![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() ^^ Die wetten zijn er gekomen onder een regering die gesteund wordt door de meerderheid,misschien kan u daar dan ook rekening mee houden...
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens een stuk van de wetten (de grondwetswijziging) is er gekomen, omdat men het volk, de meerderheid, niet betrouwde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vraag het de neutrale journalisten maar eens... Die hebben de afgelopen jaren genoeg gezien en werden met broodroof bedreigd als ze durfden afkomen met bepaalde objectieve informatie, die niet beantwoordde aan de wensen van Numero Uno en Franstalig België. Als we onze informatiebronnen buiten de internet-bronnen even evalueren dan kunnen we onze ogen niet sluiten voor de vervlakking en door Paars gedirigeerde berichtgeving. Schandalen werden goedgepraat en de oppositie werd monddood, ja belachelijk gemaakt.
Laten we de klok even terugdraaien tot voor de dioxinecrisis, die trouwens van Verhofstadt en Slangen ook niet ten gronde mocht nagetrokken worden. Toen kregen we wekelijkse TV-debatten met minstens evenveel oppositiepartijen als meerderheidspartijen rond de tafel en waarin de eerste minister zich regelmatig rechtstreeks moest rechtvaardigen. Als we nu de premier in beeld krijgen dan is dit een gespeeld rollenspel met een bevriende journalist naar zijn keuze. Als er eens iemand van de oppositie rond de debattafel komt dan wordt hij geconfronteerd met twee vertegenwoordigers uit de meerderheid. De huidige federale excellenties hebben niet alleen de volksvertegenwoordiging grotendeels herleid tot opvolgers, woordvoorders en andere slappe politieke slaven, maar ook via bevriende persbazen een machtsgreep gepleegd op de politieke berichtgeving in de media. Een steeds groter deel van de wetstraatberichtgeving gebeurt ook door journalisten die niet alleen paarsgezind zijn maar ook met allerlei duistere verbintenissen gebonden zijn aan de numero Uno's van de federale regering. Laatst gewijzigd door Pol : 26 maart 2007 om 16:48. Reden: typfout |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Als de mensen daar iets mee inzitten zullen ze wel op het VB stemmen zeker?
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() De 'normale' mensen weten niet dat de andere partijen niet willen meebesturen met het VB?
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() De "normale" mensen in een "normale" democratie gaan er van uit dat hun stem gerespecteerd wordt en op een "normale" wijze gereflecteerd wordt bij bestuursvorming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik als normale stem vind dat mijn stem niet gerespecteerd zou worden moest de partij waar ik op stem samenwerken met een racistische partij.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 26 maart 2007 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Nu ja...Mao heeft zijn volk ook "bevrijd" niwaar, Fidel Castro is trouwens nog steeds bezig met zijn "bevrijding", Kim ill yung is volgens mij al totaal geslaagd in zijn "bevrijding"...
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ik ook!
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 maart 2007 om 18:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Art. 10. 1. Eénieder heeft recht op vrijheid van meningsuiting. Dit recht omvat de vrijheid een mening te koesteren en de vrijheid om inlichtingen of denkbeelden te ontvangen of door te geven, zonder inmenging van overheidswege en ongeacht grenzen. Dit artikel belet niet dat Staten radio-, omroep-, bioscoop-, of televisie-ondernemingen kunnen onderwerpen aan een systeem van vergunningen.Het lijkt voor jou misschien wel op censuur, maar is het daarom niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 maart 2007 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het EVRM is trouwens een duidelijk voorbeeld van een maçoniek document en de lading dekt helemaal de titel niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() In de jaren dertig in Duitsland lied men de leugen en de mensenverachting zonder meer toe. Het zou zo'n vaart niet lopen. DIe zot meent dat niet: en wie gaat die nu aan de macht helpen, zo dacht men toen.
En wie hier zit "censuur" te roepen omdat een wetgeving het verspreiden van racistische literatuur beteugeld is in mijn ogen een echte racist. Wie durft hier luidop zeggen: ik ben voor racistische litereatuur? Voor vreemdelingenhatende pamfletten? WIE? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg ons dan maar eens uit aan wat jij een "maçoniek document" herkent.
Laatst gewijzigd door Pietje : 26 maart 2007 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |