![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Hopelijk wordt Flahaut premier. Dan gaan we pas écht kunnen lachen. Mijn stem heeft-ie alvast.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Dat nieuwe parade uniform van ontwerper Flahaut was toch nog zijn beste.
![]() Laatst gewijzigd door longhorn : 30 maart 2007 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten gezet? Allez gij. We zullen er na 10 juni nog vier jaar mee moeten leven. Vergeet niet dat deze man zorgt voor werkgelegenheid in z'n regio Nijvel. Voor de PS een meer dan welkome gast, met olifantenvel, een brede rug. Meer moet dat niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() flahaut is vooral INCOMPETENT en een waardeloos , niet al te snugger ventje, laten we het daar vooral op houden.
De enige reden dat hij op defensie zit en blijft, is dat defensie in België als tijdelijk irrelevant wordt aanschouwd. het budget is ondermaats, als er ergens bespaard wordt, is het op dit departement. WAAROM ? omdat de doorsnee burger er niet van wakker ligt, slecht enkele militairen en militair geïnteresseerden. Daar heb je dus weinig electorale backlash van. Met het beperkte budget dat we hebben, kan echter nog een competent maar zeer beperkt militaire apparaat opgebouwd worden. Met types als flahaut (zou hem graag eens een IQ test zien doen) is dat echter een onmogelijkheid. Die kerel is gewoon BALLAST, een HINDER, een SCHANDE , die zich vooral omringd heeft met ja-knikkers uit het leger en de competente mensen die hem de waarheid durfden zeggen op een zijspoor heeft gezet. Een beetje zoals een rumsfeld...eveneens een nitwit, die zich met zijn idiotie en illusies doorheen competente militairen walste, maar rumsfeld had tenminste nog wat credibiliteit als een leider, flahaut heeft die nooit gehad. in de privé zou zo een typ met moeite aan een job geraken. ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 31 maart 2007 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa, kom nu. De PS is volgens mij deze gast liever kwijt dan rijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het niet zo voor De Krem. Allez, vooral niet voor zijn tsjevenpartij.
Maar hier heeft hij toch subliem een vuile stoot onder de gordel geplaatst aan het adres van Di Pupo. Want door zo te brullen in het parlement dat hij ervoor ging zorgen dat Flawieter geen minister meer zou worden, heeft hij Di Pupo lelijk bij zijn pietje. Als Flawieter geen minister meer zal zijn na de verkiezingen, dat zal Di Pupo aangewreven kunnen worden dat hij zich diktaten van De Krem laat welgevallen. Dus moet hij hem minister laten blijven. Met alle gevolgen vandien. Nog vier jaar langer belachelijk maken van de PS. Jong wat nen joke: de man die eigenlijk de hofnar moest zijn voor Berten Bibber de titel van minister laten voeren. Just maar spijtig voor de Vlaamse militairen die hun best doen tijdens buitenlandse opdrachten: niet veel eer te rapen aan zo'nen baas.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Nu loop ik niet over van vaderlandse liefde en dergelijke maar.... als ik in de VSA was kreeg je op sommige plekken korting als je een veteraan was of dichte familie van, en liet men soms zelfs de soldaten rechtstaan om applaus te krijgen voor een evenement begon. Dit is dan wel zielig bij ons. ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien ook wel te wijten aan een onbewuste overlevering uit het niet zo lang geleden verleden dat de officieren uni-franstalig waren, zelfs het zinnetje "et pour les flamands, la même chose" kon niet vertaald geraken. Ik meen me te herinneren dat in de twee torens van het WTC tesamen zowat 50.000 mensen werkten. Wel, laat hier in dit onlandje maar eens terroristen een aantal gebouwen opblazen ter ekievalent van 50.000 werkplaatsen tesamen. Ge gaat nogal wat zien. Nu, ik ben geen militair, en ik vraag niet achter zo'n toestanden hoor. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb enkel medelijden met hen omdat ze zo'n kieken van een politieke verantwoordelijke moeten verdragen. Vlaanderen verdient een militaire macht die zeer vlot en zeer professioneel ingezet kan worden in humanitaire hulp genre peace-keeping, en die daarnaast een nuttige bijdrage kan leveren aan een hedendaagse invulling van nato-solidariteit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Flahaut doet de ene domme blunder na de andere. Afvoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
De 5000 euro voor de ontwerper (een persoonlijke vriend van Flahaut - wat een toeval zeg) die is Defensie dus wel kwijt.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd dat jij Franstalige Flahaut komt verdedigen maar in geen velden of wegen te bekennen valt als 'separatist' Leterme een steuntje in de rug kan gebruiken. Altijd kappen op dezelfde (ahum....Vlaamse) politici is idd niet netjes, Hans....
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de ....ahum....'Belgische' belastingbetaler?
![]() |