![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cd's copieren mag ook niet en toch doet iedereen het
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij zullen ze je, als ze je pakken, verklaren dat je zonder reden je groot licht gebruikt hebt ofzoiets. Net zoals toeteren niet mag als er geen gevaar dreigt.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland kun je daarvoor een fikse bon krijgen.
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denkt dat dat flikkergedoe in feite wordt georganiseerd door de NWO. Enkel zij kunnen van een alledaagse handeling zoiets maken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, de NWO is overal.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Mag inderdaad niet, gewoon omdat je niet zomaar mag flikkeren met je lichten (zoals hoger reeds gezegd).
Iets soortgelijks. In Zwitserland is het strafbaar een GPS te hebben die flitspalen aanwijst. Als je die boete krijgt lach je niet meer, en je GPS ben je ook kwijt. Rekening mee houden als je daar rijdt! Voor de rest: hardrijders de bon op, geen pardon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek helaas uit ervaring, maar laatst hadden boze autobilisten een kartonnen bord langs de weg geplaats: "Let op, er wordt geflitst"
Scheelt toch weer een bon!
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
ik snap trouwens niet goed waarom mensen altijd persé 10 per uur sneller willen rijden dan toegestaan en waarschijnlijk is de enige manier om ze dat af te leren ze er 50 euro voor te laten dokken niet leuk voor jou, ik wens het je ook niet toe, maar het is niet anders
![]() |
![]() |
#31 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Prachtig.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mijn bron op "het stad" heeft de locale polite in Aalst vorig maand 2500 wagens geflitst. Aan min. 50€ per overtreding is dit een heel goeie bron van inkomsten. Daarbij nog het massaal uitschrijven van parkeerboetes en (voor de insiders) er zal tegen het einde van het jaar geld zijn voor een gigantische kerstboom op de markt !!! Tja het geld moet natuurlijk van ergens komen en de automobilist is daarbij het ideale kieken met gouden eieren...
Er is eigenlijk geen ontsnappen meer aan, op de 15 km naar mijn werk is dit de regelgeving : 90-70-90-50-30-50-60-50-90-50-70-90-50-30-50-30-50-70-50-90-50 hoe kan je dat nog in godsnaam respecteren en ondertussen het verkeer in 't oog houden? Laatst gewijzigd door lantjes : 16 maart 2007 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of ga je tevoet naar je werk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar heeft een goeie chauffeur geen enkel probleem mee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja dat zal wel, zeker als je ondertussen nog bv de weg zou moeten zoeken. We zijn ook niet allemaal ideale chauffeurs hé....laat het bv ook nog donker zijn en regenen....zo kan je iedereen flitsen of je moet systematisch 30 rijden om zeker te zijn... |
|
![]() |
![]() |