![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel is misleidend.
Laatst gewijzigd door lombas : 13 maart 2007 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van een understatement gesproken. Maar goed, het geeft Feremans weer een gelegenheid een punt aan het VB te zuigen. Wie is er hier trouwens de "landverrader" ?? diegene die voor zijn land en volk opkomt of diegene die het te grabbel gooit?
![]() |
#23 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Meneer pastoor had toen nog de macht, die de imam voor sommigen nog heeft. Gevolg is dat er verschillende jongeren nu zichzelf opblazen in kader van jihad. Same shit, gewoon andere tijd, andere slachtoffers. Citaat:
Gek genoeg is het nu juist Rusland dat de nazi toer opgaat, als ik Terzake nog mag geloven. Citaat:
Gezien de geschiedenis zou ik zeggen: "Nee" |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De jonkies zouden er beter aan doen om de neonazistische loopbanen te bestuderen van de jonge Ph.D.W en zijn handlangers, nu integraal de top van het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er bestaan ook héél mooie beelden van dit verhaal:
http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat er van mij later, mocht ik zo'n notoir politicus als deheer Dewinter worden, ook reportages worden gemaakt hoe ik elk jaar in Langemark sta om mijn grootvader eer te bewijzen.
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() @ drosofila
Dewinter was op SS-kerkhof in Lommel Ik heb eens 'gegoocheld' naar ss - kerkhof - lommel en heb niets gevonden. Wat ik wel heb gevonden is 'duits soldatenkerkhof'. Een plaats waar veel schoolreizen een uitstap naar toe maken om zich te bezinnen over de waanzin van de oorlog. Het is niet omdat gij vindt dat sommigen het bezoek aan dat kerkhof misbruiken dat gij het recht hebt die herdenkingsplaats te hervormen tot een SS-tempel.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volgens mij verklaart uw benaderingswijze veel van het succes van het VB ... ge probeert die partij steeds te 'pakken' op hun geschiedenis maw ge strijdt tegen het VB van eind jaren tachtig ... niet moeilijk dat ge de kiezer niet overtuigd krijgt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Bekijk het filmpje of spoel door naar 5 minuten 22 seconden. Daar kan je Dewinter gaan bewonderen... Tot uw dienst Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 maart 2007 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ouwe zak probeer ik met de jeugd mee te zijn en niet in het verleden te blijven hangen...daarom zijn mijn ogen wel al opengegaan wat onze huidige situatie mbt de migratiepolitiek betreft en kan ik me best voorstellen wat de toekomst zal brengen als we deze weg blijven volgen.
![]() |
#33 |
|
![]() Enfin: linkse schoolkinderen en rechtse rakkers hebben nog iets gemeen: ze bezoeken de graven van de gesneuvelde soldaten uit WO ll.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verschil is dat Dewinter zijn grootvader helemaal niet op een SS-kerkhof ligt (naar verluidt was dat zelfs een verzetsman). M.a.w.: Dewinter herdenkt SS'ers om ideologische redenen, niet om een familielid te herdenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() En wat als hij eens uit solidariteit een bloemetje wil neerzetten voor de grootvader van partijgenote Van Themsche?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het Duits Militair Kerkhof van Lommel liggen niet enkel SS'ers, maar ook gesneuvelden uit WO I en voornamelijk uit de invasie van mei '40 en de nadagen van '44.
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb met geen woord over Dewinter gerept. Ik heb het over het feit dat een soldatenkerkhof - waar slachtoffers van die waanzinnige oorlog liggen - door drosofila - en nu ook door feremans - gedegradeerd wordt to ss-kerkhof.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En -de uitspraak van Dewinter dat Verschaeve (onze eigenste Bin Laden) Borms (fout in alle twéé de wereldoorlogen - faut le faire!) en Laplasse (verklikster van verzetslui) zijn grote voorbeelden zijn. -zijn verleden in neonazistische verenigingen en als verantwoordelijke uitgever van nazi-verheerlijkend teksten -de uitspraak dat de Hitleriaanse dienst door Vlaamse zwartzakken tot de grootste veldslagen van de geschiedenis behoren -... allemaal uit solidariteit met de familie van de racistische moordenaar! Hahaha. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |