![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn er dus veel meer burgers gedood met minder man in minder tijd dan in 91', ach ja echt een succes ![]() het cijfer dat jij bedoelt is met de sancties NA de oorlog en na enkele jaren. Citaat:
Sommige spreken tot 200 miljard $ die effectief uit de VS gehaald zijn. Citaat:
http://www.cia.gov/cia/publications/.../2129rank.html Citaat:
8600$ is een 7000€ dat is minder dan 600 € per maand om van te leven . In belgie heb je het al moeilijk met zo weinig laat staan in de VS waar het leven een stuk duurder is. Dat je met 9000$ in zimbabwe royaal kunt leven is duidelijk maar in de VS heb je dan al een probleem en zal je moeite hebben. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel ik het echt meen, mijn zinnetje was eerder als grapje bedoeld. Niet om een hele discussie te beginnen. Een andere keer misschien, ok? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik geef toe dat om overtuigend te zijn ik ook nog heel wat opzoek werk voor de boeg zou hebben om mijn beweringen met bronnen te staven. Als je nuttige literatuur weet om me van jouw standpunt te overtuigen, laat het me weten. Ik wil je alvast wel "Dude, where's my country" van Michael Moore aanraden. (Daar staan de bronnen in 't lang en breed beschreven).
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Als ik er goede boeken over vind, dan laat ik het je wel weten. Moore loopt naast z'n schoenen. Maar ja, da's nu weer een discussie, hé? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Michael Moore? A, ja, da's die man die in Wenen voor 300.000 euro een half uurtje uit zijn boek kwam voorlezen.
Niet slecht verdiend.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of mogen we dit interpreteren als: sorry ik was een beetje verkeerd en mijn argumenten zijn op en ik probeer dit een beetje te verbergen door een niet ter zaken doende commentaar te geven?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die commentaar op het economisch beleid stond los van de andere zaken is niet bedoeld als rechtvaardiging voor andere uitspraken van mijnen twege.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tweede belangrijkste uitgave: huisvesting. Wie betaalt volgens jou het meeste huur. Een Amerikaan die ergens een chaletje bouwt, zijn caravan ergens neerpoot, of een Belg die vooraleer hij dat mag doen een half jaar moet wachten, in de juiste zone moet zitten, veel papieren invullen of iemand bij de gemeente moet kennen? Ik moet zeggen dat ik het niet weet. Maar ik heb alvast de indruk dat het in de VS niet duurder is.
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
Alle paramaters van de economische toestand gaan opschrijven en aan Bush toewijzen om toch maar zoveel mogelijk negatieve puntjes te hebben is echter pure bullshit. Als je zelfs al een dalen van de werkeloosheid gaat omschrijven als een negatieve invloed van Bush, is het hek helemaal van de dam.
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
218364.4 miljoen dollar. bron: oecd http://www.oecd.org/dataoecd/14/3/8264806.xls Dat zijn enkel de investeringen dat jaar. Daarbuiten: stel de saudi's verplaatsen hun geld naar de Europese economie. Ha denkt de eigenaar van een Europees aandelenpakket, mijn aandelen stijgen plots en de Amerikaanse dalen. Misschien moet ik maar wat meer in de VS gaan investeren.
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Al dit maakt niet uit feit is en blijft door slecht beleid bush is er minder investeringen in de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wat stellen de democraten voor? De uitgaven voor landbouw hebben ze bijna allemaal gesteund. Zelfs bvb de democratische vertegenwoordiger van Californië, een staat die geenenkel voordeel doet bij de subsidies. Je kan zeggen dat er een slecht economisch bestuur was. Met name de importheffingen op staal en textiel zijn nefast. Maar wat was de reactie van Dean op het afschaffen van de heffingen op staal? Hij zou ze langer behouden .... Het gaat in het geval van staal over een sector waar minder mensen werken dan er door de protectionistische maatregelen ontslagen zijn (in één jaar).
![]() |