![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() och toch zielig van onze gefrustreerde forumzot... steeds weer anti-Vb topics openen.
Hij die zelf zelfs geen gelmeentelijk mandaat kan verwerven en die zelfs met de BUB'ers in zee wou gaan om toch maar een gemeenteraadszeteltje te halen. De vlamingen weten wat ze hebben aan het VB. De enige rechtlijnige en betrouwbare en rechtse vlaamse partij. Wat een contrast met de SPA. Die is enkel nog populair bij allochtonen en bij zij die leven van de "ons kent ons" cultuur en de daarbij passende postjesverdeling. Bij het VB geen postjes in raden van bestuur bij de grote vakbonden waar de sossen en tsjeven hun zakken volsteken met geld zonder ook maar iets of wat meerwaarde te beiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Uit 't Pallieterke (toch onverdachte bron voor Blokkers ?)
Opvallende afwezigen op de uitvaart van G. Tastenoye: Annemans en Vanhecke. Met satirisch-wrange ondertoon: "Naar verluidt waren ze naar het buitenland..." Had ik al gedacht, ook voor mijn kristallen bol krijg ik meer en meer respect... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat we er goed van af zijn.Geen echt overtuigende persoon.
![]() |
![]() |
![]() |