![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() De verkiezingen van juni zullen NIETS te maken hebben met de communautaire problematiek en met de problemen in verband met migratie en veiligheid!
Ik, Ali, herhaal, de verkiezingen van .....
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals u weet is het doel de belasting op arbeid om te zetten in een belasting op verbruik (zgn sociale BTW). Bij productieprocessen of producten die milieubedreigend zijn kan men makkelijk de sociale belasting fors opvoeren ("de vervuiler betaalt'") of omgekeerd laten dalen bij milieuvriendelijke producten. Op dit moment is het een kluwen van extra taksen en ondoorzichtige regeltjes. Vivant brengt dat allemaal samen onder de noemer van de sociale BTW. Overzichtelijk, gestructureerd en makkelijk corrigeerbaar. Daarnaast denkt Vivant in eerste instantie op Europese schaal, dé schaal bij uitstek om grensoverschrijdende milieuproblemen aan te pakken ! Of verstaat ge onder "milieubeheer" de invoering van parochie-inspecteurs om de blokstaarten van de boerepaarden te controleren of het verbod op chocolade-sigaretten ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() de verkiezingen van 13 juni zullen weer een PIKZWARTE ZONDAG opleveren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik vraag me af welke dwaas nu op het VLD-Vivant kan stemmen met deze VLAAMSE verkiezingen.
Hoe kan je nu als VLD'er op een lijst voor het Vlaamse parlement zonder schroom over tewerkstelling praten als de hoogste vertegenwoordiger van je partij, in casu premier Verhofstadt, rondbazuint dat alle bevoegdheden voor tewerkstelling federaal moeten worden? Stem op de VLD voor het Vlaams Parlement! Dan kunnen we dat opdoeken binnen vier jaar! en zitten we weer met l'état Belgo-PS op alle fronten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorspelling
![]() Spa 23 Vlaams Blok 21,5 VLDVivant 21 CD&V 18 NVA 4 Groen 3 Kleine partijen 5 Blanco ongeldig 4,5
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |