![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem mij verwend, maar als ik mag kiezen tussen 45 minuutjes op- en af met airco en cd-speler, en 3 uur op-en af (douchen inbegrepen) in de kou of de regen en langs drukke steenwegen (niet alles kan door het veld), dan heb ik snel gekozen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zijn we nog niet over mijn avond- of nachtshiften aan het klappen. Godzijdank bestaat de auto...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal u per kerende berichten wat daar voor de privé-werknemers en zelfstandigen tegenover staat ! Begin maar .... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Mijn ouders wonen by the way in oud heverlee.
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet ken ik uw ouders wel. 8) Gij hebt toch geen famillie die Dries heet? Of Gert?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook al eens gevraagd hoeveel uren per week hij/zij ervoor dient te presteren en welke kosten hij/zij ervoor moet maken ? Maar laat ons concreet zijn : a. welke job doe je ? Van welk uur tot welk uur ? b. welke risico's draag je ? c. wat gebeurt er als je een fout maakt ? d. wat gebeurt er als je 3 maanden werkonbekwaam bent ? e. hoeveel uur werk je in het WE ? Laat dit een begin van de discussie zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is het niet de beste vergelijking.Maar ,mijn gegevens hoef ik voor niemand weg te stoppen.
Citaat:
Citaat:
In bepaalde gesloten afdelingen is er altijd het risico op CO.(onder/naast de branders) Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Cher René-cadet,
Citaat:
Via SELOR kan je je altijd nog kandidaat stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Selor... Babeth heeft haar examens met goed gevolg afgelegd,een kleine 2 jaar geleden.
Reactie , vergeet het maar, met 35 ben je blijkbaar te oud. Ook zijn de aanbiedingen totaal niet relevant voor Babeths vakgebied.
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je denkt toch niet dat het geld voor de ambtenaren aan de bomen groeit ? Zelf geloven ze dat wel ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RomeoAvioli,
Selor... Babeth heeft haar examens met goed gevolg afgelegd,een kleine 2 jaar geleden. Reactie , vergeet het maar, met 35 ben je blijkbaar te oud. Ook zijn de aanbiedingen totaal niet relevant voor Babeths vakgebied. Eneuh, wat heeft ambetantenaar met werken te maken? Ik zie die meestal kleine god spelen, en naar willekeur hun toegeëigende taken al dan niet vervullen. Ik ben zeer blij met mijn gekozen lijn van beroep.Afwisseling, geen bureaukrampen,gebruik maken van mijn mechanisch/electrisch inzicht en mogelijkheden als mens.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel, oeps
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Het argument om de federale ambtenaren gratis te laten pendelen is de strijd tegen de files.
Zeer goed. Maar wie garandeert dat die ambtenaars dan ook effectief de trein gaan nemen, zeker nu er niet meer gerookt mag worden. Ik ken persoonlijk zelfs een ambtenaar die reeds 22 jaar met de trein pendelde en nu vanaf 01/01 (ingang van het rookverbod op de trein) beslist heeft om met de wagen naar Brussel te rijden ! Als de regering echt structureel werk wil maken van de files met deze maatregel, dan doet ze er best aan de ambtenaren te VERPLICHTEN met de trein te pendelen. Da's niets teveel gevraagd in ruil voor hun arsenaal aan 'rechten' en voordelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Mijn vrouw is ambtenaar en die zou gratis met het openbaar vervoer naar het werk kunnen gaan. Aangezien wij echter geen goede verbindingen hebben moet mijn vrouw wel met de auto gaan.
Of ze zou al om 6u21 de bus moeten nemen om dan rond 7u10 in Antwerpen te geraken waar ze dan weer een bus kan nemen waar ze dan op haar beurt ongeveer 45 minuten op mag zitten om nipt maar dan ook heel nipt rond 8 uur op haar halte te geraken waarop ze in ijltempo kan proberen de 400 meter binnen de minuut af te leggen om op tijd te geraken. Ze mag dan 1 uur vroeger opstaan rond 5u30 om de weg te voet naar de bus nog af te kunnen leggen ook. Ze zou het huis uit moeten gaan om 6 uur 's morgens. En de afstand via de auto ? 24 km. Met de fiets ? Sorry merendeels langs levensgevaarlijke staatsbanen waar het fietspad een smalle strook is alleen afgebakend met witte lijntjes, zonder bescherming tegen de bussen, vrachtwagens en auto's die rakelings voorbijscheren. Ze is haar leven nog niet beu, en ik ben haar ook nog niet beu. Zolang het openbaar vervoer in en rond Antwerpen gericht is op het alleen transporteren van mensen naar Antwerpen en terug en niet in een omtrekkende beweging rond Antwerpen zal het niets zijn voor veel mensen. Voor de kenners van Antwerpen : een ringbus die vanaf het sporpaleis via de Bisschoppenhoflaan en dan heel de militaire baan via de achterkant (tunnel) van de luchthaven zou rijden tot aan Hoboken(via Wijnegem, Wommelgem, Borsbeek, Mortsel, Wilrijk, Hoboken). De dag dat die bus er komt die dan veel moet rijden en aansluiting geven op de bussen van Turnhout, Herentals, Lier op de Militaire Baan, die dag kunnen wij het overwegen. Das klagen maar ook de oplossing aandragen se.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS : ik weet dat het geen populaire maatregel is (maar in de politiek mag dat geen rol spelen), maar men zou ambtrenaren moeten verplichten binnen een bereikbaarheidsstraal van 1 uur met het openbaar vervoer te wonen. In vele privébedrijven is dat zelfs zo. Idem het leger, brandweer, politiediensten, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |