![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik zie het ook zo en ik vraag elk lid dat in die zin denkt om een e-mail naar het partijbestuur te sturen om te vragen dat ze terug op een verkiesbare plaats gezet wordt. Aan het werk dus om haar weer op de lijst te krijgen. Ook bij uw afdelingsvoorzitter moet protest aangetekend worden. Dank u voor uw medewerking! En ik ben geen familielid of vriend want ik ken haar niet. Maar hetgeen ik van haar gelezen heb maakt haar een eerbaar VB-parlementslid. Laatst gewijzigd door Patrik : 16 maart 2007 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vééééél geluk... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |