![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Europa regels maken om bedrijven die miljoenen mensen vermoorden te bestraffen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 54,17% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
11 | 45,83% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oeioei hoe rap de zaken kunnen gaan.....
![]() Hoor ik zonet dat de Amerikaanse Groep "Chiquita" in de VS veroordeeld is omdat ze in het Columbia van de vorige eeuw prive-milities betaald hebben voor "bewakingsopdrachten". Het zouden eerder een soort "werkkampbewakers" geweest zijn.. Die bewaking was NIET tegen insecten of andere Columbiaanse fauna vermoed ik zo,en verder ontgaat me het agricultureel nut van gewapende milities.... Ik moet toegeven dat het erg twijfelachtig is dat "The Boardroom" niet zou beseft hebben wat ze juist financierden.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
-Als democraat leg ik mij daar bij neer. -Als stalinist word ik echter steeds meer in mijn overtuiging gesterkt: zij die dus "nee" antwoorden op de vraag: "moet Europa regels maken om bedrijven te straffen die miljoenen mensen vermoorden" weten waar zij eigenlijk thuishoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() nee
|
![]() |
![]() |