![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals : voor mij hoeft men de monarchie niet af te schaffen. Laat de beslissing hierover maar over aan de hele bevolking via een BROV. Men moet het koningshuis wel de tools ontnemen om "eigen kringen van macht" uit te bouwen. Wees maar zeker dat die er zijn. Onder het motto "De Kroon wordt niet ontbloot" worden verborgen spelletjes gespeeld die 'sommigen' zeer goed uitkomen en waar de massa niks hoeft over te weten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Kringen van macht...
Jongens toch, als dat geen demoniseren is! Ik denk dat U toch de macht van de Koning een beetje (veel) overschat. Ik blijf erbij dat dit niks is om een probleem van te maken, hoor. Maar ja, ik ben dan ook een Royalist... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, onze ministers en parlementairen zijn ook 'streberkes voor de punten'. Denkt ge nu echt dat ze de stem van hun kiezers gaan laten opwegen tegen hun persoonlijke prestige en verstandhouding met de vorst ? Idealisme ? Een klein beetje misschien in het begin, zeker bij de machtspartijen. Daarna duiken snel minder altruïstische motieven op. Ik ben geen anti-royalist. Maar benoemingen en verheffingen moeten gestemd worden in een commissie en niet onvoorwaardelijk in handen gelaten worden van 1 man (of vrouw). Gewoon preventief denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat om louter CEREMONIELE zaken. Hoe durft ge nu te stellen dat de politici nét daar naar streven? Ze streven naar de werkelijke macht, dewelke ze krijgen door het kiesvee te bespelen! Of is dat wederom naief? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe maximaliseert hij zijn kansen ? Door vleierij en volgzaamheid. Gaat dat dan anders in uw organisatie waar af en toe benoemingen moeten gebeuren ? Verloopt het daar allemaal zo vlekkeloos en integer ? Ik durf het te hopen. Maar moet intussen toegeven dat dat steeds bij wishfull thinking zal blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of gewoon de carrières in grote bedrijven en maatschappijen onder de loep nemen ... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heel dat politiek orgaan in België is zo uitmemeld als wat.
Om de façade hoog te houden is er nood aan politiekers die alles bij het oude laten onder het mom van "vernieuwen". Deze worden dan tijdig beloont met schouderklopjes, VRT-tijd, postjes, ...
![]() |
#30 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dat ook allemaal gratis
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |