![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]()
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Toch wel straf dat de aankondiging een maand geleden beloofde dat het er zwaar ging opzitten en dat ze de linkse ratten een poepje gingen laten ruiken. Nu de rollen omgekeerd waren gebaard men plots van een waardige betoging. Haha ze hebben jullie gewoon een straf poepke laten ruiken. Losers!
Er waren volgens de kranten anders dubbel zoveel tegenbetogers als NSV symphatisanten. Maar ik snap echt niet waarom ze niet gewoon ne beerputwagen op die facisten hebben leeggespoten?!
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Een megaflop?Ik zou niet weten waarom?
Vele mensen hebben wel wat anders te doen.Moeten de dag nadien zoals mij vroeg opstaan anders zou ik ook zijn meegeweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Maar dat heb jij duidelijk niet meegebracht
![]()
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Als er al 700 tegenbetogers zijn kan je wel spreken van een megaflop!
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Inderdaad durf mij asjeblieft geen vlaming noemen! Ik ben een Antwerpenaar en een Belg met vlaanderen heb ik niks te maken. Vlaanderen begint aan de grens met antwerpen!
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en wat voor 'n radio luistert ge? naar welk journaal kijkt ge? welke krant leest ge? allemaal on-vlaamse? welke B"V"'s kent ge? hihi laat me niet lachen. Vlaanderen is een realiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Tuurlik niet! Vlaanderen staat synoniem voor alles wat saai en ouderwets is dus duh ... Heten wij Noord vlaanderen? Nee wij heten Antwerpen en hebben een eigen identiteit. Niemand in vlaanderen spreekt zelfs onze taal dus nee Antwerpen hoort echt niet vlaanderen en dat zal je binnenkort ook wel merken.
![]()
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Durf te wedden dat bazil liever een neger zou zijn en zich schaamt voor zijn bleke velletje. Een neger die dan weer jaloers is op dat blanke vel. Rara jongens die linkse. Zou hij ook met dat typerende, tegenwoordig erg "in", rapperspasje lopen?
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al dat vlaams gedoe dat ons de laatste 20 jaar wordt ingelepeld bedank ik voor. Tis niet omdat iedereen van de berg springt dat ik dat ook zou moeten doen.
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik durf wedden dat gij u schaamt voor uwe kleine piet en daarom zo afgeeft op alles wat volgens de cliches ne grote piet zou moeten hebben.
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog veel integratiewerk aan de winkel dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En van integratie gesproken, ge moet de gemiddelde vlaming eens zien als hem komt shoppen in antwerpen. Sorry ze maar dat soort mensen is zelfs niet geintegreerd genoeg om een grote stad te bezoeken zonder op te vallen. Ge ziet ze al van ver komen de niet antwerpenaars. Ze vallen even hard op als een moslimwijf met haar hoofddoek. Dus over integratie en vlamingen zou ik echt wel zwijgen. Soms ruikt ge gewoon nog de boerderij op hun kleren, jakkes!
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |