![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Michael Laudahn eOpposition"
<[email protected]>, die Sun, 18 Mar 2007 20:10:20 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag >news:[email protected].. . > >> Maar wees gerust, Jahira: eigenlijk ben ik wel vredelievend en moest >> ik je tegenkomen zou ik je niet doorspiesen met een lans, decapiteren >> met een zwaard, beloden met een kalashnikov of verbranden op het >> heilige vuur van de inquisitoriale brandstapel... >> >> > > > >Je spreekt voor jezelf, wel? 't Zal wel, als je me goed leest. >Want zelf wilde ik deze garantie niet geven. Leer je nog met de jaren, als je nog veel jaren blijft leven. >Ik >haat mohammedanen... Ik niet: ik ben het oneens met een heleboel zaken in de Koran en in de hadiths, maar andere zaken zijn wel goed. En Mohammedanen zijn noch slechter noch beter dan andere mensen: je hebt daar heiligen tussen maar ook krapuul.De meesten zullen daar ergens tussen liggen, net zoals het bij de Westerlingen het geval is. -- Fusti |
![]() |
#22 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag news:[email protected]... > > 't Zal wel, als je me goed leest. > > > Leer je nog met de jaren, als je nog veel jaren blijft leven. > > Ik niet: ik ben het oneens met een heleboel zaken in de Koran en in de > hadiths, maar andere zaken zijn wel goed. En Mohammedanen zijn noch > slechter noch beter dan andere mensen: je hebt daar heiligen tussen > maar ook krapuul.De meesten zullen daar ergens tussen liggen, net > zoals het bij de Westerlingen het geval is. Wat wil je met je - teoretisch - verstaanbare teorien? We hebben een serieus en dringend probleem, en het probleem dient opgelost te worden. Wat doe jij? Academisch redeneren. Denk je de door jou - of was het iemand anders - aangehaalde spaniaarden hebben zo gedacht als jij toen ze de reconquista deden?! -- Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration to the western world! Many danes think the same, see e g http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 . Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald . Don't surrender, keep on fighting !!! |
![]() |
#23 |
|
<[email protected]>, die Sun, 18 Mar 2007 23:39:41 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag >news:[email protected].. . > >> >> 't Zal wel, als je me goed leest. >> >> >> Leer je nog met de jaren, als je nog veel jaren blijft leven. >> > >> Ik niet: ik ben het oneens met een heleboel zaken in de Koran en in de >> hadiths, maar andere zaken zijn wel goed. En Mohammedanen zijn noch >> slechter noch beter dan andere mensen: je hebt daar heiligen tussen >> maar ook krapuul.De meesten zullen daar ergens tussen liggen, net >> zoals het bij de Westerlingen het geval is. > > > >Wat wil je met je - teoretisch - verstaanbare teorien? We hebben een serieus >en dringend probleem, en het probleem dient opgelost te worden. Wat doe jij? >Academisch redeneren. Denk je de door jou - of was het iemand anders - >aangehaalde spaniaarden hebben zo gedacht als jij toen ze de reconquista >deden?! Nu redeneer ik. Eens de moslims hier in de meerderheid , ben ik weg, want ik ben wegens leeftijd niet meer militair oproepbaar om ze te bestrijden, ondanks mijn status van reserve-officier. Ik zou geen taalprobleem hebben op geheel het Amerikaanse continent, dus moet ik maar het land aldaar kiezen die mij het meeste aanstaat (niet de USA).. -- Fusti |
![]() |
#24 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die > Sun, 18 Mar 2007 15:26:44 +0000 (UTC), in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere > scripsit quod sequitur: >>Fustigator wrote: >>> Santiago, ¡ mata Moros! >>Hier komt de ware Fustigator uit de mouw.. > Ik heb je lelijk beet, hee... Ik hk hoop eigenlijk dat je dit een beetje in een onbezonnen bui geroepen hebt >>Niets naastenliefde, niets " gij zult niet doden" > > Ik denk niet dat ik al iemand van kant heb gemaakt... > >>Vol Christelijke overgave het "mata Moros" aanheffen onder de vlag van >>je heilige Tiago..sla dood.. > > Nee hoor "sla dood" geldt enkel in de zin "sla dood al dat rood" ![]() > > "Tiago" is eigenlijk wel de apostel Jakob de meerdere... > > Sint Jakob is de bescherm-heilige van Spanje, het enige land dat 8 > eeuwen heeft moeten vechten om bij Europa te mogen horen en niet bij > Afrika of Azië. > > Maar wees gerust, Jahira: eigenlijk ben ik wel vredelievend en moest > ik je tegenkomen zou ik je niet doorspiesen met een lans, decapiteren > met een zwaard, beloden met een kalashnikov of verbranden op het > heilige vuur van de inquisitoriale brandstapel... > > > -- > Fusti > > -- Vr.Gr. Jahira |
![]() |
#25 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die > Sun, 18 Mar 2007 15:26:44 +0000 (UTC), in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere > scripsit quod sequitur: >>Fustigator wrote: >>> Santiago, ¡ mata Moros! >>Hier komt de ware Fustigator uit de mouw.. > Ik heb je lelijk beet, hee... Ik had er een vraagteken achter moeten zetten want eigenlijk hoopte ik dat je het een beetje in een onbezonnen bui geroepen had.. Ik vind de kreet namelijk het zelfde als "Heil Hitler"..ook een uitroep die miljoenen de dood in gejaagd heeft... >>Niets naastenliefde, niets " gij zult niet doden" > Ik denk niet dat ik al iemand van kant heb gemaakt... Ook Streicher heeft nooit iemand persoonlijk afgemaakt.. >>Vol Christelijke overgave het "mata Moros" aanheffen onder de vlag van >>je heilige Tiago..sla dood.. > > Nee hoor "sla dood" geldt enkel in de zin "sla dood al dat rood" ![]() "Mata Moros" is eigenlijk in het hedendaagse Nederlands "Sla dood al die Moslims"..maar wat vandaag nog als grapje gezegd wordt is morgen de bittere waarheid..die kant gaat het heel snel op..(als zelfs jij dit al zegt...) > "Tiago" is eigenlijk wel de apostel Jakob de meerdere... Dat weet ik..en op wonderbaarlijke wijze is zijn lijk in Spanje tevoorschijn gekomen terwijl hij in Israel gedood is.. > Sint Jakob is de bescherm-heilige van Spanje, En van de Kongo.. > het enige land dat 8 > eeuwen heeft moeten vechten om bij Europa te mogen horen en niet bij > Afrika of Azië. Onzin..Spanje heeft altijd bij Europa gehoord...Daar heeft jouw wonderbaarlijke heilige niets mee te maken.. Maar als jij eigenlijk bedoelt dat Moslims geen onderdeel van Europa uit kunnen maken dan moet gezegd worden dat het wel een feit is dat Spanje eerder Moslim was dan dat Nederland en/of Duitsland of de rest van Noord Europa Christelijk was dus ik begrijp niet goed wat je met je Christelijke strijdkreet duidelijk wilt maken op Europees gebied, anders dan dat alle Moslims in Europa dood moeten.. > Maar wees gerust, Jahira: eigenlijk ben ik wel vredelievend en moest > ik je tegenkomen zou ik je niet doorspiesen met een lans, decapiteren > met een zwaard, beloden met een kalashnikov of verbranden op het > heilige vuur van de inquisitoriale brandstapel... Daar ben ik nu niet meer helemaal zeker van... -- Vr.Gr. Jahira |
![]() |
#26 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die > Sun, 18 Mar 2007 16:04:39 +0000 (UTC), in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere > scripsit quod sequitur: >>Fustigator wrote: >>> Die duizenden monikken staan klaar om ervoor te zorgen dat eens de >>> xanakatáktisis (= reconquista) een feit is, deze wonderbare stad de >>> luister van weleer ten volle weer kent. >>> Zo hoort het op de kaart er uit zien: >>> http://www.agiasofia.com/english.php >>> (klik op de kaart) >>Onzin... > De xanakatáktisis zou die achterlijke Turken wel deugd doen. Zelfs > Poetin en de Russen zouden daar wel bereid gevonden worden om er een > handje toe te steken. Heb je gemerkt dat ie al een oliepijpleiding > betaalt om van de haven Burgas in Bulgarije via de Bulgaarse-Griekse > grens tot aan Alexandroupolis in Griekenland aan de Middellandse zee > ..... Dar gaan je Turkse vriendjes niet zo leuk vinden. > http://english.pravda.ru/news/russia.../88087-putin-0 Ik begrijp van jouw onzin dat je ook voorstaat dat Nederland en Belgie weer Spaans worden....of Italiaans.. Nou, veel geluk er mee..ik ben gelukkig al weg... -- Vr.Gr. Jahira |
![]() |
#27 |
|
![]() Newsgruppesturmer Michael Laudahn eOpposition wrote:
> Ik haat mohammedanen... Dat weten we beste griezel...ik zie er dan ook van komen dat jij over een jaar of 10, 15 een einde zou kunnen treffen wat niet zo plezierig is... For your easy reference> schriftelijke haatzaaiers zoals bij voorbeeld Julius Streicher zijn niet al te plezierig aan hun einde gekomen...waarmee ik niet wil zeggen dat je op het zelfde plan staat want daar moet je nog een hoop voor leren...maar je komt er wel denk ik, je bent enthousiast genoeg... -- Vr.Gr. Jahira |
![]() |
#28 |
|
![]() Michael Laudahn eOpposition wrote:
> > "Jahira Remani" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag > news:[email protected]... > >> Onzin... >> > > > > Ik denk de turken en andere mohammedanen hebben nog niet begrepen met wie ze > het bij ons te maken hebben. Ofschoon een beetje bestuderen van > geschiedenis-artikels in de Wikipedia hen zou helpen kunnen dit tekort te > sluiten. Je bent maar een agressief mannetje, is het niet? -- Vr.Gr. Jahira |
![]() |
#29 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag news:[email protected]... > > Nu redeneer ik. > Eens de moslims hier in de meerderheid , ben ik weg, want ik ben > wegens leeftijd niet meer militair oproepbaar om ze te bestrijden, > ondanks mijn status van reserve-officier. Ik denk niet dat het militair daarvoor geschikt zal zijn want het wordt natuurlijk ook door hen geondermineerd. > > Ik zou geen taalprobleem hebben op geheel het Amerikaanse continent, > dus moet ik maar het land aldaar kiezen die mij het meeste aanstaat > (niet de USA).. Dat met de talen geldt ook voor mij. Desondanks overweeg ik deze optie niet nader. Het is wel een vaarg van karakter. -- Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration to the western world! Many danes think the same, see e g http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 . Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald . Don't surrender, keep on fighting !!! |
![]() |
#30 |
|
![]() PS Als ik overleef wil ik niet alleen zien hoe de makaken verdreven worden maar ook dat de linkse verraders bij ons gehangen worden. Dit zegt een tegenstander van de doodstraf. "Michael Laudahn eOpposition" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag news:[email protected]... > |
![]() |
#31 |
|
![]() "Michael Laudahn eOpposition" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > PS > > > Als ik overleef wil ik niet alleen zien hoe de makaken verdreven worden > maar ook dat de linkse verraders bij ons gehangen worden. Dit zegt een > tegenstander van de doodstraf. > > dus je bent helemaal geen klootzak! |
![]() |
#32 |
|
![]() Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die
Mon, 19 Mar 2007 00:35:50 +0000 (UTC), in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: > >> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >> Sun, 18 Mar 2007 15:26:44 +0000 (UTC), in littera >> <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere >> scripsit quod sequitur: > >>>Fustigator wrote: > >>>> Santiago, ¡ mata Moros! > >>>Hier komt de ware Fustigator uit de mouw.. > >> Ik heb je lelijk beet, hee... > >Ik hk hoop eigenlijk dat je dit een beetje in een onbezonnen bui >geroepen hebt > In een vroegere leven moet ik waarschijnlijk een Spaanse bandillero geweest zijn.... > >>>Niets naastenliefde, niets " gij zult niet doden" >> >> Ik denk niet dat ik al iemand van kant heb gemaakt... >> >>>Vol Christelijke overgave het "mata Moros" aanheffen onder de vlag van >>>je heilige Tiago..sla dood.. >> >> Nee hoor "sla dood" geldt enkel in de zin "sla dood al dat rood" ![]() >> >> "Tiago" is eigenlijk wel de apostel Jakob de meerdere... >> >> Sint Jakob is de bescherm-heilige van Spanje, het enige land dat 8 >> eeuwen heeft moeten vechten om bij Europa te mogen horen en niet bij >> Afrika of Azië. >> >> Maar wees gerust, Jahira: eigenlijk ben ik wel vredelievend en moest >> ik je tegenkomen zou ik je niet doorspiesen met een lans, decapiteren >> met een zwaard, beloden met een kalashnikov of verbranden op het >> heilige vuur van de inquisitoriale brandstapel... -- Fusti |
![]() |
#33 |
|
Mon, 19 Mar 2007 01:10:44 +0000 (UTC), in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: > >> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >> Sun, 18 Mar 2007 15:26:44 +0000 (UTC), in littera >> <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere >> scripsit quod sequitur: > >>>Fustigator wrote: > >>>> Santiago, ¡ mata Moros! > >>>Hier komt de ware Fustigator uit de mouw.. > >> Ik heb je lelijk beet, hee... > >Ik had er een vraagteken achter moeten zetten want eigenlijk hoopte ik >dat je het een beetje in een onbezonnen bui geroepen had.. >Ik vind de kreet namelijk het zelfde als "Heil Hitler"..ook een uitroep >die miljoenen de dood in gejaagd heeft... Da's onzin. We doden allang geen Moren meer in West-Europa, het is eerder andersom (cfr. Theo van Gogh). Het is een historische kreet die af en toe moet geroepen worden om onze Moren tot bedaren te brtengen want nooit hebben de Spanjaarden in 10 minuten meer dan 2000 yanks gedood. >>>Niets naastenliefde, niets " gij zult niet doden" > >> Ik denk niet dat ik al iemand van kant heb gemaakt... > >Ook Streicher heeft nooit iemand persoonlijk afgemaakt.. Dat weet ik niet, maar ik ben geen regeringsleider noch een minister. >>>Vol Christelijke overgave het "mata Moros" aanheffen onder de vlag van >>>je heilige Tiago..sla dood.. >> >> Nee hoor "sla dood" geldt enkel in de zin "sla dood al dat rood" ![]() > >"Mata Moros" is eigenlijk in het hedendaagse Nederlands "Sla dood al die >Moslims"..maar wat vandaag nog als grapje gezegd wordt is morgen de >bittere waarheid..die kant gaat het heel snel op..(als zelfs jij dit al >zegt...) Onzin. Wel mag de pretentie van heel <at moslims wat op een lager peil gebracht worden, vooral van de jongere. > >> "Tiago" is eigenlijk wel de apostel Jakob de meerdere... > >Dat weet ik..en op wonderbaarlijke wijze is zijn lijk in Spanje >tevoorschijn gekomen terwijl hij in Israel gedood is.. > Wonderen zijn nog niet uit de wereld. >> Sint Jakob is de bescherm-heilige van Spanje, > >En van de Kongo.. Kan zij, dat wist ik niet. >> het enige land dat 8 >> eeuwen heeft moeten vechten om bij Europa te mogen horen en niet bij >> Afrika of Azië. > >Onzin..Spanje heeft altijd bij Europa gehoord...Daar heeft jouw >wonderbaarlijke heilige niets mee te maken.. Toch wel: onder de Moren was het cultureel een deel van Afro-Azië. > >Maar als jij eigenlijk bedoelt dat Moslims geen onderdeel van Europa uit >kunnen maken dan moet gezegd worden dat het wel een feit is dat Spanje >eerder Moslim was dan dat Nederland en/of Duitsland of de rest van Noord >Europa Christelijk was dat is historisch onjuist. >dus ik begrijp niet goed wat je met je >Christelijke strijdkreet duidelijk wilt maken op Europees gebied, anders >dan dat alle Moslims in Europa dood moeten.. Niet dood, maar wel weten dat ze hier onze wetten moeten naleven en dat ze als minderheid hier beter aan toe zijn dan de christelijke minderheden in Saoedi Arabië. >> Maar wees gerust, Jahira: eigenlijk ben ik wel vredelievend en moest >> ik je tegenkomen zou ik je niet doorspiesen met een lans, decapiteren >> met een zwaard, beloden met een kalashnikov of verbranden op het >> heilige vuur van de inquisitoriale brandstapel... > >Daar ben ik nu niet meer helemaal zeker van... je goed recht. -- Fusti |
![]() |
#34 |
|
<[email protected]>, die Mon, 19 Mar 2007 11:34:21 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >PS > > >Als ik overleef wil ik niet alleen zien hoe de makaken verdreven worden maar >ook dat de linkse verraders bij ons gehangen worden. Dit zegt een >tegenstander van de doodstraf. Dan moet je ze bij de voeten hangen: ze gaan daar niet van dood maar staan beslist zwaar voor schut. -- Fusti |
![]() |
#35 |
|
