Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2004, 15:28   #21
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Lachen, lachen.

Laat ze maar lachen. Ze zullen op den duur heel zuur lachen.

ze zijn flink bezig om de volgende overwinning van het Vlaams Blok klaar te maken. Het straffe is dat het Vlaams Blok er zelfs niets voor moet doen.

Laat ze gewoon maar verder onnozel doen over dat cordon sanitaire en maar mensen uit de partij gooien omwillen van dat cordon.

Voor den elfendertigste keer : al die zever brengt alleen maar extra stemmen op voor het Vlaams Blok.
Underdog, slachtofferrol, het imago dat het Blok krijgt in de vorm van 'zie je wel beste burger wij zijn de enigen die voor verandering kunnen zorgen'. De onbetaalde reclame telkens politiekers zich bezig houden met wie het cordon doorbreekt en wie niet zal de modale kiezer worst wezen. Die modale kiezer trekt zich geen bal aan van cordon sanitaire. Die ziet alleen maar als resultaat dat de andere partijen zich bezig houden met hun eigen politieke toekomst en niet bezig houden met wat de mensen denken en wensen en willen.

Alleen de (ver)blinden willen dit niet inzien.

De volgende zwarte zondag ? gewoon 13/6/2004.

ZEg dat dezen onnozele tgendradigaard het gezegd heeft.

en dezen onnozele tegendradigaard gaat nog meer zeggen maar 'k zal dat in een apart forum zeggen dat ik eens zal openen onder de titel : ik ben het beu U toch ook.

allen daarnaartoe
08/03/2004 valt anders niet op een zondag(aangezien het proces tegen uw racistische partij slechts één week zal duren).
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 16:55   #22
X_MAN
Lokaal Raadslid

Stuur een bericht via Instant Messenger naar X_MAN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Bij deze zie ik 1 grote winnaar en dat is duidelijk Filip de Winter met zijn Vlaams Blok. Hij is bezig om alle partijen schade te berokkenen. Goed bezig zelfs.
Dat zeiden ze in Holland ook van Pim Fortuyn...toen hij nog mocht leven...

Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
X_MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 16:59   #23
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

Idd,u weet blijkbaar niet veel.
Neen, U weet niet veel. De CD&V wil niet met het Blok samenwerken. Dat ook de N-VA en de VLD op deze lijn zitten en zelfs niet op inhoudelijke punten willen samenwerken met het blok, toont aan hoe erg uw partij bij deze partijen gehaat wordt.
de concurrentie is soms hard, héél hard, maar wij gaan weer vééél vooruit
na 13 juni zal het niet anders meer kunnen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 17:21   #24
Trajanus
Banneling

Trajanus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

volgens mij is de CD&V hard bezig om 'aanvaardbare' partner te worden van de VLD. het zou me niet verbazen dat rond dit thema afspraakjes gemaakt werden om een 'signaal' te sturen... het bedroevende signaal dat men nooit ofte nooit écht zal luisteren naar de man in de straat.
Ik zie niks verkeerd aan dit initiatief, tenzij dan dat het de 'Vlaamse rechtse krachten' zoals dat dan heet dichter op een lijn zou kunnen brengen. Maar dat is blijkbaar niet gewenst, nee, men wil het Vlaams Blok wel een ge(mis)bruiken voor haar parlementaire stemmen als noodoplossing en dan voorts zijn het weer immer mestkevers. mooie ethiek!
De Franstalige invloed in Vlaanderen zal er dus voor zorgen dat het vreemdelingenstemrecht er zal komen ook al staan onze parlementsleden nu nog op hun hoofd te dansen en ondertussen rituele verwensingen uit een zwarte bijbel te verkondigen: het zal er komen, want de PS (le parti de 'dieux') wil het!
Trajanus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 18:19   #25
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Peter de Ryck, nog ene keer zo'n nonsens en ik word kwaad.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 18:27   #26
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Peter de Ryck, nog ene keer zo'n nonsens en ik word kwaad.
Tegendradigaard, nog ene keer tegendraads en ik hou van u.
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 18:58   #27
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Peter de Ruck, ik weet niet vanwaar je het haalt dat de VZW's die de basis van het vlaams blok vormen al veroordeeld zijn.

Eneuh, tegendradigaard is geen VB'er, hij dreigt ermee voor het VB te stemmen uit protest. niet omdat ie er heil in ziet(waar ik perfect in kan komen).

Ook is het typerend dat een zaak die de "heersende" politici interesseerd, en direct ingrijpt op hun mogelijkheid om eigen zakken eerst te vullen op een paar dagen kan geklonken worden.Terwijl ontvoerings en moordzaken jarenlang aanslepen.

Zelfs al worden de VZW's veroordeeld, dat stopt het Vlaams Blok niet om deel te nemen aan de verkiezingen. En de Belgen houden van Slachtoffers. Kijk maar naar de SP.a na de dioxinecrisis.

Als het niet zo blatant zakkenvullerij was, zou ik zeggen dat de huidige regering er alles aan doet om het VB een meerderheid aan stemmen te doen verzamelen.Samen met de spitsbroeders van het AEL en de hielenlikkers PVDA. Groen! is zo uitgerangeerd,en vergruisd dat het weerom 10 jaar duurt voor ze een scheet in een pluche zetel kunnen laten zonder toestemming van Robert Stevaert.
Oud 20 januari 2004, 20:39   #28
Sseppe
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Lachen, lachen.

Laat ze maar lachen. Ze zullen op den duur heel zuur lachen.

ze zijn flink bezig om de volgende overwinning van het Vlaams Blok klaar te maken. Het straffe is dat het Vlaams Blok er zelfs niets voor moet doen.

Laat ze gewoon maar verder onnozel doen over dat cordon sanitaire en maar mensen uit de partij gooien omwillen van dat cordon.

Voor den elfendertigste keer : al die zever brengt alleen maar extra stemmen op voor het Vlaams Blok.
Underdog, slachtofferrol, het imago dat het Blok krijgt in de vorm van 'zie je wel beste burger wij zijn de enigen die voor verandering kunnen zorgen'. De onbetaalde reclame telkens politiekers zich bezig houden met wie het cordon doorbreekt en wie niet zal de modale kiezer worst wezen. Die modale kiezer trekt zich geen bal aan van cordon sanitaire. Die ziet alleen maar als resultaat dat de andere partijen zich bezig houden met hun eigen politieke toekomst en niet bezig houden met wat de mensen denken en wensen en willen.

Alleen de (ver)blinden willen dit niet inzien.

De volgende zwarte zondag ? gewoon 13/6/2004.

ZEg dat dezen onnozele tgendradigaard het gezegd heeft.

en dezen onnozele tegendradigaard gaat nog meer zeggen maar 'k zal dat in een apart forum zeggen dat ik eens zal openen onder de titel : ik ben het beu U toch ook.

allen daarnaartoe
08/03/2004 valt anders niet op een zondag(aangezien het proces tegen uw racistische partij slechts één week zal duren).
Precies Jos Gyssels gij. En die loopt er maar tristig bij als ik hem tegenwoordig door de Turnhoutse straten zie dolen.
Sseppe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 20:55   #29
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Weyts is het slachtoffer van de hypochrisie waar hij voor koos.

De particratie is dood. Leve het BROV !
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be