![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
na 13 juni zal het niet anders meer kunnen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() volgens mij is de CD&V hard bezig om 'aanvaardbare' partner te worden van de VLD. het zou me niet verbazen dat rond dit thema afspraakjes gemaakt werden om een 'signaal' te sturen...
![]() Ik zie niks verkeerd aan dit initiatief, tenzij dan dat het de 'Vlaamse rechtse krachten' zoals dat dan heet dichter op een lijn zou kunnen brengen. Maar dat is blijkbaar niet gewenst, nee, men wil het Vlaams Blok wel een ge(mis)bruiken voor haar parlementaire stemmen als noodoplossing en dan voorts zijn het weer immer mestkevers. mooie ethiek! De Franstalige invloed in Vlaanderen zal er dus voor zorgen dat het vreemdelingenstemrecht er zal komen ook al staan onze parlementsleden nu nog op hun hoofd te dansen en ondertussen rituele verwensingen uit een zwarte bijbel te verkondigen: het zal er komen, want de PS (le parti de 'dieux') wil het! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Peter de Ryck, nog ene keer zo'n nonsens en ik word kwaad.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peter de Ruck, ik weet niet vanwaar je het haalt dat de VZW's die de basis van het vlaams blok vormen al veroordeeld zijn.
Eneuh, tegendradigaard is geen VB'er, hij dreigt ermee voor het VB te stemmen uit protest. niet omdat ie er heil in ziet(waar ik perfect in kan komen). Ook is het typerend dat een zaak die de "heersende" politici interesseerd, en direct ingrijpt op hun mogelijkheid om eigen zakken eerst te vullen op een paar dagen kan geklonken worden.Terwijl ontvoerings en moordzaken jarenlang aanslepen. Zelfs al worden de VZW's veroordeeld, dat stopt het Vlaams Blok niet om deel te nemen aan de verkiezingen. En de Belgen houden van Slachtoffers. Kijk maar naar de SP.a na de dioxinecrisis. Als het niet zo blatant zakkenvullerij was, zou ik zeggen dat de huidige regering er alles aan doet om het VB een meerderheid aan stemmen te doen verzamelen.Samen met de spitsbroeders van het AEL en de hielenlikkers PVDA. Groen! is zo uitgerangeerd,en vergruisd dat het weerom 10 jaar duurt voor ze een scheet in een pluche zetel kunnen laten zonder toestemming van Robert Stevaert.
![]() |
#28 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Weyts is het slachtoffer van de hypochrisie waar hij voor koos.
De particratie is dood. Leve het BROV ! ![]() |
![]() |
![]() |