![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wat je uitlating naar libertarisme betreft; libertarisme is naar mijn mening de enige consequente leer. Jammer genoeg lijken vele libertariërs zich te verliezen in utilaristische argumenten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zouden we dan de overname van een bedrijf,gedeeltelijk "betaald" met aandelen kunnen verantwoorden?
Als "geld" op zich al een "afspraak",een "aanname van waarde" is,dan zijn aandelen dat in de overtreffende trap....Aandelen zijn dan een "aanname van een vermoeden van een waarde" of zoiets....Ik zal het dan maar niet hebben over de afgeleide handel.... ![]() Plotseling lijken "bartering"-principes,of vormen van ruilhandel tussen naties(gezien de slechts puur speculatieve waarde van dollar,euro en yen) me logischer.... Maar dan zijn we terug in pre-Romeinse tijden,zover zijn we dan gekomen.. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 11 maart 2007 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetgeen onze "leiders" met de munt uithalen is andere koek. Dat moet iedereen uitzweten, willen of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het feit dat de libertariërs hier het voorstel steunden om stakers die werkwilligen tegenhouden, strafrechterlijk te laten vervolgen. En ik die dacht dat libertariërs tegen het idee van strafrechterlijke vervolging worden... Jullie etatisten willen natuurlijk enkel een sterke staat, ten dienste van het patronaat. Dat is al genoeg duidelijk. Ik ben niet aan het discussiëren met mr. Rothbard, maar met Heftruck. Als je er niet in slaagt om zijn ideeën te verdedigen, moet je hem maar vragen om hier op politics.be te komen meediscussiëren. Citaat:
![]() Voor mij geen bezwaar uiteraard... ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Denk je nu echt dat ik een volledig essay zou vertalen en op politics.be posten omdat Jaani te lui is om het zelf te gaan lezen? Ik haal er hier en daar een interessant stuk uit, maar als je echt wil meespreken, moet je het essay lezen. Mij een zorg. Je blijkt toch niet inhoudelijk te reageren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet je nadien niet komen klagen als ik jullie etatisten noem. Ik dacht bovendien dat jij tegen het idee van strafrechterlijke vervolgingen was? Maar voor syndicalisten maken jullie wel een oplossing, zeker? ![]() Ja.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |