![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/CassandraVitae forma vocatur Fullator
<[email protected]>, die Wed, 28 Mar 2007 09:34:43 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Wed, 28 Mar 2007 08:54:59 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > > >>Ik heb nix met het VB enb ik hol zeker niet achter die mensen. Maar >>het gevaar van die kant wordt ge-evenaard door het gevaar van de >>sossen. Zie wat ze allemaal in Wallonië niet aanrichten... > >Verkiezingen zijn in essentie verworden tot het selecteren van wat je >het minste kwaad berokkent. Je kiest voor het vergif dat je lichaam en >je gezondheid het minst aantast. >> >>Te links en te rechts dragen dictatoriale kiemen, en het volk begint >>helaas te smachten naar dictatuur omdat de particraten die zeggen dat >>ze democraten zijn, teveel sjoemelen en het land wan-regeren. > >Ita est. Helaas³ > >Fullator -- Fusti |
|
|
#22 |
|
|
Fustigator <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > >>Er zijn geen democraten meer. > > Klopt helaas... Onzin³ |
|
|
#23 |
|
|
news:[email protected]: > Vitae forma vocatur boutros gali <[email protected]>, die Tue, 27 > Mar 2007 19:44:05 GMT, in littera > <[email protected] 1> in foro > be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>Fustigator <[email protected]> wrote in >>news:[email protected] m: >> >> >>>>> Dit staat ons te wachten: >>>>> >>>>> <<<< de rode dictatuur! >>>> >>>> >>>>Wel, Fust, hiermee zet je jezelf op hetzelfde schavotje qua niveau >>>>als de Kortemarkse sportzweer. >>>>Hulde! >>> >>> Onzin: rood of zwart: een dictatuur is een dictatuur, en het (al dan >>> niet verwaterde) marxisme van de SP-a draagt in zich de enzymen van >>> de dictatuur. >> >>Dikke flauwe kul, onzin². Zoek eens de definitie van dictatuur op, >>vergelijk daarna de gevonden antwoorden met het gevoerde beleid van de >>SP-a ministers in de federale en Vlaamse regering of, op gemeentelijk >>vlak, burgemeesters van SP-a strekking. >>Geef dan eens wat concrete voorbeelden van dat dictatorschap. > > De particratie ten top gedreven. > Nu kune ze nog niet dictatoriaal te werk gaan omdat ze maar een > relatief klein stuk van het kiesvee achter zich hebben. Waaruit ik besluit dat - aangezien je met niets concreets voor de pinnen kan komen - geen poot hebt om op te staan. Particratie en dictatuur zijn twee, weliswaar verwerpelijke, totaal verschillende begrippen, maar in een dictatuur is er een enkele persoon aan de macht die alle touwtjes in handen heeft. Van een partij met eenvijfde van de stemmen en een handvol ministers kan je moeilijk beweren dat ze alles voor het zeggen heeft, laat staan dat ze een dictatoriaal regime voert. > >>Meeblaten met de VB-schaapjes hier is toch o zo gemakkelijk, he Fust. > > Ik heb nix met het VB enb ik hol zeker niet achter die mensen. Maar > het gevaar van die kant wordt ge-evenaard door het gevaar van de > sossen. Zie wat ze allemaal in Wallonië niet aanrichten... Fustjen, het ging niet over Wallonië, ik citeer wat jij schreef: "het (al dan niet verwaterde) marxisme van de SP-a draagt in zich de enzymen van de dictatuur." Ik heb je uitgedaagd dat aan de hand van concrete voorbeelden te bewijzen, maar je komt niet verder dan "de particratie ten top gedreven". Mij dunkt dat dit eerder op de VLD slaat, het volstaat de krampachtige pogingen van Verhofstadt te aanschouwen in een wanhopige poging de brokken nog enigzins te lijmen, hij beseft ook wel dat alleen een mirakel hem aan een derde ambtstermijn kan helpen. > > Te links en te rechts dragen dictatoriale kiemen, en het volk begint > helaas te smachten naar dictatuur omdat de particraten die zeggen dat > ze democraten zijn, teveel sjoemelen en het land wan-regeren. Het gesjoemel speelt zich doorgaans af op lokaal niveau, voornamelijk in het zuiden des lands en verder is van dat gesmacht onder het volk naar een dictatuur maar weinig te merken, pure gazettenpraat dus. |
