![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is dan ook niet zo raar dat Maud een zenuwinzinking kreeg nadat ze het nationaal songfestival dik had verloren in 2006. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() beetje gelijk the good old blink182 days, lekker pogo'en op leuke deuntjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Oostenrijk is ook best te pruimen, nogal een hoog bon jovi gehalt, maar alles is beter dan die platte pop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind Slovenië erg goed. Ze zijn authentiek, en toch modern. Bovendien is het in het Sloveens, een naar mijn mening erg mooie taal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België maakt in ieder geval geen schijn van kans. The KMG's - LovePower is een leuk stukje pop dat zo geplukt lijkt van een eurosongfestival uit de jaren 70.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat is gewoon een sopraan stem met wa boenk erover. Ierland en Roemenië zijn volgens mij de enige die je authentiek kan noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |