![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dom voorstel.
Die vele kinderen zullen later ook iets te zeggen hebben ( 7 stemmen), de ouder moet ze maar goed, en plichtsbewust opvoeden, dan wordt zijn visie misschien zelf ver-7-voudigd. Trouwens, wat het blok zou willen is te eenzijdig in het voordeel van de Moslims ![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pater Leman gaat daar zeker niet mee akkoord gaan... kardinaal en pater is geen goede combinatie
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Hier bestaat al een topic over in "Maatschappelijke discussies", althans dat werd me verteld nadat mijn topic over hetzelfde onderwerp gesloten was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu kan je enkel bij monde van Luc Broes lezen hoe hyporcriet het extreem-rechtse Vlaams Blok wel is. Luc Broes is immers geen uil. Hij maakt alleen de fout te denken dat het ‘Volk’ dom is. En daarom post hij (pensioensgewijs) zoveel mogelijk berichten op politieke fora met zo weinig mogelijk nuancering. Ook een truck natuurlijk. Maar wel érg doorziend! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vraag 1: begrijp ik het goed dat u elke persoon, van pasgeborene tot stervende, stemplicht wil geven? Vraag 2: aan wie ga je dat recht of plicht geven als de kinderen minderjarig zijn. 50% aan de moeder en 50% aan de vader. Vraag 3: Ik kan niet goed volgen met die one man one vote en de koppeling naar het meervoudig stemrecht (niet echt one man, one vote). U kan nu natuurlijk weer naast de kwestie gaan antwoorden. Ik blijf echter hoopvol. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet iedereen -vindt daarvoor een welwillende partner -kan dat fysiek -verdient genoeg om degelijk gezin te onderhouden zijn die dan allemaal minder waard? ![]() (dan is die kardinaal zélf... als hij zich aan de kerkelijke leer heeft gehouden, toch!) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Het antwoord op de verwording van het huidig democratisch parlementarisme is de organische democratie. Het volksmedezeggenschap en de volkscontrole blijven bewaard. Omdat mensen niet gelijk zijn en niet gelijkwaardig, is het onredelijk om hen dezelfde stem te geven. Een bepaalde groep mensen uitschakelen om een andere groep te bevoordelen, kan echter geen structureel antwoord bieden op de democratische nivellering. De algemene leiding behoort toe aan politiek bewuste elites uit het volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Luc Broes, waarom spreken jullie altijd over "zogenaamde intellectuelen"? Denk je nu écht dat de énige intellectuelen in je partijleiding zitten? ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dat het nieuwe Blok is, dan mogen ze samen met hun "eigen winkel eerst" voor mijn part ophoepelen. Dat laatste principe pas ik zelf wel héél consequent toe, maar daar moet je niet openlijk propaganda voor gaan maken vind ik, dat is een puur persoonlijke zaak. Eigen gedachten eerst! Fuck Off Blok! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Toch een vraagske, als die al niet moest gesteld zijn....
Man en vrouw hebben samen 5 kinderen...man stemt VB en vrouw PVDA ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn al betere initiatieven geweest, maar deze heeft wel een ironische ondertoon
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
|
![]() Citaat:
antwoord2 : zoals boven reeds geschreven, dat beslist men binnen de familiekring! antwoord3. Als men het democratisch "one man, one vote" principe volledig toepast en dus iedere volwaardige mens het recht heeft op een stem dan moet men dit toepassen vanf de geboorte tot aan de dood van iemand! Anders impliceert men dat minderjarige kinderen geen volwaardige mensen zijn en zoals u boven beweerd stervenden ook! Maar van een voorstander van abortus en euthansie verbaasd me dat niet! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
![]() Citaat:
Kan er mij iemand trouwens concreet zeggen waarom ouders niet zouden mogen gaan stemmen in naam van hun kind(eren)? Is het misschien omdat bewezen dat mensen met kinderen conservatiever stemmen? Omdat men afgunstig is op kinderrijke gezinnen?.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik vind dat eigenlijk nog nie zo'n slecht idee. Da zou ik nogal bollekens kunnen kleuren.
en ze moeten dat maar verdelen over man en vrouw he. 1ste kind de vrouw, 2de kind de vader, 3de de vrouw, 4de de vader, 5de kind de melkboer, 6de kind de postbode, enz..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Melkboer en de Postbode hebben van deze maatregel dan nog het meeste voordeel. Ik ga ook facteur worden.
![]() |