|
|
#24 |
|
|
Vitae forma vocatur boutros gali <[email protected]>, die Wed, 28
Mar 2007 19:06:42 GMT, in littera <[email protected] 1> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator <[email protected]> wrote in >news:[email protected] : > >> Vitae forma vocatur boutros gali <[email protected]>, die Tue, 27 >> Mar 2007 19:44:05 GMT, in littera >> <[email protected] 1> in foro >> be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>Fustigator <[email protected]> wrote in >>>news:[email protected] : >>> >>> >>>>>> Dit staat ons te wachten: >>>>>> >>>>>> <<<< de rode dictatuur! >>>> >>>>> >>>>>Wel, Fust, hiermee zet je jezelf op hetzelfde schavotje qua niveau >>>>>als de Kortemarkse sportzweer. >>>>>Hulde! >>>> >>>> Onzin: rood of zwart: een dictatuur is een dictatuur, en het (al dan >>>> niet verwaterde) marxisme van de SP-a draagt in zich de enzymen van >>>> de dictatuur. >>> >>>Dikke flauwe kul, onzin². Zoek eens de definitie van dictatuur op, >>>vergelijk daarna de gevonden antwoorden met het gevoerde beleid van de >>>SP-a ministers in de federale en Vlaamse regering of, op gemeentelijk >>>vlak, burgemeesters van SP-a strekking. >>>Geef dan eens wat concrete voorbeelden van dat dictatorschap. >> >> De particratie ten top gedreven. >> Nu kune ze nog niet dictatoriaal te werk gaan omdat ze maar een >> relatief klein stuk van het kiesvee achter zich hebben. > >Waaruit ik besluit dat - aangezien je met niets concreets voor de pinnen >kan komen - geen poot hebt om op te staan. Onzin natuurlijk: te kort door de bocht. > Particratie en dictatuur zijn >twee, weliswaar verwerpelijke, totaal verschillende begrippen, maar in een >dictatuur is er een enkele persoon aan de macht die alle touwtjes in handen >heeft. Mar die ene persoon is altijd de emanatie van een groep mensen. >Van een partij met eenvijfde van de stemmen en een handvol ministers >kan je moeilijk beweren dat ze alles voor het zeggen heeft, laat staan dat >ze een dictatoriaal regime voert. Omdat ze daar de gelegenheid niet voor hebben. Het verschil tussen particratie en dictatuur is het zelfde als het verschil tussen oligarchie en dictatuur. Particratie is de nieuwe oligarchie: een min of meer gesloten kaste neemt het heft in handen en werft enkel aan als ze daar baat bij heeft. Dat is dus niet democratisch. >>>Meeblaten met de VB-schaapjes hier is toch o zo gemakkelijk, he Fust. >> >> Ik heb nix met het VB enb ik hol zeker niet achter die mensen. Maar >> het gevaar van die kant wordt ge-evenaard door het gevaar van de >> sossen. Zie wat ze allemaal in Wallonië niet aanrichten... > >Fustjen, het ging niet over Wallonië, ik citeer wat jij schreef: "het (al >dan niet verwaterde) marxisme van de SP-a draagt in zich de enzymen van de >dictatuur." Ik heb je uitgedaagd dat aan de hand van concrete voorbeelden >te bewijzen, maar je komt niet verder dan "de particratie ten top >gedreven". mdat die linkse dictatuur d'er gewoon nog niet is. Dus kan ik ze (nog) niet bewijzen. Enkel de enzymen zijn er al, en die zie je in de wijze waarop mensen zoals Sdtevaert vroeger en nu Vandelanotte zich (satrapisch) gedragen. >Mij dunkt dat dit eerder op de VLD slaat, het volstaat de krampachtige >pogingen van Verhofstadt te aanschouwen in een wanhopige poging de brokken >nog enigzins te lijmen, hij beseft ook wel dat alleen een mirakel hem aan >een derde ambtstermijn kan helpen. VLD is nu open (gescheurd), en zal niet meer tellen, tenzij alle losers van de volgende verkiezingen binnenkort samen een coaltitie vormen.