![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hingen gewoon uit in verschillende lokalen binnen het bedrijf.
Zo zie je maar hoe hypocriet het CGKR is. Een ''klein'' bedrijf aanpakken doen ze wel maar een multinational als Bayer was blijkbaar een maatje te groot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is het ook een beetje normaal dat ze voor zo'n post een leeftijdseis plaatsen, een veiligheidsadviseur voor dergelijk bedrijf, is minstens een niveau 1 of misschien nen 2 om als hulpke te dienen voor nen 2, in beide gevallen spreken we hier over een verantwoordelijke functie, op niveau van een ingenieur, Men had uiteindelijk ook kunnen zeggen 15 jaar ervaring vereist, en dat komt op 't zelfde neer. hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga volledig akkoord met U maar het ik wil hier maar alleen de hypocrisie van het CGKR aankaarten. Discriminatie op basis van afkomst en dicriminatie op basis van leeftijd zijn allebei bij wet verboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() intussen kan die 2500 euro per dossier krijgen... niet slecht betaald om er zelfs niet te werken.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() En jij denkt dat het bedrijf nog eens dezelfde fout zou maken?Als die man echt geld wou had hij wel onmiddellijk een schadevergoeding ingediend.
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doet dat misschien de ernst van DEZE feiten af ofzo...?
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was de vraag niet.
De vraag was of die hypocrisie deze zaak minder erg maakt.
![]() |
#29 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Inderdaad. Citaat:
Als bewijs voor deze stelling ga ik er van uit dat als ze zich echt van die kerel hadden willen ontdoen ze hem gewoon de job hadden moeten aanbieden.... ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De reden waarom ik dat vraag is dat het Centrum waarschijnlijk deze actie wel doorzette omdat de bewijslast zo enorm doorweegt. De sollicitant kreeg van het bedrijf op papier antwoord. Laatst gewijzigd door discuz : 26 maart 2007 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Schepen
|
![]() Ik snap die dwangsom niet. Als het bedrijf nog eens in de fout gaat, moet Eurolock 2.500€ betalen aan Caliskan bij elke vastgestelde inbreuk?
wtf? En dan de desbetreffende persoon ook naar het CGKR en dan weer een zaak? Dat heb ik nog nooit gehoord dat iemand vanaf nu altijd uitbetaald kan worden bij een andere inbreuk, tis gelijk winnen met Subito.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo te zien zal het bedrijf niet al te snel nog een overtreding begaan.
De Turkse sollicitant heeft ondertussen werk gevonden (bij een niet-racistische werkgever neem ik aan). Bij Eurolock worden de mensen nu ontslagen, wegens te weinig werk! Juicht allen hoezee joechei! Ook hun contract met de stad Gent wordt afgeschaft! Hoezee joechei! Weer vier man op straat! Joepijee... dat zijn natuurlijk "witten" hé, daar moet je dus niet over wakker liggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 maart 2007 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Net op het nieuws, het geld zal naar een goed doel gaan.
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tja dat heeft het personeel te danken aan het wanbeleid en ze hebben één iemand moeten ontslaan. Rara wie dat zal geweest zijn ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus bouwbedrijf dat fout maakt betaalt bij volgende fout nog eens schadevergoeding aan VORIGE klant? Leuke regeling is me dat!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een fout bij aflevering is iets anders als discriminatie, als het opnieuw veroordeeld wordt zal het ook aan die persoon een schadevergoeding moeten betalen als die dat eist. Als jij dat raar vindt moet jij maar rechter worden, overigens gaat de som naar het goede doel. En dat kunnen we toch alleen maar toejuichen, toch?
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat is er raar aan? De beschuldigde wordt verzekerd dat het nooit meer kan voorkomen. Ik vind daar helemaal niks abnormaal aan! Een terechte en zeer slimme uitspraak. Maar ja deze uitspraak bewijst enkel maar hoe crimineel jij je gedraagt dus zal je hem wel weer verwerpelijk vinden. Doe maar gerust verder uw crimineel gedrag ge bewijst velen mensen er een dienst mee ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |