Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 27 januari 2004, 09:12   #21
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Tja, wie denkt met dat goedkope proza mensen op andere gedachten te brengen, moet toch eens twee keer gaan denken.

En nogmaals: hoe komt het dat de Volksunie het zo lang uitgezongen heeft in Nevele? De ene was tien jaar voorzitter, de andere zat 25 jaar in het bestuur. Daar geeft niemand een antwoord op. Los van Evergem was de Volksunie nergens meer, zelfs in Gent.

Blijkbaar zitten er hier een aantal mensen die van zichzelf denken dat ze kunnen besturen, maar dan vooral met hun electronische tong.

Maar goed, er is één constante bij een overstap van kaderleden van de N-VA naar het Vlaams Blok: ze worden onder pek en veren bedolven door mensen waarvan men dacht dat ze vrienden waren. We zullen in juni afwachten wat het wordt met de op de borst kloppende N-VA.
De Garde is offline  
Oud 27 januari 2004, 09:49   #22
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
Tja, wie denkt met dat goedkope proza mensen op andere gedachten te brengen, moet toch eens twee keer gaan denken.

En nogmaals: hoe komt het dat de Volksunie het zo lang uitgezongen heeft in Nevele? De ene was tien jaar voorzitter, de andere zat 25 jaar in het bestuur. Daar geeft niemand een antwoord op. Los van Evergem was de Volksunie nergens meer, zelfs in Gent.

Blijkbaar zitten er hier een aantal mensen die van zichzelf denken dat ze kunnen besturen, maar dan vooral met hun electronische tong.

Maar goed, er is één constante bij een overstap van kaderleden van de N-VA naar het Vlaams Blok: ze worden onder pek en veren bedolven door mensen waarvan men dacht dat ze vrienden waren. We zullen in juni afwachten wat het wordt met de op de borst kloppende N-VA.
Sorry hoor, maar met het Blok in de driehoek Maldegem-Eeklo-Evergem-Nederlandse grens is het ook nooit veel soeps geweest... Huilen met de pet op. Trouwens, worden "weglopers" van het Blok niet onder pek, veren en solfer bedolven ? 8)
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 27 januari 2004, 10:07   #23
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

zegt Lucien Decoorne, gemeenteraadslid bij gratie van het Vlaams Blok maar voor wie dat eigenlijk te weinig bleek te zijn.

Trouwens, is er, buiten Antwerpen dan misschien, één gebied waar Lucien wel van onder de indruk is?

Ten andere Lucien, waar blijft je antwoord over die VU-afdeling?
De Garde is offline  
Oud 27 januari 2004, 10:43   #24
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

De anti-Blokkers blijven maar lachen en sarcastisch doen, maar ondertussen moeten we wel vaststellen dat er wel wekelijks NVA'ers naar het Blok overstappen. Het lijkt wel een constante te worden.
Oud 27 januari 2004, 12:24   #25
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
De anti-Blokkers blijven maar lachen en sarcastisch doen, maar ondertussen moeten we wel vaststellen dat er wel wekelijks NVA'ers naar het Blok overstappen. Het lijkt wel een constante te worden.
Voor een VLD-er (las ik ergens in uw berichtjes) verdedig je verdacht hevig de Blokkertjes...
Niets is wat het lijkt, de leugen heerst op de fora...
Oud 27 januari 2004, 12:29   #26
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
van twee halve marginalen
Voor een proletarisch frituuruitbaterke hebt gij wel veel noten op uw marginale zang, Luchien.
De Knut is offline  
Oud 27 januari 2004, 13:54   #27
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Voor een VLD-er (las ik ergens in uw berichtjes) verdedig je verdacht hevig de Blokkertjes...
Ik ben inderdaad een liberaal , hoewel de VLD momenteel volgens mij een verkeerde koers vaart.

Ik verdedig niet 'verdacht' de Blokkers, ik zeg gewoon mijn mening over wat ik zie, hoor en lees. Bovendien heb ik deze ochtend nog in een andere thread de SP-A ministers geloofd voor hun ijver.

Maar sommige mensen kunnen blijkbaar niet anders dan in vakskes denken. Niewaar "Brugge Veilig en Leefbaar" ?
Oud 27 januari 2004, 14:09   #28
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Als je voor elke dooie mus een persconferentie houdt, krijgt men ook de indruk dat de mussen bijna uitgestorven zijn.
Quod non.
zorroaster is offline  
Oud 27 januari 2004, 14:11   #29
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
wekelijks?

sederd de verkiezingen nog maar 10 en 1/5 want die 2 laatste tellen samen maar voor een half bestuurslid.
Voor een partij die stervende is, zo dood is ze blijkbaar niet hé?

Van de 5 anderen die uit de partij zijn maar nog niet van partij zijn veranderd, zijn er al 2 terug.
giserke is offline  
Oud 27 januari 2004, 14:17   #30
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Ik stel dan ook vast dat de Vlaams Blok-strategie er één van de wanhoop is wat betreft het belichten van de "overlopers".
Zelfs nadat ze de kiesdrempel via een verraderlijke machinatie goedkeurden, zelfs na hun actief ronselen bij de hele N-VA-top, zelfs na het stelen van het adresbestand van de N-VA en het aanschrijven van hun leden...
Zijn er nog altijd geen N-VA'ers van formaat overgestapt naar het Vlaams Blok! Dat wij liever vasthouden aan een partij waarin we geloven, dan één die ons geld en postjes kan aanbieden bij de vleet, moet toch wel erg steken zo te zien.
Dat ze een aantal volkomen onbelangrijke overlopers binnenhalen en daar zo'n spektakel over moeten opvoeren, bewijst wel dat hun strategie gewoon mislukt is maar ze het niet durven toegeven.
zorroaster is offline  
Oud 27 januari 2004, 14:31   #31
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Als je voor elke dooie mus een persconferentie houdt,.
Zoals voor vrolijke Nest van de Strangers.
Zoals voor Walter Hoger lager.
Zoals voor frivool Paultje van Keer.
De Knut is offline  
Oud 27 januari 2004, 14:58   #32
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik ben inderdaad een liberaal , hoewel de VLD momenteel volgens mij een verkeerde koers vaart.

Ik verdedig niet 'verdacht' de Blokkers, ik zeg gewoon mijn mening over wat ik zie, hoor en lees. Bovendien heb ik deze ochtend nog in een andere thread de SP-A ministers geloofd voor hun ijver.

Maar sommige mensen kunnen blijkbaar niet anders dan in vakskes denken. Niewaar "Brugge Veilig en Leefbaar" ?
Precies omdat ik afgestapt ben van "in vakjes denken" ben ik uit het Blok gegaan. Ken jij één partij die meer in vakjes denkt ? In vakjes met bovenaan een populistische slogan !
En beste Antoon, ik begrijp toch niet goed welk verband er tussen uw liberalisme kan zijn en het autoritaire (ondemocratisch) solidarisme van het Blok...
Oud 27 januari 2004, 15:10   #33
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Citaat:
Zijn daar personferenties voor gehouden?
zorroaster is offline  
Oud 27 januari 2004, 15:30   #34
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zoals Walter? Dat van hoger lager laat je maar best vallen, het is een keiharde zakenman! En ik denk met net iets meer hersenen dan gij!
De enige reden waarom Walter niet op de lijst stond was uit gezondheidsredenen. (trouwens Walter is nog altijd lid)

Paul van keer? Wat er is gebeurt zijn privaat zaken! Die trouwens nog niet eens bewezen zijn!

En de Nest is ook nog altijd lid
giserke is offline  
Oud 27 januari 2004, 15:55   #35
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Zoals Walter? Dat van hoger lager laat je maar best vallen, het is een keiharde zakenman!
laten vallen? Ontken je dan dat hij dat ooit gepresenteerd heeft? revisionisme, mag dat bij de NA?
Citaat:
En ik denk met net iets meer hersenen dan gij!
Ge denkt wat ge wilt. Maar aangezien je mij niet kent ben je gewoon maar wat uit je nek aan het lullen.
Citaat:
De enige reden waarom Walter niet op de lijst stond was uit gezondheidsredenen. (trouwens Walter is nog altijd lid)

Paul van keer? Wat er is gebeurt zijn privaat zaken! Die trouwens nog niet eens bewezen zijn!

So what? Daar gaat het niet over. Het gaat over elke persconferentie voor iedere dode mus die overstapt (niet mijn woorden trouwens)
De Knut is offline  
Oud 27 januari 2004, 15:55   #36
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

ja
De Knut is offline  
Oud 27 januari 2004, 16:08   #37
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zoals Walter? Dat van hoger lager laat je maar best vallen, het is een keiharde zakenman!
laten vallen? Ontken je dan dat hij dat ooit gepresenteerd heeft? revisionisme, mag dat bij de NA?
Citaat:
En ik denk met net iets meer hersenen dan gij!
Ge denkt wat ge wilt. Maar aangezien je mij niet kent ben je gewoon maar wat uit je nek aan het lullen.
Citaat:

So what? Daar gaat het niet over. Het gaat over elke persconferentie voor iedere dode mus die overstapt (niet mijn woorden trouwens)
Laten we weer eens lachen met de Knut, waar gaan we beginnen.

1 Waar heb ik ontkend dat hij gepresenteerd heeft? mag hij dat niet beschijn? Dat ontken ik nergens.

Dat hij waarschijnlijk meer hersens heeft dan gij, kan ik afleiden uit jou quotes.

2 die 2 laatsten zijn nergens overgestapt en zijn alle 2 nog lid van N-VA! Waar zit gij over te lullen!
giserke is offline  
Oud 27 januari 2004, 16:14   #38
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:

1 Waar heb ik ontkend dat hij gepresenteerd heeft? mag hij dat niet beschijn? Dat ontken ik nergens.

Dat hij waarschijnlijk meer hersens heeft dan gij, kan ik afleiden uit jou quotes.
Om over uw Nederlands nog maar te zwijgen.

Citaat:

2 die 2 laatsten zijn nergens overgestapt en zijn alle 2 nog lid van N-VA! Waar zit gij over te lullen!
Omdat begrijpend lezen niet je sterkste kant is zal ik het met eenvoudige woordjes trachten uit te leggen.

De NVA organiseerde persmeetings om de toetreding van bovengenoemde personen kenbaar te maken.

Heb je het nu begrepen? Of vind je het gemakkelijker met tekeningetjes bij? (Voor frivool Paultje ken ik er wel een paar)
De Knut is offline  
Oud 27 januari 2004, 16:15   #39
De Knut
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ontken je dan dat hij dat ooit gepresenteerd heeft?
Zeg ik ergens dat je dat ontkent?

Tip: een vraag herken je door het vraagteken ( '?') dat er achter staat.
De Knut is offline  
Oud 27 januari 2004, 17:56   #40
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

ja
Voor Paul van Keer heb ik een persconferentie weten houden, toen die "in opspraak kwam" (zonder dat er nadien ooit nog iets van is geworden, QED), de twee anderen herinner ik me toch niet.
Misschien in het kader van de algemene lijstvorming?
zorroaster is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be