![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik wil in staat zijn om op mijn zestigste nieuwe knieën enzo aan te schaffen om niet op m'n 65 reeds in een home te verzeilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat zij meewerken aan de grootste diefstal uit onze recente geschiedenis, tiens! Astronomische bedragen worden maandelijks versluisd richting de beurzen, en dus richting multinationals. Een streng repressief beleid tegen die collaborateurs met de parasitaire pensioenfondsen, is dus wel meer dan op z'n plaats.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() ik weet er jammer genoeg te weinig van.. maar doe wel aan pensioensparen.. uiteraard slechts voor het fiscaal interessante gedeelte, op dit ogenblik 810 euro (denk ik).
ingetekend op pricos defensive. Ik ben nogal een voorzichtig type en dit is iets 'tussen de twee'. daarnaast probeer ik hier en daar wat opzij te zetten 'voor risico's', je weet maar nooit: de 'oude dag', je wordt ziek.. klassiek: spaarrekening (geen roerende voorheffing tot een zeker bedrag) ik overweeg een tak xxx (klassieker: ethias) een soort spaarverzekering, als je gedurende acht jaar laat staan, betaal je geen roerende voorheffing.. is ondertussen wel fiscaal minder interessant geworden: je betaalt op je inleg ondertussen meer dan 1,4% geloof ik.. ik ben het nog eens aan het bekijken.. daarnaast heb ik een klein bedragje in een beleggingsfonds gestopt ('t is te zeggen: ondertussen in verschillende opeenvolgende fondsen) steeds met kapitaalbescherming.. maar dat blijkt niet zo lucratief te zijn... 'k zal zien wat de komende jaren brengt.. (kosten van de banken liggen te hoog..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() VAPZ is enkel voor zelfstandigen. Er is de keuze tussen een 'gewoon' en een 'sociaal'. 'k Heb de indruk dat het sociaal minder 'verkocht' of minstens minder 'gepromoot' wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Anyway 'k heb een pensioenfonds Interbeurs-Hermes dat redelijk zwaar in aandelen zit omdat dat ook hetgene is dat het best rendeert op lange termijn. Men werkt met uw geld dat is altijd beter dan dat men uw geld gebruikt maar je er een karige vergoeding voor krijgt (rente) of nog erger dat je goud of zo koopt ... dat niet aangroeit en door de constante delving van het gele metaal in intrinsieke waarde daalt (aanbod neemt constant toe). Verzekeringsproducten zijn te ondoorzichtig en geven op lange termijn een mindere vergoeding omdat de verzekeringsmaatschappijen teveel in obligaties investeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() In deze zaken geldt : nooit zomaar aan de deur kopen. Je hebt trouwens nadat je de overeenkomst getekend hebt nog altijd 30 dagen om je contract te herroepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet misschien minder Joints roken. Ook is het niet aan te raden om meer dan 1 keer per dag naar de film Conspiracy Theory te kijken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() heb mij vandaag nen bouwgrond gekocht in Brasschaat ... nu nog een bouwke optrekken, en mijn pensioen is binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doe ik altijd. laatst nog mijne ouwe frigo, zes houten paletten, een kapotte pingpongtafel, ne lattebodem en ouwe pc + printer op andermans bouwgrond gaan pleuren. nu heb ik weer fijn veel plaats op zolder. Laatst gewijzigd door Mitgard : 12 maart 2007 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn te horen. Dan zullen wij dat geld na de revolutie confisceren, en kunnen met die som ons Stalinbeeld zo mogelijk nog 4 meter hoger maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Zeg Jaani, als ik aandelen koop van een bedrijf omdat ik voor mijn pensioen spaar, dan word ik toch een klein beetje eigenaar van dat bedrijf?
Ben ik dan eigenlijk niet een beetje de kapitalist die werknemers uitzuigt en die, via dividenden en hogere koersen, profiteert van zijn surpluswaarde? Wie besteelt er dan wie?
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Tip: koop een aandeel en ga naar de algemene vergadering; in sommige bedrijven is men die pottenkijkers liever kwijt dan rijk. Vooral als ze goed geïnformeerd zijn (op hun strepen staan) en een beetje assertief uit de hoek komen. Ik heb het van horen zeggen dat sommige van die kleine garnaaltjes hun 'toegangsticket' aan een veelvoud van de beurswaarde konden verkopen aan de grote jongens.
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ach den aannemer veegt dat wel bijeen ... en die vervuilde grond, dat is een probleem voor de huurder nietwaar, gene last van. ![]() |
|
![]() |
![]() |