> >> >> Te links en te rechts dragen dictatoriale kiemen, en het volk begint >> helaas te smachten naar dictatuur omdat de particraten die zeggen dat >> ze democraten zijn, teveel sjoemelen en het land wan-regeren. > >Het gesjoemel speelt zich doorgaans af op lokaal niveau, voornamelijk in >het zuiden des lands en verder is van dat gesmacht onder het volk naar een >dictatuur maar weinig te merken, pure gazettenpraat dus. Hier wordt ook gesjoemeld. -- Fusti |
|
|
#25 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... | Fustigator <[email protected]> wrote in | news:[email protected]: | | > Vitae forma vocatur boutros gali <[email protected]>, die Tue, 27 | > Mar 2007 19:44:05 GMT, in littera | > <[email protected] 1> in foro | > be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: | > | >>Fustigator <[email protected]> wrote in | >>news:[email protected] m: | >> | >> | >>>>> Dit staat ons te wachten: | >>>>> | >>>>> <<<< de rode dictatuur! >>>> | >>>> | >>>>Wel, Fust, hiermee zet je jezelf op hetzelfde schavotje qua niveau | >>>>als de Kortemarkse sportzweer. | >>>>Hulde! | >>> | >>> Onzin: rood of zwart: een dictatuur is een dictatuur, en het (al dan | >>> niet verwaterde) marxisme van de SP-a draagt in zich de enzymen van | >>> de dictatuur. | >> | >>Dikke flauwe kul, onzin². Zoek eens de definitie van dictatuur op, | >>vergelijk daarna de gevonden antwoorden met het gevoerde beleid van de | >>SP-a ministers in de federale en Vlaamse regering of, op gemeentelijk | >>vlak, burgemeesters van SP-a strekking. | >>Geef dan eens wat concrete voorbeelden van dat dictatorschap. | > | > De particratie ten top gedreven. | > Nu kune ze nog niet dictatoriaal te werk gaan omdat ze maar een | > relatief klein stuk van het kiesvee achter zich hebben. | | Waaruit ik besluit dat - aangezien je met niets concreets voor de pinnen | kan komen - geen poot hebt om op te staan. Particratie en dictatuur zijn | twee, weliswaar verwerpelijke, totaal verschillende begrippen, maar in een | dictatuur is er een enkele persoon aan de macht die alle touwtjes in handen | heeft. Van een partij met eenvijfde van de stemmen en een handvol ministers | kan je moeilijk beweren dat ze alles voor het zeggen heeft, laat staan dat | ze een dictatoriaal regime voert. Ik deel die mening niet. Je gaat eerst de vergelijking Dictatuur/Bepaalde partij maken en dit is een onjuiste vergelijking. Dictatuur/Democratie is mogelijk (verwerven en consolidatie van macht). Dictatuur/Partij aan de macht" (bestuur van de staat enz.) Hiermee wordt aangetoond dat de term "democratische partij" demagogie is. Wanneer we nu de juiste vergelijking maken, hebben wij al direct een gemeenschappelijk kenmerk: Demagogie Een tweede gemeenschappelijk punt: Het belang van propaganda. Ik ken maar één boek waarin met ijzingwekkende precisie wordt beschreven hoe propaganda dient gevoerd te worden... | >>Meeblaten met de VB-schaapjes hier is toch o zo gemakkelijk, he Fust. | > | > Ik heb nix met het VB enb ik hol zeker niet achter die mensen. Maar | > het gevaar van die kant wordt ge-evenaard door het gevaar van de | > sossen. Zie wat ze allemaal in Wallonië niet aanrichten... | | Fustjen, het ging niet over Wallonië, ik citeer wat jij schreef: "het (al | dan niet verwaterde) marxisme van de SP-a draagt in zich de enzymen van de | dictatuur." Ik heb je uitgedaagd dat aan de hand van concrete voorbeelden | te bewijzen, maar je komt niet verder dan "de particratie ten top | gedreven". Onjuist. Het citaat is correct. Het is zelfs een heel goed voorbeeld van wat demagogie en de (zeeeer) nefaste rol van propaganda kunnen aanrichten en hij ondergaat er ook direct de gevolgen van. Hij wordt direct versleten voor VBer enz... | Mij dunkt dat dit eerder op de VLD slaat, het volstaat de krampachtige | pogingen van Verhofstadt te aanschouwen in een wanhopige poging de brokken | nog enigzins te lijmen, hij beseft ook wel dat alleen een mirakel hem aan | een derde ambtstermijn kan helpen. | | > | > Te links en te rechts dragen dictatoriale kiemen, en het volk begint | > helaas te smachten naar dictatuur omdat de particraten die zeggen dat | > ze democraten zijn, teveel sjoemelen en het land wan-regeren. | | Het gesjoemel speelt zich doorgaans af op lokaal niveau, voornamelijk in | het zuiden des lands en verder is van dat gesmacht onder het volk naar een | dictatuur maar weinig te merken, pure gazettenpraat dus. Nee nee, geen gazettenpraat. Dit is momenteel meer het voorrecht voor diegenen die het woordje democraat veel te frequent in de mond nemen. Je ziet dus, we hebben weer een gemeenschappelijk punt. Het belang van censuur. Zowel in Dictatuur als in Democratie heeft men moeite met de waarheid... Groeten |
|
|
#26 |
|
|
"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur Caswallawn <[email protected]>, > die Wed, 28 Mar 2007 10:33:23 +0200, in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >Fustigator wrote: > > > >> Vitae forma vocatur boutros gali <[email protected]>, die Tue, 27 > >> Mar 2007 19:44:05 GMT, in littera > >> <[email protected] 1> in foro > >> be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >>>Fustigator <[email protected]> wrote in > >>>news:[email protected] : > >>> > >>> > >>>>>> Dit staat ons te wachten: > >>>>>> > >>>>>> <<<< de rode dictatuur! >>>> > >>>>> > >>>>>Wel, Fust, hiermee zet je jezelf op hetzelfde schavotje qua niveau als > >>>>>de Kortemarkse sportzweer. > >>>>>Hulde! > >>>> > >>>> Onzin: rood of zwart: een dictatuur is een dictatuur, en het (al dan > >>>> niet verwaterde) marxisme van de SP-a draagt in zich de enzymen van de > >>>> dictatuur. > >>> > >>>Dikke flauwe kul, onzin². Zoek eens de definitie van dictatuur op, > >>>vergelijk daarna de gevonden antwoorden met het gevoerde beleid van de > >>>SP-a ministers in de federale en Vlaamse regering of, op gemeentelijk > >>>vlak, burgemeesters van SP-a strekking. > >>>Geef dan eens wat concrete voorbeelden van dat dictatorschap. > >> > >> De particratie ten top gedreven. > >> Nu kune ze nog niet dictatoriaal te werk gaan omdat ze maar een > >> relatief klein stuk van het kiesvee achter zich hebben. > >> > >>>Meeblaten met de VB-schaapjes hier is toch o zo gemakkelijk, he Fust. > >> > >> Ik heb nix met het VB enb ik hol zeker niet achter die mensen. Maar > >> het gevaar van die kant wordt ge-evenaard door het gevaar van de > >> sossen. Zie wat ze allemaal in Wallonië niet aanrichten... > >> > >> Te links en te rechts dragen dictatoriale kiemen, en het volk begint > >> helaas te smachten naar dictatuur omdat de particraten die zeggen dat > >> ze democraten zijn, teveel sjoemelen en het land wan-regeren. > > > >De vinger op de zwerende wonde. > > Helaas, ik voel me als Cassandra. > Weliswaar in minder sexy-vorm...:-) > http://nl.wikipedia.org/wiki/Cassandra > > >Er zijn geen democraten meer. > > Klopt helaas... Dramaqueen. Omar |
|
|
#27 |
|
|
Vitae forma vocatur "Omar N.B." <[email protected]>, die Thu, 29
Mar 2007 05:42:18 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur Caswallawn <[email protected]>, >> die Wed, 28 Mar 2007 10:33:23 +0200, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics(et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >Fustigator wrote: >> > >> >> Vitae forma vocatur boutros gali <[email protected]>, die Tue, 27 >> >> Mar 2007 19:44:05 GMT, in littera >> >> <[email protected] 1> in foro >> >> be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >>>Fustigator <[email protected]> wrote in >> >>>news:[email protected] : >> >>> >> >>> >> >>>>>> Dit staat ons te wachten: >> >>>>>> >> >>>>>> <<<< de rode dictatuur! >>>> >> >>>>> >> >>>>>Wel, Fust, hiermee zet je jezelf op hetzelfde schavotje qua niveau >als >> >>>>>de Kortemarkse sportzweer. >> >>>>>Hulde! >> >>>> >> >>>> Onzin: rood of zwart: een dictatuur is een dictatuur, en het (al dan >> >>>> niet verwaterde) marxisme van de SP-a draagt in zich de enzymen van >de >> >>>> dictatuur. >> >>> >> >>>Dikke flauwe kul, onzin². Zoek eens de definitie van dictatuur op, >> >>>vergelijk daarna de gevonden antwoorden met het gevoerde beleid van de >> >>>SP-a ministers in de federale en Vlaamse regering of, op gemeentelijk >> >>>vlak, burgemeesters van SP-a strekking. >> >>>Geef dan eens wat concrete voorbeelden van dat dictatorschap. >> >> >> >> De particratie ten top gedreven. >> >> Nu kune ze nog niet dictatoriaal te werk gaan omdat ze maar een >> >> relatief klein stuk van het kiesvee achter zich hebben. >> >> >> >>>Meeblaten met de VB-schaapjes hier is toch o zo gemakkelijk, he Fust. >> >> >> >> Ik heb nix met het VB enb ik hol zeker niet achter die mensen. Maar >> >> het gevaar van die kant wordt ge-evenaard door het gevaar van de >> >> sossen. Zie wat ze allemaal in Wallonië niet aanrichten... >> >> >> >> Te links en te rechts dragen dictatoriale kiemen, en het volk begint >> >> helaas te smachten naar dictatuur omdat de particraten die zeggen dat >> >> ze democraten zijn, teveel sjoemelen en het land wan-regeren. >> > >> >De vinger op de zwerende wonde. >> >> Helaas, ik voel me als Cassandra. >> Weliswaar in minder sexy-vorm...:-) >> http://nl.wikipedia.org/wiki/Cassandra >> >> >Er zijn geen democraten meer. >> >> Klopt helaas... > >Dramaqueen. Drag queen :-)))) >Omar > -- Fusti |
|
|
#28 |
|
|
news:[email protected]: Kijk, Fust, ik ben zowat de meest tolerante humanoïde op deze aardkloot, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat ik een beetje gaga of onnozel ben. Ik vind - met permissie gezegd - jouw discussietechniek allesbehalve zindelijk. Die is o zo doorzichtig, doortrapt en getuigend van intolerantie tegenover de opponent dat ik besloten heb niet langer meer te reageren. Immers, wat is er makkelijker dan een repliek in stukken te trekken en uit een hele alinea een enkel zinnetje of een paar woorden te isoleren en daarop te reageren met wat dooddoeners, een stel kinderachtige neologismen waar zelfs een Herman De Croo een punthoofd van zou krijgen, terwijl er net is aangetoond dat van jouw standpunt geen spaander meer heel blijft. Met opzet heb ik alle eerdere reacties gewist omdat ik geen zin heb om tweehonderdvijftig lijnen naar beneden te scrollen om daar "onzin" of een van je beide andere standaardantwoorden te moeten lezen. Je mag me rustig bij je geliefde azijnpissers catalogeren, het kan me geen lor schelen, pipi- en kakahumor liggen mij niet zo. |
|
|
#29 |
|
|
Vitae forma vocatur boutros gali <[email protected]>, die Thu, 29
Mar 2007 18:13:35 GMT, in littera <[email protected] 2> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator <[email protected]> wrote in >news:[email protected] : > > > >Kijk, Fust, ik ben zowat de meest tolerante humanoïde op deze aardkloot, maar >dat wil daarom nog niet zeggen dat ik een beetje gaga of onnozel ben. Dat hoop ik inderdaad voor jou.... > Ik vind >- met permissie gezegd - jouw discussietechniek allesbehalve zindelijk. Hoezo? >Die is o zo doorzichtig, doortrapt en getuigend van intolerantie tegenover de >opponent dat ik besloten heb niet langer meer te reageren. Lijd je onder een tekort aan argumenten? > >Immers, wat is er makkelijker dan een repliek in stukken te trekken en uit >een hele alinea een enkel zinnetje of een paar woorden te isoleren en daarop >te reageren met wat dooddoeners, een stel kinderachtige neologismen waar >zelfs een Herman De Croo een punthoofd van zou krijgen, terwijl er net is >aangetoond dat van jouw standpunt geen spaander meer heel blijft. Wat Herman De Croo daarmee te maken heeft blijft mij een raadsel. Maar ik moet je argumenten eerst doorslikken dan weer uitkotsen en er de nodige antwoorden voor geven. Niet dat dit in jouw geval zo moeilijk is, maar ik wil toch die inspanning leveren om je van een terechte en goed gestructureerde wederwoord te dienen. > >Met opzet heb ik alle eerdere reacties gewist omdat ik geen zin heb om >tweehonderdvijftig lijnen naar beneden te scrollen om daar "onzin" of een van >je beide andere standaardantwoorden te moeten lezen. Ach wat zielig voor je. Deze keer in deze post hoef je het echt niet te doen. Maar als ik een lang betoog (van je of van iemand anders-) onzinnig vind, dat zeg ik het gewoon. >Je mag me rustig bij je geliefde azijnpissers catalogeren, het kan me geen >lor schelen, Ik verwacht niet van je dat je mijn antwoorden op je proza leuk vind. il tracht enkel to the point te blijven, wat me meestal lukt. >pipi- en kakahumor liggen mij niet zo. Daar heb ik het volste begrip voor. -- Fusti |
|
|
#30 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] .72... > Fustigator <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > > > Kijk, Fust, ik ben zowat de meest tolerante humanoïde op deze aardkloot, maar > dat wil daarom nog niet zeggen dat ik een beetje gaga of onnozel ben. Ik vind > - met permissie gezegd - jouw discussietechniek allesbehalve zindelijk. > Die is o zo doorzichtig, doortrapt en getuigend van intolerantie tegenover de > opponent dat ik besloten heb niet langer meer te reageren. LOL! SAY SOMETHING NEW!!!! > Immers, wat is er makkelijker dan een repliek in stukken te trekken en uit > een hele alinea een enkel zinnetje of een paar woorden te isoleren en daarop > te reageren met wat dooddoeners, een stel kinderachtige neologismen waar > zelfs een Herman De Croo een punthoofd van zou krijgen, terwijl er net is > aangetoond dat van jouw standpunt geen spaander meer heel blijft. RIGHT ON BRO'! > Met opzet heb ik alle eerdere reacties gewist omdat ik geen zin heb om > tweehonderdvijftig lijnen naar beneden te scrollen om daar "onzin" of een van > je beide andere standaardantwoorden te moeten lezen. > Je mag me rustig bij je geliefde azijnpissers catalogeren, het kan me geen > lor schelen, pipi- en kakahumor liggen mij niet zo. IKNMBVHL :-))) Omdat de waarheid soms toch zo grappig kan ziijn. |
|
|
#31 |
|
|
"10% Alien" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > >> Met opzet heb ik alle eerdere reacties gewist omdat ik geen zin heb >> om tweehonderdvijftig lijnen naar beneden te scrollen om daar "onzin" >> of een > van >> je beide andere standaardantwoorden te moeten lezen. >> Je mag me rustig bij je geliefde azijnpissers catalogeren, het kan me >> geen lor schelen, pipi- en kakahumor liggen mij niet zo. > > IKNMBVHL :-))) > > Omdat de waarheid soms toch zo grappig kan ziijn. Het bewijs van mijn stelling staat hierboven in zijn antwoord: Fust is zonder twijfel de grootste postvervalser uit de geschiedenis van bepol. |
|
|
#32 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .72... > "10% Alien" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > > > >> Met opzet heb ik alle eerdere reacties gewist omdat ik geen zin heb > >> om tweehonderdvijftig lijnen naar beneden te scrollen om daar "onzin" > >> of een > > van > >> je beide andere standaardantwoorden te moeten lezen. > >> Je mag me rustig bij je geliefde azijnpissers catalogeren, het kan me > >> geen lor schelen, pipi- en kakahumor liggen mij niet zo. > > > > IKNMBVHL :-))) > > > > Omdat de waarheid soms toch zo grappig kan ziijn. > > Het bewijs van mijn stelling staat hierboven in zijn antwoord: Fust is > zonder twijfel de grootste postvervalser uit de geschiedenis van bepol. Ha, onze onverbeterlijke moppentapper is ook wakker. Het wordt weer schuddebuiken vandaag... ;-) Omar |
|
|
#33 |
|
|
Vitae forma vocatur boutros gali <[email protected]>, die Fri, 30
Mar 2007 06:21:29 GMT, in littera <[email protected] 2> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"10% Alien" <[email protected]> wrote in >news:[email protected]: > >> >>> Met opzet heb ik alle eerdere reacties gewist omdat ik geen zin heb >>> om tweehonderdvijftig lijnen naar beneden te scrollen om daar "onzin" >>> of een >> van >>> je beide andere standaardantwoorden te moeten lezen. >>> Je mag me rustig bij je geliefde azijnpissers catalogeren, het kan me >>> geen lor schelen, pipi- en kakahumor liggen mij niet zo. >> >> IKNMBVHL :-))) >> >> Omdat de waarheid soms toch zo grappig kan ziijn. > >Het bewijs van mijn stelling staat hierboven in zijn antwoord: Fust is >zonder twijfel de grootste postvervalser uit de geschiedenis van bepol. "Qu'on dise du bien de vous con(*) dise du mal de vous pourvu qu'on parle de vous" (©Voltaire) (*) note the spellling -- Fusti |
|
|
#34 |
|
|
Vitae forma vocatur "Omar N.B." <[email protected]>, die Fri, 30
Mar 2007 06:24:08 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected] 2.72... >> "10% Alien" <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: >> >> > >> >> Met opzet heb ik alle eerdere reacties gewist omdat ik geen zin heb >> >> om tweehonderdvijftig lijnen naar beneden te scrollen om daar "onzin" >> >> of een >> > van >> >> je beide andere standaardantwoorden te moeten lezen. >> >> Je mag me rustig bij je geliefde azijnpissers catalogeren, het kan me >> >> geen lor schelen, pipi- en kakahumor liggen mij niet zo. >> > >> > IKNMBVHL :-))) >> > >> > Omdat de waarheid soms toch zo grappig kan ziijn. >> >> Het bewijs van mijn stelling staat hierboven in zijn antwoord: Fust is >> zonder twijfel de grootste postvervalser uit de geschiedenis van bepol. > >Ha, onze onverbeterlijke moppentapper is ook wakker. >Het wordt weer schuddebuiken vandaag... ;-) > of is het de ziekte van Parkinson? :-)) >Omar > -- Fusti |