Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2007, 22:15   #21
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Tja, mijn individuele rechten als roker worden ook geschaad maar daar maakt geen poco zich druk om.

Individuele rechten vloeken nogal eens met andere individuele rechten. Het is overigens niet verboden te roken.

Citaat:
Dat kan ontraden worden door geen verblijfsvergunningen meer te verlenen aan de in te voeren bruid/egom,

Dat is uiteraard een maatregel die ook tal van anderen treft, bijv. Vlamingen die een Vietnamese bruid willen laten overkomen.

Citaat:
en de gezinshereniging voor één keer om te draaien richting Marokko.

Droom gerust verder. Koppels zullen bij tweezijdigheid bijna altijd kiezen voor het land van de partner dat het meest welvarend is. Wettelijke eenzijdigheid is gewoon fantaisistisch.

Citaat:
Wij hoeven helemaal geen rekening te houden met islamitische of Marokkaanse tradities : daar is geen enkele reden voor. Gasten dienen zich aa te passen, niet de gastheer.

Oh, als een vegetariër bij mij komt eten, zal ik het menu aanpassen. 'n Beetje gastheer mag gerust een inspanning leveren voor zijn gast. Iets anders wordt het als de gast mij mijn biefstuk ontzegt.

Citaat:
Een verplichte integratiecursus voor de oudkomers zou een oplossing kunnen betekenen, uiteraard met enkele fiskale/sociale drukkingsmiddels als stok achter de deur.

Daar geloof ik niet zo in. Zo'n cursus is een kennismaking met onze cultuur, maar verandert daarom de culturele identiteit van de cursist niet.

Citaat:
Het spreekt vanzelf dat de Europeaan niet hoeft op te draaien of bij te draaien omdat de poco's menen dat de waarden van een achterlijke importreligie/cultuur hier door iedereen als acceptable dienen aanvaard te worden.

Ik denk dat we gerust van de kracht van onze eigen uitgangspunten mogen uitgaan. Uiteindelijk aanvaard ik elke cultuur in zoverre het individu er in alle vrijheid voor kan kiezen en zonder noodlottige gevolgen eruit kan stappen.

Citaat:
Weer een typisch staaltje naief gelul van poco's die staan te dringen om de oscar van de dhimmie binnen te halen.

Zo fundamentalistisch alweer. Iedereen die het niet met jou eens is, is kennelijk een 'poco' of een 'dhimmie'. Tja, gedachten zijn vrij natuurlijk, maar helaas niet altijd even verfijnd.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 07:34   #22
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
[/color]

Oh, als een vegetariër bij mij komt eten, zal ik het menu aanpassen. 'n Beetje gastheer mag gerust een inspanning leveren voor zijn gast. Iets anders wordt het als de gast mij mijn biefstuk ontzegt.

Dat klopt, een goede gastheer/vrouw houdt rekening met zijn/haar genodigden.... maar ik kan me moeilijk voorstellen dat al die arabieren hier op uitnodigen van autochtonen zijn.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 07:49   #23
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

Totale controle over de maagden is totale controle over de toekomst van je volk en ras.

hoofddoek is een totalitair controlemiddel in een islam staat. Kan ook in de Westerse wereld gebruikt worden, om de voortplanting van het blanke ras veilig te stellen. Beetje islamisering kan geen kwaad.

Oorspronkelijk zijn de hoofddoek en de sluier in INdia uitgevonden, en werd dus het eerst gedragen door hindoemeiden.

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 09:45   #24
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Jij weet echt niet veel he maar ik neem het u niet kwalijk.
Er zijn in heel wat moslimgezinnen hier,ja hier,waar de moeder haar dochter zelfs af en toe controleert,hoe,dat laat ik in het midden.
Er zijn er bij die dat uiteraard niet doen en in hun dochter(s) het volste vertrouwen hebben maar ze het dan toch voor het huwelijk doen maar de ouders het sowieso niet mogen weten omdat ze anders gestraft zal worden ect.....
Dus wat het uitmaakt;veel,zeker als het zo is zoals ik net heb gepost.
Het ging mij over het nut van maagd zijn in de maatschappij niet tov de ouders.
Oud 29 maart 2007, 09:50   #25
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Totale controle over de maagden is totale controle over de toekomst van je volk en ras.

hoofddoek is een totalitair controlemiddel in een islam staat. Kan ook in de Westerse wereld gebruikt worden, om de voortplanting van het blanke ras veilig te stellen. Beetje islamisering kan geen kwaad.

Oorspronkelijk zijn de hoofddoek en de sluier in INdia uitgevonden, en werd dus het eerst gedragen door hindoemeiden.

dewanand
WTF,totale controle over maagden?Hier zijn de mensen vrij om te neuken met wie ze dat willen, punt amen en uit.En het "blanke ras" lijkt mij ondertussen al vellig gesteld.
Oud 29 maart 2007, 10:42   #26
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

namaskar Kay geil,

Ik vind de fascinatie van kleurlingen en zwarten voor een witte of lichte huidskleur toch interessant. Vooral bij Hindostanen en ook in india speelt dit een heel grote rol. Er is meer aan de hand hiermee, dan alleen een genetisch defect om pigment aan te maken. Ik snap het nog niet goed.

Blank zijn is inderdaad heel bijzonder. De ongepigmenteerden zijn eigenlijk het jongste hoofdras, nauwelijks 65.000 tot 40.000 jaar oud en na 600 jaar ontwikkeling domineren zij nu het hele zonnestelsel al. In militair opzicht zijn blanken absoluut superieur. Ook qua potentie, penisdikte, penishardheid, lichaamslengte, uithoudingsvermogen en strategie is de blanke man misschien toch superieur. En blanken vormen altijd een sterke eenheid, als zij aangevallen worden of als hun toekomst bedreigd wordt.

Er is meer aan de hand dan alleen maar evolutie uit een moeder apin, paar miljoen jaar geleden.

Maar goed, feit is dat de wereld nu steeds bruiner wordt en dat lijkt mij geen positieve ontwikkeling. Ethisch denken is bij blanke Westerlingen het hoogst ontwikkeld. Dus sterven zij uit, dan komt er meer barbarij in de wereld. Een blanke meerderheid is dus absoluut noodzakelijk in de Westerse wereld.

In principe zou ik niet protesteren als men gewoon een fokpremie geeft aan elke blanke meid die een raszuiver kind baart, voor haar 25ste (biologisch optimum) en gewoon kleurlingen, moslims en zwarten uitsluit hierbij of desnoods een boete geeft bij het baren van een tweede kind, mits de vader (of blanke spermadonor) een raszuivere blanke is met een hoog IQ.

Zwartjes, kleurlingen en moslims moeten niet zeuren. In India lopen er nog lekker 1,2 miljard (over tien seconden zijn er weer een paar duizend bij) van mijn bruine soort rond, dus dat is zo wel zat. Er zijn maar 12 miljoen blanke nederlanders over, dus dat is na drie generaties zo uitgeroeid of kapot geneukt. Wat dan?

als negers zeggen:
Black is beautiful

dan mogen blanken zeggen:

White is more beautiful.

en ik zeg dan
but brown humans are the most advanced humanoid species.

dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 29 maart 2007 om 10:44.
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 10:59   #27
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaskar Kay geil,

Ik vind de fascinatie van kleurlingen en zwarten voor een witte of lichte huidskleur toch interessant. Vooral bij Hindostanen en ook in india speelt dit een heel grote rol. Er is meer aan de hand hiermee, dan alleen een genetisch defect om pigment aan te maken. Ik snap het nog niet goed.

Blank zijn is inderdaad heel bijzonder. De ongepigmenteerden zijn eigenlijk het jongste hoofdras, nauwelijks 65.000 tot 40.000 jaar oud en na 600 jaar ontwikkeling domineren zij nu het hele zonnestelsel al. In militair opzicht zijn blanken absoluut superieur. Ook qua potentie, penisdikte, penishardheid, lichaamslengte, uithoudingsvermogen en strategie is de blanke man misschien toch superieur. En blanken vormen altijd een sterke eenheid, als zij aangevallen worden of als hun toekomst bedreigd wordt.

Er is meer aan de hand dan alleen maar evolutie uit een moeder apin, paar miljoen jaar geleden.

Maar goed, feit is dat de wereld nu steeds bruiner wordt en dat lijkt mij geen positieve ontwikkeling. Ethisch denken is bij blanke Westerlingen het hoogst ontwikkeld. Dus sterven zij uit, dan komt er meer barbarij in de wereld. Een blanke meerderheid is dus absoluut noodzakelijk in de Westerse wereld.

In principe zou ik niet protesteren als men gewoon een fokpremie geeft aan elke blanke meid die een raszuiver kind baart, voor haar 25ste (biologisch optimum) en gewoon kleurlingen, moslims en zwarten uitsluit hierbij of desnoods een boete geeft bij het baren van een tweede kind, mits de vader (of blanke spermadonor) een raszuivere blanke is met een hoog IQ.

Zwartjes, kleurlingen en moslims moeten niet zeuren. In India lopen er nog lekker 1,2 miljard (over tien seconden zijn er weer een paar duizend bij) van mijn bruine soort rond, dus dat is zo wel zat. Er zijn maar 12 miljoen blanke nederlanders over, dus dat is na drie generaties zo uitgeroeid of kapot geneukt. Wat dan?

als negers zeggen:
Black is beautiful

dan mogen blanken zeggen:

White is more beautiful.

en ik zeg dan
but brown humans are the most advanced humanoid species.

dewanand
Zulke zaken zijn niet eens een doordacht antwoord waard, iemand die fokpremies aan blanken wil uitreiken. Tjonge, jonge....
Oud 29 maart 2007, 11:59   #28
Banneling

Standaard

Citaat:
Den Duisteren Duikboot;2566016][/color]

Individuele rechten vloeken nogal eens met andere individuele rechten. Het is overigens niet verboden te roken.
Inderdaad. De kopvodadepten mogen hun bedekking ook vrij dragen in privé-sfeer. Eens ze er de publieke ruimte mee intrekken, vloekt hun islamitische hoofdvlag met andere individuele rechten.

Citaat:
Dat is uiteraard een maatregel die ook tal van anderen treft, bijv. Vlamingen die een Vietnamese bruid willen laten overkomen.

Inderdaad. Zij worden het slachtoffer van de eigen-volk-eerst excessen van integratieonwillige moslims.

Citaat:
Droom gerust verder. Koppels zullen bij tweezijdigheid bijna altijd kiezen voor het land van de partner dat het meest welvarend is. Wettelijke eenzijdigheid is gewoon fantaisistisch.

Nee hoor, in andere landen is het de norm. Japan, bij voorbeeld.
Trouwens uit de realiteit blijkt er al een extreme eenzijdigheid : het unilateraal verkeer naar hier. Dat kan voor een keer omgedraaid worden. After all, trouwen ze voor de liefde of enkel om van de welvarendheid van België te profiteren? Volgens jouw logica ligt hun profiteursmentaliteit aan de basis van hun keuze voor België. Dat wisten we natuurlijk al, maar blij dat een poco het ook eens bevestigt.

[quote]Oh, als een vegetariër bij mij komt eten, zal ik het menu aanpassen. 'n Beetje gastheer mag gerust een inspanning leveren voor zijn gast. Iets anders wordt het als de gast mij mijn biefstuk ontzegt.[/QUOTE]

Complete dhimmitude dus, zoals te verwachten.
Ook eenrichtingsverkeer want de moslim zal jou niet trakteren op spare ribs als hij BBQt.

Citaat:
Daar geloof ik niet zo in. Zo'n cursus is een kennismaking met onze cultuur, maar verandert daarom de culturele identiteit van de cursist niet.

Het wordt meer dan een kennismaking als er enkele fiskale stokken achter de deur worden gebruikt.

Ik denk dat we gerust van de kracht van onze eigen uitgangspunten mogen uitgaan. Uiteindelijk aanvaard ik elke cultuur in zoverre het individu er in alle vrijheid voor kan kiezen en zonder noodlottige gevolgen eruit kan stappen.

Citaat:
Zo fundamentalistisch alweer. Iedereen die het niet met jou eens is, is kennelijk een 'poco' of een 'dhimmie'. Tja, gedachten zijn vrij natuurlijk, maar helaas niet altijd even verfijnd.

Tja, daar zeg je me wat. Pot ... ketel .. zwart.
Als de mening niet klopt met die van de linkse kerk, krijgt men ook al gauw een lading links fundamentalistische termen over zich als "extreem-rechts, "nazi", en het grote modewoord "racist".
Wie de bal kaatst moet hem terug verwachten. Ik vind dat gestampvoet van poco's overigens wel amusant telkens ik hen trakteer op een koekje van eigen deeg. Ik ruik de verzuring tot hier.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 13:02   #29
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
[FONT=Tahoma][SIZE=2](Ik zet het hier maar, ofschoon ik deze tekst geschreven heb los van de discussie hierboven.)[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Tahoma] [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Tahoma]Er is een generatie moslima's opgestaan die strijdbaarder is dan ooit. Moslima's die met niet mis te verstane ijver het recht opeisen om een hoofddoek te dragen. Gehoofddoekt in alle kleuren van de regenboog, zich onderwijl in onbevlekt Nederlands uitdrukkend, verschijnen ze in de media, de vuisten gebald, de blik op zelfzeker. Het gaat, beweren ze, om een individueel recht, en dat kan de heren en dames die de westerse waarden voorstaan toch niet koud laten? Staan in de westerse waarden de rechten van het individu niet centraal? Welaan dan.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Tahoma]Deze retorische truc komt wel vaker voor: men gebruikt de argumenten v�*n de andere partij tégen de andere partij. Altijd prijs, altijd gewonnen. Maar uit de mond van zo'n moslima klinkt zulk argument lichtjes geperverteerd. Het dragen van een hoofddoek is geen individueel recht. De hoofddoek stamt uit een traditie waarin de maagdelijkheid en de trouw van de jonge vrouw funderend zijn voor de eer van de familie. Het jonge meisje kan pas uitgehuwelijkt worden als het maagd is, en alles wordt dan ook in het werk gesteld om de seksualiteit van het meisje te controleren. De hoofddoek moet het meisje beschermen tegen begerige blikken van onbevoegden. Het gaat derhalve niet om een individueel recht, maar om een plicht ten aanzien van het collectief waarvan het ego deel uitmaakt. Individuele rechten inroepen om een hoofddoek te dragen is dus onzin.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Tahoma]

UIT HET NIEUWSBLAD.

Iran zendt beelden uit van gevangengenomen Britten

TEHERAN/LONDEN - De Iraanse staatstelevisie heeft woensdag beelden laten zien van de vijftien Britten die door Iran in de Perzische Golf gevangengenomen zijn. Te zien is hoe de groep militairen een maaltijd nuttigt.
Faye Turney, een van de gearresteerde matrozen en mariniers, draagt een witte tuniek en een zwarte hoofddoek. Turney, een 26-jarige vrouwelijke militair, wordt ook aan het woord gelaten, en zegt dat haar eenheid wederrechtelijk de Iraanse wateren is binnengevaren. Ze zou hiervoor in een brief aan het Iraanse volk haar verontschuldigingen hebben aangeboden.

Volgens de Britse regering is het zeer laakbaar dat Iran de beelden heeft uitgezonden. Er bestaat bij niemand twijfel over dat de Britten in Iraanse handen zijn en daarom is het onnodig de beelden te laten zien, aldus een verklaring van het Britse ministerie van buitenlandse zaken.

Het onderzoek naar de gevangenname van Britten heeft volgens de Iraanse staatstelevisie uitgewezen dat de militairen zich "zeker" in Iraanse territoriale wateren bevonden op het moment dat ze werden gearresteerd. Een aantal Britse marinemensen zou hebben toegegeven de Iraanse wateren te zijn binnengevaren en daarvoor spijt hebben betuigd. Groot-Brittannië is volgens Iran van de bevindingen op de hoogte gesteld.

De Iraanse ambassade in Londen maakte woensdag bekend over een brief te beschikken van Turney aan haar ouders, waarin ze schrijft dat haar eenheid zich "kennelijk" in Iraanse wateren had begeven. Turney laat weten dat ze goed wordt behandeld en genoeg te eten en te drinken krijgt. Ze schrijft ook dat ze hoopt snel weer thuis te zijn.

De Iraanse minister van buitenlandse zaken Manouchehr Mottaki zei woensdag dat Turney, de enige vrouw die gevangengenomen is, mogelijk woensdag of donderdag wordt vrijgelaten.

Iran houdt bij hoog en laag vol dat de vijftien Britse matrozen en mariniers zich in Iraanse wateren bevonden toen zij gearresteerd werden. Volgens Groot-Brittannië werden de Britten onder bedreiging met vuurwapens gevangengenomen nadat ze in het Iraakse deel van de waterweg Shatt al-Arab, in het noorden van de Perzische Golf, schepen op smokkelwaar hadden gecontroleerd. Waar de grens in de waterweg precies loopt is omstreden.

Groot-Brittannië heeft woensdag alle diplomatieke contacten met Iran bevroren, behalve de kanalen die worden gebruikt om de vrijlating van de militairen te bewerkstelligen. Premier Tony Blair zei dat de tijd is aangebroken om de internationale en diplomatieke druk op Iran op te voeren.

28/03/2007

Idd, goed gezegd.
Dit verslag en beeld laten duidelijk zien dat het een must is die hoofddoek. Waarom moet een britse kafir vrouw die anders omdoen? Ze is geen moslima en dus volgens de regel ik mijn geloof, gij het uwe , kan dus niet verplicht worden zoiets te dragen.
En kom nie af mee, het zal wel vrijwillig zijn... die zever gaan ze mij nie wijsmaken.
Ben nie van gistere zunne...

Laatst gewijzigd door stropkeuh : 29 maart 2007 om 13:03.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 19:02   #30
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Nee hoor, in andere landen is het de norm. Japan, bij voorbeeld.
Trouwens uit de realiteit blijkt er al een extreme eenzijdigheid : het unilateraal verkeer naar hier. Dat kan voor een keer omgedraaid worden. After all, trouwen ze voor de liefde of enkel om van de welvarendheid van België te profiteren? Volgens jouw logica ligt hun profiteursmentaliteit aan de basis van hun keuze voor België. Dat wisten we natuurlijk al, maar blij dat een poco het ook eens bevestigt.
Ik denk inderdaad dat ieder mens dat bij zijn verstand is en gezond eigenbelang nastreeft liever in een welvarend land leeft.

Citaat:
Complete dhimmitude dus, zoals te verwachten.
Ook eenrichtingsverkeer want de moslim zal jou niet trakteren op spare ribs als hij BBQt.
Ik noem dat hoffelijkheid of gastvrijheid, jij noemt dat dhimmitude. Tja, alles moet natuurlijk passen in jouw denkschema's, ook al deugen ze niet.

Of dat eenrichtingsverkeer is, interesseert me niet. Ik doe wat ik moreel gepast vind. Mensen hebben nu eenmaal voorbeelden nodig om zich moreel te verheffen. Vandaar de immense populariteit van een christusfiguur.

Citaat:
Het wordt meer dan een kennismaking als er enkele fiskale stokken achter de deur worden gebruikt.

Naïef... Culturen zitten diep verankerd in de identiteit van mensen. Dat verander je niet met wat fiscale sancties, nog los van de wenselijkheid van zulke methodes. Ze bewijzen eigenlijk hoe weinig geloof je hecht aan de overtuigingskracht van je eigen westerse waarden. Ik geloof sterk in emancipatie van jongeren van binnenuit, eerder dan in allerhande verboden van buitenaf. Die emancipatie kun je wel van buitenaf ondersteunen. Niet toevallig heeft de overtuigde katholiek Will Ferdy meer betekend voor de aanvaarding van homoseksualiteit in het katholieke Vlaanderen dan de progressieven, die vooral voor eigen kerk preekten en zelden verder kwamen dan een confrontatie- en provocatiepolitiek.

Citaat:
Tja, daar zeg je me wat. Pot ... ketel .. zwart.
Citaat:
Als de mening niet klopt met die van de linkse kerk, krijgt men ook al gauw een lading links fundamentalistische termen over zich als "extreem-rechts, "nazi", en het grote modewoord "racist".
Wie de bal kaatst moet hem terug verwachten. Ik vind dat gestampvoet van poco's overigens wel amusant telkens ik hen trakteer op een koekje van eigen deeg. Ik ruik de verzuring tot hier.
Ik heb jou nergens een nazi genoemd. Maar je doet waar mensen zoals jij goed in zijn: veralgemenen, op één hoopje gooien, "wie niet met mij is is een poco met een dhimmitude van hier tot in Rabat", etc. Begin eens bij jezelf, stel eens het goede voorbeeld in plaats van je te verlagen tot het niveau van sommige van je zogezegde tegenstanders. Maar eerlijk gezegd heb ik de indruk dat dit jouw niveau is en dat je je er maar al te goed bij voelt. Dus bespaar me je hypocriete en nergens op gebaseerde verongelijkte praatjes.

Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 29 maart 2007 om 19:07.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 19:03   #31
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Een moslima die geen hoofddoek draagt, is wat betreft niet anders dan de kafir-vrouwen.

Dit is dan immers de taak van de sluier, om aan te tonen dat de draagster beschikkingsrecht heeft over het eigen lichaam, en allicht tot een andere moslimman behoort.
Oud 29 maart 2007, 19:05   #32
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
vellig
ah, oef.. kdacht al dat je zei "veilig". Maar dat zou niet echt waar zijn hé
Oud 29 maart 2007, 19:13   #33
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Het ging mij over het nut van maagd zijn in de maatschappij niet tov de ouders.
trouw een moslim,trek een draperie over uw kop en fungeer voor de rest van uw leven als leg-batterij
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2007, 19:15   #34
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Oei,mijn collega droeg 2 jaar geleden ook nog een hoofddoek,zij was één van de honderde die in de Islam zeik geloofde,nu weet ze echt wel beter hoor !!!
Oud 29 maart 2007, 19:16   #35
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Oei,mijn collega droeg 2 jaar geleden ook nog een hoofddoek,zij was één van de honderde die in de Islam zeik geloofde,nu weet ze echt wel beter hoor !!!
Mathematisch onwaarschijnlijk, in een wereld waar islam de snelst groeiende religie is, en dan nog vooral in het Westen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be