![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Is er een grote gelijknis tussen de Islam en het VB? | |||
Ja, het VB straalt een zekere demagogie uit en kiezers stellen zich geen kritische vragen |
![]() ![]() ![]() |
50 | 60,24% |
Neen, het VB is een volledig zuivere partij |
![]() ![]() ![]() |
33 | 39,76% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De preek wordt nog wat bijgekruid met een vergelijking met de islam die kritische ingesteldheid verweten wordt, een beschuldigde statement die dezelfde zedenpreker in andere fora als totaal politiek ONcorrect van de daken schreeuwt, maar nu echt wel goed van pas komt. Tenslotte wordt het kiesvee naar de biechtstoel verwezen, alwaar kardinaal Seba elk berouwvol blokkertje uitnodigt om z'n zonden en frustraties op te biechten. Ja ja, le nouveau CD&V est arrivé. ![]() Het enige dat Kardinaal Seba in zijn posting vergeten is, is het aantal wees-gegroetjes te vermelden die de berouwvolle VB-er als straf voor z'n zonden moet afdeunen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hanne gooit er dan nog wat leugens op (omdat ik niet zo ongenuanceerd ben als haar word ik weer politiek correct genoemd ![]() ![]() Dat kiesvee was inderdaad overdreven, maar als ik de reacties lees krijg ik de indruk dat ik er niet ver naastzat ![]() vertel eens Hanne, wat vind jij van het feit dat het VB de kiesdrempel heeft gestemd, daarmee haar teergeliefde Vlaams-nationalistische kameraden onthoofd, allemaal voor de Vlaamse zaak? ![]() verder stel ik vast dat u aan een wel erge vorm van accute blindheid lijdt: ik heb helemaal niets over de CD&V gezegd, geen bal over het partijprogramma, kan u mij eens aanwijzen waar ik dat gezegd heb? Kardinaal Joos is bovendien dezer dagen eerder een uitdrager van het VB-programma (tot groot jolijt van vele Blokkers-cf.topics) ![]() |
||
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mbt je andere vraag : wat baten kaars en bril , als den uil ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik informeer uit een betrouwbare bron en vraag aan iedereen zijn mening te geven of daarna te reageren en te discuteren ![]() NVA ledenlijst is misschien meegebracht door een ex-lid van NVA so what 8) Als je meer wilt wten over het Vlaams Blok en onze standpunten ga eens kijken op de website www.vlaamsblok.be in de linkerkolom zie je standpunten staan en het tweede thema is programma... klik er op en je krijgt dit ![]() Hieronder vindt u een greep uit het programma van het Vlaams Blok. Wenst u meer informatie over een bepaald onderwerp of wil u ons standpunt over een specifieke problematiek kennen, dan hoeft u enkel dit formulier in te vullen. In elk hoofdstuk vindt u tevens ook een videofragment dat u kan afspelen via de Windows Media Player ®. De stem van het volk Vlaanderen onafhankelijk Democratie Gezinspartij, ethische partij Vreemdelingenbeleid Criminaliteit? Harde aanpak! Klik hier voor de programmabrochure in pdf. (575kB] U kan de programmabrochure ook op de webstek raadplegen. Met vriendelijke Vlaamse groeten en veel leesplezier ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Seba, naar mijn mening heeft Hanne goed gereageerd.
En schelden heb ik helemaal niet gedaan, wat je ook al mag beweren. |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tja seba, dat gebrek aan kritisch denken is eerder iets dat je kanker-links moet verwijten.
#31 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat ze zeker één punt gemeen hebben. Eigen Volk Eerst!
Maar de ene mag het zeggen, en de andere moet ervoor naar de rechter. De punten zijn hetzelfde, maar de aanvaardigsgraad ligt ietwat anders! Of zou het toch die slogan niet zijn, die zo gevoelig ligt? ![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijf even rechtlijnig he. Ofwel doen ze wat, en dan geeft U het toe dat ze drukken op de besluitvorming. Ofwel zegt U ze hebben nog niet gedaan. En dan heeft het Blok terug gelijk. Dan mogen ze toch zeggen dat het niet hun schuld is he! Semira Amadu is niet de schuld van het Vlaams Blok. Maar wel van mensen die een programmapunt van het Vlaams Blok VERKEERT hebben uitgevoerd. Dus...... ze hebben toch niets verkeert gedaan ![]() |
||
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik heb reeds meerdere malen geantwoord over het Blok, af en toe met serieuze kritiekpunten. Ik herinner me nog een mini-discussie met jou van enkele weken terug waarin ik toegaf dat het VB op economisch vlak niet al te sterke standpunten had, maar dat elke partij zijn sterkste pijlen op enkele vlakken richt. Dat gesprek ging ook nog over het cordon sanitaire en het respect dat men beter respect voor kiezers zou opbrengen. Waarom moet ik nu weer heel de reutemeteut optypen wanneer ik merk dat er weer op diezelfde kiezer neergekeken wordt? Noteer het zo: als ik als 'Blokkertje', type debiel en onderontwikkelde aangesproken word, dan heb ik geen zin om te antwoorden. Nog een opmerking: toch raar dat bijna alle discussies hier over de Islam of het Vlaams Blok gaan. Eigenaardig voor een partij die volgens de tegenstanders niets betekent. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Voor het Vlaams Blok kiezen betekent net een kritische instelling bereikt hebben :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Persoonlijk denk ik dat hier maar weinig echte Blokkers zijn. Ik bedoel dan leden en/of militanten of kaderpersoneel. Wat je hier ziet zijn de meelopers, het kiesvee. Wel leuk natuurlijk om er op die manier achter te komen wat er allemaal niet (meer) in het VB-progje voorkomt: gewoon meelezen op forums zoals dit ![]()
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toegegeven ze begrijpen wel niets van heel deen holocaust, maar ja het is dan ook zo lang geleden. |
|
![]() |