![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
“I have not seen anyone more deficient in intelligence and religion than you. A cautious sensible man could be led astray (I say: lose his firmness) by some of you. The women asked: O Messenger of Allah! What is deficient in our intelligence and religion? He said: Is not the witness of two women equal to the witness of one man? They replied in the affirmative. He said: this is the deficiency in your intelligence. Isn’t it true that a woman can neither pray nor fast during her menses? The women replied in the affirmative. He said: this is the deficiency in your religion.” Een echte moslimah zal daarom nooit in haar hoofd halen te beweren dat in Islam mannen & vrouwen gelijk zijn. Maar de even echte moslimah zal dat overigens aanvaarden ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zo van de rechtszaken hoor waarbij molima's als advokaat beginnen eisen dat ze met hoofddoek (en laatst in Engeland zelfs met gezichtssluier) wilden pleiten, dan moet ik altijd aan die hadith denken.
Bij dat "mankement" in hun hersenen, gecombineerd met het feit dat ze dus met twee vrouwelijke getuigen moeten zijn tegenover één man, vraag ik me steeds af wie nu in feite zo'n achterlijk moslima advokaat nog maar zou WILLEN.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Hij is een korte tijd jezuiet geweest. De man heeft er nog altijd een lading frustraties van.
Laatst gewijzigd door Rene Artois : 14 maart 2007 om 07:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |