![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Via deze link kan het filmpje gewoon op de pc gezet worden (veel beter dan die domme onhandelbare streams) Een programma als BSPlayer zou dan moeten toelaten om "screen caps" te maken. ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog een vraagje: hoe vind je zo'n link voor een bepaald filmpje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Man,man ik vond het er ook wel serieus overgaan.Maar als politici zich zo willen opvoeren,valt daar weinig tegen te doen he.
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Maar niet altijd. ![]() Dan in Opera of zo die link plakken en de transfer in gang zetten.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door PAJOT : 20 maart 2007 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Aangezien we hier toch mee leuke dingen bezig zijn
![]() Irriteer een Marokkaan Zet je muis op de neus van deze man en laat hem daar gewoon staan.... Klik op onderstaande link: http://www.yonkis.com/mediaflash/cursor.swf |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Die apen stellen juist de verkleutering van de politiek aan de PC zijde van het cordon aan de kaak.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 20 maart 2007 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Geef het gewoon eens toe, manneke. Zal uw geloofwaardigheid ten goede komen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wahahaha, hilarisch! Die Dedecker zijn smoel was nog het beste van alles!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dedecker is in ieder niet "mien zjéikapiteng"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() Ik heb het programma niet gezien, omdat ik me zo al genoeg erger aan de verkleutering van de maatschappij. Ik kijk dan ook al jaren geen televisie meer (wel nog DVD's), wegens schrijnend gebrek aan inhoud. Dan liever een deftig boek.
Dat toppolitici, kandidaat-premiers zelfs, hieraan deelnemen, zegt veel over hen en hun visie op het volk. Een van beide heren liet in de krant weten dat hij ervan uitgaat dat de kiezer het verschil kan maken tussen de politicus en de gewone persoon. Welja, als ze buiten het politieke leven van zulke slag zijn dat ze zich graag op dergelijke wijze voor aap laten zetten op nationale televisie, dan kan ik enkel concluderen dat deze twee heren mij niet vertegenwoordigen. Liever ernstige politici met enige waardigheid (bestaan die nog?), dan deze heerschappen.
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het Vb heeft zulke farces niet nodig om kiezers voor zich te winnen; De alledaagse realiteit is meer dan genoeg. Maar wees maar zeker dat die verkleutering niet meer dan een taktiek is om sympathie op te wekken voor de correcten en het Vb uit te sluiten en dood te zwijgen. Maar het ergste is dat men de grootste partij van vlaanderen ook uitsluit voor voorzittersdebatten en dat de VRT dus zelfs een partij nl GROEN die niet vertegenwoordigt is in het parlement aan het woord laat als oppositie en de enige echte oppositie NIET. Dat is gewoonweg krankzinning en geschift. Zie ook hoe ze censuren en manipuleren inzake de moorden in nijvel en Debie. Buiten de nieuwe gazet heeft geen ENKELE krant iets over de verdediging geschreven. Laatst gewijzigd door ilfalco : 20 maart 2007 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Met zo onnozel te doen op TV zou men haast nog vergeten dat ook de SP.a deel uitmaakt van paars. Mooie timing toch altijd van die roden; dat leidt wat de aandacht af, zodat alleen de VLD zich nog moet 'blauw' liegen in de gazetten.
![]() ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 21 maart 2007 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Kan iemand dit filmpje bij YouTube plaatsen? Zo kan de wereld zich ook nog eens verkneukelen aan het pover allooi van onze politici zoals ze reeds gedaan hebben met de clip van zatte PS'er Daerden (meer dan 1 miljoen maal bekeken wereldwijd). Arm apeland... Ze moesten zich schamen en ja, zowel VRT en VTM brengen heeeeel veeeeel programma's goed voor debielen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat de drie apen gewoon is wat het is: een verwijzing naar het bekende niet horen, zien of praten. Dit heeft niets te maken met verkleutering, maar is enkel een symbolische voorstelling. Wat het "optreden" van de heren J.V., Y.L. en J.DD in Debby en Nancy betreft: Dat kadert enkel in het verlangen om hun "bekendheid" bij het grote publiek nog wat te verhogen. Deze manier vind ik persoonlijk wel verkleutering. Het programma waarin Bert zit, vind ik dan weer meer acceptabel, aangezien het hier echt om puur amusement gaat, waarin geen politieke stellingen verkondigt worden. Dat was bij D&N wel het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens dat programma viel me op hoe goed beide heren het met elkaar konden stellen. Zijn de "verkiezingsafspraken" reeds gemaakt misschien? |
|
![]() |
![]() |