![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je over het algemeen blij met de Nederlanders op het forum? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
56 | 76,71% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 23,29% |
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet van mezelf dat ik ongeveer de helft in communautair post, en de andere helft verdeeld over de andere subfora.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Dat is al stukken meer als het gemmidelde op dit forum.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() uiteindelijk spreken we dezelfde taal dus ik ben er even bilj mee als die éne zuidafrikaan die hier eens een bericht had gezet.
Waar ik NIET blij mee ben zijn die regelmatige oproepen tot annexatie van Vlaanderen, waarbji niet zelden op een vrij denigrerende en kleinerende toon wordt gesproken over ONS gewest Vlaanderen, waar jullie dus niet wonen en wat nog altijd soeverein is tov van jullie (nou ja, soeverein is zeer relatief als ge ziet dat we nog onder een Belgische monarchie leven) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Anderzijds is het soms minder aangenaam wanneer er hoogdravend over bepaalde, meestal communautaire, zaken wordt gesproken en er standpunten worden ingenomen die absoluut onmogelijk zijn maar door gebrek aan kennis naar voor worden gebracht. Op zich geen probleem, maar wanneer men die Nederlander daar voor de 5-de keer moet op wijzen blijkt het beeld dat wij hebben van de gemiddelde Nederlander over het algemeen wel te kloppen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Nou, hierbij van mij dan ook (ik sta ten slotte op het serieus te nemen lijstje op de vorige pagina): Ik sta niet positief tegen een geweldadige danwel vijandelijke overname van welk deel van de wereld dan ook, wel tegenover een fusie tussen (onder andere) Vlaanderen en Nederland, inclusief gedeeltelijke zelfbeschikking voor alle regio's die daar behoefte aan hebben.
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel als ze hune NOUW weg laten ben ik voor .......
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Met wie of wat? Toch niet met jullie zeker omdat ik niet wegloop van jullie?
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken eerlijk gezegd geen Nederlanders die serieus voor annexatie zijn. Elk weldenkend mens begrijpt ook wel dat dat alleen kan als de Vlamingen er zelf voor zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Zolang ze niet tegen onze kathedraal zeiken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Ik vind dat de Nederlanders welkom zijn, zolang ze de moeite doen om zichzelf te informeren en niet hoogdravend beginnen onmogelijke oplossingen voor te stellen om België bijeen te houden.
Citaat:
Ikzelf zit ook graag op buitenlandse politiek, maar helaas gaat het daar voornamelijk de hele tijd over "Zionistische schurken" " Palestijnse nazi's", "islam=slecht",...
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |