volk om iets te gunnen, of is het uitbuiten van vreemden voor u goedkoper ? ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 7 maart 2007 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En besmettelijk zijn die regels ze zo te zien ook nog. ![]()
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is het U ontgaan dat voor huispersoneel steeds een aparte regeling bestond die perfect wettelijk was mits het over een beperkt aantal uren ging.
Ze heeft wel niet de moeite genomen om me even te verwittigen dat ze niet meer kwam nadat ze voldoende bijeen had gespaard om haar schoolgerief te kunnen bekostigen: op een bepaald ogenblik kwam ze gewoonweg niet meer. Wel leuk dat U nu over "uitbuiting van vreemden" praat, terwijl ik voor het CGKR zou moeten verschijnen indien ik die marokkaanse juffrouw niet had geaccepteerd omdat ze marokkaanse was? Raar volkje toch, die afvallige Vlaams blokkers! Ho! toch nog even vermelden dat het meisje hier totaal alleen was toen ze poetste vermits ik uit werken was overdag.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 maart 2007 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() O,zeggen dat het in borgerrokko leuk is en niets gebeurd,lol.
|
![]() |
![]() |