Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2004, 14:16   #21
Luddo
Minister

Standaard

De verkiezingen van juni zullen NIETS te maken hebben met de communautaire problematiek en met de problemen in verband met migratie en veiligheid!
Ik, Ali, herhaal, de verkiezingen van .....
Oud 28 januari 2004, 17:11   #22
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hilde Dillen
Helaas vind ik in die Vivantische programma-aanbieding niet veel terug over een concreet en zorgzaam milieubeheer: (
De groene aanpak van Vivant zit in de variabele BTW op de consumptie !

Zoals u weet is het doel de belasting op arbeid om te zetten in een belasting op verbruik (zgn sociale BTW). Bij productieprocessen of producten die milieubedreigend zijn kan men makkelijk de sociale belasting fors opvoeren ("de vervuiler betaalt'") of omgekeerd laten dalen bij milieuvriendelijke producten.

Op dit moment is het een kluwen van extra taksen en ondoorzichtige regeltjes.

Vivant brengt dat allemaal samen onder de noemer van de sociale BTW. Overzichtelijk, gestructureerd en makkelijk corrigeerbaar.

Daarnaast denkt Vivant in eerste instantie op Europese schaal, dé schaal bij uitstek om grensoverschrijdende milieuproblemen aan te pakken !

Of verstaat ge onder "milieubeheer" de invoering van parochie-inspecteurs om de blokstaarten van de boerepaarden te controleren of het verbod op chocolade-sigaretten ?
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 20:30   #23
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

de verkiezingen van 13 juni zullen weer een PIKZWARTE ZONDAG opleveren
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2004, 00:35   #24
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Ik vraag me af welke dwaas nu op het VLD-Vivant kan stemmen met deze VLAAMSE verkiezingen.
Hoe kan je nu als VLD'er op een lijst voor het Vlaamse parlement zonder schroom over tewerkstelling praten als de hoogste vertegenwoordiger van je partij, in casu premier Verhofstadt, rondbazuint dat alle bevoegdheden voor tewerkstelling federaal moeten worden?

Stem op de VLD voor het Vlaams Parlement! Dan kunnen we dat opdoeken binnen vier jaar! en zitten we weer met l'état Belgo-PS op alle fronten...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2004, 16:07   #25
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Voorspelling

Spa 23
Vlaams Blok 21,5
VLDVivant 21
CD&V 18
NVA 4
Groen 3
Kleine partijen 5
Blanco ongeldig 4,5
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be