![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Wat zou u wel positief vinden aan de islam" was een goede vraag, en dan sprak hij over de homoadoptie, de doodstraf en de gezinswaarden. Een minpunt : die twee jongens zoeken zijn kantoor in Antwerpen, zien die Vlaamse vlag en zeggen : "is vrij duidelijk". ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond dat openingsfilmpje met die verborgen camera, waar ze een collecte hielden voor de Taliban, wel schokkend. Bijna iedereen gaf met de glimlach een bijdrage. Van Nederlanders is dan wel bekend dat ze vrij gul zijn, maar ik vraag me toch af of dit niet in scène gezet was...
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 2 april 2007 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb de uitzending niet gezien. Maar in Nederland is men wel een stuk openener over deze dingen (hier zit men altijd met ne reporter die denkt dat het zijn roeping is om het vb af te blokken, als ze er iets te positief beginnen uit te komen, en dikwijls zet men er dan voor de zekerheid nog twee), wat dikwijls tot interressante confrontaties kan leiden. In elk geval, men komt dan toch al tot een "open gesprek".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het idee dat dit een blik in de toekomst is , lijkt me niet echt vergezocht.
Die jongens hadden wel gelijk, over twintig jaar zijn moslims in de meerderheid en binnen die groep leven plannen om de omgeving aan te passen aan hun visie van islam wat ook een juridisch, politiek en sociaal luik inhoudt. Wie goed oplette zag hoe mevrouw Dresselhuys een hand kreeg met handschoen, zonder kan voor die jongens niet. Ik wil erop wijzen dat mocht het omgekeerde het geval zijn, en bijvoorbeeld een homo een tenue aanbieden aan een moslim voor het bijwonen van de gay parde of mocht een moslima bedacht worden met doos kleding zonder hoofddoek het kot te klein zou zijn, gelukkig zijn wij toleranter! Dewinter deed het niet slecht, was erg ontspannen en bereidt tot een serieus gesprek, goed dat hij op de uitnodiging is ingegaan. |
![]() |
![]() |