Mon, 19 Mar 2007 01:16:29 +0000 (UTC), in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: > >> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >> Sun, 18 Mar 2007 16:04:39 +0000 (UTC), in littera >> <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere >> scripsit quod sequitur: > >>>Fustigator wrote: > >>>> Die duizenden monikken staan klaar om ervoor te zorgen dat eens de >>>> xanakatáktisis (= reconquista) een feit is, deze wonderbare stad de >>>> luister van weleer ten volle weer kent. > >>>> Zo hoort het op de kaart er uit zien: >>>> http://www.agiasofia.com/english.php >>>> (klik op de kaart) > >>>Onzin... > >> De xanakatáktisis zou die achterlijke Turken wel deugd doen. Zelfs >> Poetin en de Russen zouden daar wel bereid gevonden worden om er een >> handje toe te steken. Heb je gemerkt dat ie al een oliepijpleiding >> betaalt om van de haven Burgas in Bulgarije via de Bulgaarse-Griekse >> grens tot aan Alexandroupolis in Griekenland aan de Middellandse zee >> ..... Dar gaan je Turkse vriendjes niet zo leuk vinden. >> http://english.pravda.ru/news/russia.../88087-putin-0 > >Ik begrijp van jouw onzin dat je ook voorstaat dat Nederland en Belgie >weer Spaans worden....of Italiaans.. >Nou, veel geluk er mee..ik ben gelukkig al weg... jij wordt Braziliaanse, da's ongeveer hetzelfde als Spaanse of Italiaanse. Ooo wat ben je grappig, zeg! ![]() -- Fusti |
![]() |
#36 |
|
<[email protected]>, die Mon, 19 Mar 2007 11:28:15 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag >news:[email protected].. . > >> >> Nu redeneer ik. >> Eens de moslims hier in de meerderheid , ben ik weg, want ik ben >> wegens leeftijd niet meer militair oproepbaar om ze te bestrijden, >> ondanks mijn status van reserve-officier. > > >Ik denk niet dat het militair daarvoor geschikt zal zijn want het wordt >natuurlijk ook door hen geondermineerd. > Enkel onbesneden militaire lullen betrouwen, is de grote boodschap. >> >> Ik zou geen taalprobleem hebben op geheel het Amerikaanse continent, >> dus moet ik maar het land aldaar kiezen die mij het meeste aanstaat >> (niet de USA).. > > > >Dat met de talen geldt ook voor mij. Desondanks overweeg ik deze optie niet >nader. Het is wel een vaarg van karakter. Ik heb al vrienden in bepaalde van die landen die me zeker zullen helpen moest ik emigreren. -- Fusti |
![]() |
#37 |
|
![]() On Mar 17, 4:05 pm, "Michael Laudahn eOpposition"
<[email protected]> wrote: > 'Balkanaken' *): > > http://www.youtube.com/watch?v=tdahcXTfCS0 > > *) kanaken = duits voor makaken > > -- > > Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration > to the western world! Many danes think the same, see e g > > http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27. > > Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals > (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the > growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see > > http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald. > > Don't surrender, keep on fighting !!! Wat een racistisch geneuzel weer. Mensen leren het ook nooit. RS |
![]() |
#38 |
|
![]() On Mar 19, 8:25 pm, Fustigator <[email protected]> wrote:
> jij wordt Braziliaanse, da's ongeveer hetzelfde als Spaanse of > Italiaanse. Komaan Fust, Brazili-e is Portugees, niet Spaans! Van Zuidamerika heb je nog niet veel kaas gegeten blijkbaar. mvg, H.M. |
![]() |
#39 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag news:[email protected]... > > Ik heb al vrienden in bepaalde van die landen die me zeker zullen > helpen moest ik emigreren. Je spreekt van burkini Remani, vermoed ik? Dan wens ik je dat je in geen val stapt. Aan orientalen kan je volgens mij geen vertrouwen besteden. Ach, en vergeet niet hoe het met A Eichmann ging, die zich veilig voelde in Zuid-Amerika. -- Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration to the western world! Many danes think the same, see e g http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 . Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald . Don't surrender, keep on fighting !!! |
![]() |
#40 |
|
![]() "Richard Smol" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag news:[email protected] oups.com... > > Wat een racistisch geneuzel weer. Mensen leren het ook nooit. > Dhimmi-idioot en verrader. -- Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration to the western world! Many danes think the same, see e g http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 . Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald . Don't surrender, keep on fighting !!! |