![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echte flikken die laten hun politiewagen toch niet leeghalen zeker ? die stampen daar of schieten daar toch op als er ene probeert om ne gevangene te bevrijden... waarvoor hemmen die matrakken en schietijzers gekregen ? 't is ook nie meer wat het geweest is, ge moet als autochtoon maar ne keer wa van uw oren maken tijdens een politie controle ze zullen u rap ne matrak in uwe nek kloppen ( en terecht overigens... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mekaar wa afkloppen misschien , maar toch geen messen trekken dat alleen in extreme gevallen hé ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er meer problemen mee dat er migrantjes autochtonen in de pan hakken uit hebzucht. Denk hierbij aan de zaak Mombaerts, Joe Van Holsbeeck, ... Of als die migrantjes autostook gaan doen zoals in Frankrijk. Dan beschouw ik dat als een probleem. Zolang ze zichzelf maar opruimen, kan ik het enkel toejuichen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, waarom niet, Sijiet, Soeniet, Berber, of wa is da daar allemaal, onder de islamieten is ook racisme /rivaliteit hé, als ze nie tegen ons vechten , vechten ze tegen mekaar, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Simpel toch. Eén ding schrikt hen af: de bak invliegen in hun land van oorsprong. Maar onze politiekers zullen daar wel wat over leuteren en zorgen dat het slechts om enkelingen blijft gaan. En dan heb je nog de "Belgen" onder hen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Juist ... zie Irak. Blijkbaar blijven de zware aanslagen waar ze het Westen mee bedreigen uit, omdat ze het te druk hebben met elkaar te bekampen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook de indruk dat die nie meer bestaan, ... Het begint al met dat belachelijk smurfen uniform en da voos baseball klakske, daar lachte als doorgewinterde crimineel toch gewoon mee, ... straffer ze mogen niet eens iets zeggen of doen, of Mr Crimineel zijn rechten worden geschonden... Geeft de flikken ne stevige matrak en een licence to klop, da zal er al wa beter op trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Het is dus niet de look die de agent maakt, maar de code die hij moet hanteren. Als het aan mij lag, zou er ook niet met waterkanonnen, maar met scherp op herrieschoppers geschoten mogen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee minderheden? no way!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt natuurlijk ook het gevangenisregime van ginds naar hier importeren op zich geen slechte zaak lijkt me. Laat de familie maar opdraaien voor hun eten, drinken en hygiene... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo'n 15 jaar geleden, was dat toch al goed ingeburgerd hoor bij de autochtonen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Allemaal dankzij onaangepaste creaturen uit voornamelijk de noordafrikaanse regio.... Inpakken dus en terugsturen. Ik word hoe langer hoe extremer!!!
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
messentrekkers in de jaren '70 waren vroeger de Italianen (zuiderse en de sicialianen !)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eigenlijk komt het hierop neer, doordat er met bepaalde mensen nogal wat problemen zijn bekijken vele autochtonen alle arabieren scheef, ze maken geen onderscheid, een arabier vinden ze per definitie een smeerlap. Nogal wat niet-noord-afrikaanse arabieren vinden dat Marokkanen daarvoor verantwoordelijk zijn. Laatst gewijzigd door Laya : 8 maart 2007 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
10 politiemannen tegen 100 allochtonen : laat ze maar lopen... kom, we gaan een paar parkeerboetes uitschrijven ! !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |