![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, wie denkt met dat goedkope proza mensen op andere gedachten te brengen, moet toch eens twee keer gaan denken.
En nogmaals: hoe komt het dat de Volksunie het zo lang uitgezongen heeft in Nevele? De ene was tien jaar voorzitter, de andere zat 25 jaar in het bestuur. Daar geeft niemand een antwoord op. Los van Evergem was de Volksunie nergens meer, zelfs in Gent. Blijkbaar zitten er hier een aantal mensen die van zichzelf denken dat ze kunnen besturen, maar dan vooral met hun electronische tong. Maar goed, er is één constante bij een overstap van kaderleden van de N-VA naar het Vlaams Blok: ze worden onder pek en veren bedolven door mensen waarvan men dacht dat ze vrienden waren. We zullen in juni afwachten wat het wordt met de op de borst kloppende N-VA. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() zegt Lucien Decoorne, gemeenteraadslid bij gratie van het Vlaams Blok maar voor wie dat eigenlijk te weinig bleek te zijn.
Trouwens, is er, buiten Antwerpen dan misschien, één gebied waar Lucien wel van onder de indruk is? Ten andere Lucien, waar blijft je antwoord over die VU-afdeling? |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De anti-Blokkers blijven maar lachen en sarcastisch doen, maar ondertussen moeten we wel vaststellen dat er wel wekelijks NVA'ers naar het Blok overstappen. Het lijkt wel een constante te worden.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Niets is wat het lijkt, de leugen heerst op de fora... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verdedig niet 'verdacht' de Blokkers, ik zeg gewoon mijn mening over wat ik zie, hoor en lees. Bovendien heb ik deze ochtend nog in een andere thread de SP-A ministers geloofd voor hun ijver. Maar sommige mensen kunnen blijkbaar niet anders dan in vakskes denken. Niewaar "Brugge Veilig en Leefbaar" ? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Quod non. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sederd de verkiezingen nog maar 10 en 1/5 want die 2 laatste tellen samen maar voor een half bestuurslid. Voor een partij die stervende is, zo dood is ze blijkbaar niet hé? Van de 5 anderen die uit de partij zijn maar nog niet van partij zijn veranderd, zijn er al 2 terug. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik stel dan ook vast dat de Vlaams Blok-strategie er één van de wanhoop is wat betreft het belichten van de "overlopers".
Zelfs nadat ze de kiesdrempel via een verraderlijke machinatie goedkeurden, zelfs na hun actief ronselen bij de hele N-VA-top, zelfs na het stelen van het adresbestand van de N-VA en het aanschrijven van hun leden... Zijn er nog altijd geen N-VA'ers van formaat overgestapt naar het Vlaams Blok! Dat wij liever vasthouden aan een partij waarin we geloven, dan één die ons geld en postjes kan aanbieden bij de vleet, moet toch wel erg steken zo te zien. Dat ze een aantal volkomen onbelangrijke overlopers binnenhalen en daar zo'n spektakel over moeten opvoeren, bewijst wel dat hun strategie gewoon mislukt is maar ze het niet durven toegeven. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals voor Walter Hoger lager. Zoals voor frivool Paultje van Keer. |
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En beste Antoon, ik begrijp toch niet goed welk verband er tussen uw liberalisme kan zijn en het autoritaire (ondemocratisch) solidarisme van het Blok... ![]() |
||
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige reden waarom Walter niet op de lijst stond was uit gezondheidsredenen. (trouwens Walter is nog altijd lid) Paul van keer? Wat er is gebeurt zijn privaat zaken! Die trouwens nog niet eens bewezen zijn! En de Nest is ook nog altijd lid |
||
![]() |
![]() |
#35 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
1 Waar heb ik ontkend dat hij gepresenteerd heeft? mag hij dat niet beschijn? Dat ontken ik nergens. Dat hij waarschijnlijk meer hersens heeft dan gij, kan ik afleiden uit jou quotes. 2 die 2 laatsten zijn nergens overgestapt en zijn alle 2 nog lid van N-VA! Waar zit gij over te lullen! |
||||
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
De NVA organiseerde persmeetings om de toetreding van bovengenoemde personen kenbaar te maken. Heb je het nu begrepen? Of vind je het gemakkelijker met tekeningetjes bij? (Voor frivool Paultje ken ik er wel een paar) |
||
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Tip: een vraag herken je door het vraagteken ( '?') dat er achter staat. |
||
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien in het kader van de algemene lijstvorming? |
||
![]() |