![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wow mensen, ik zie echt dubbel nu.... and I like it!!!
![]() ![]() Die 'viering' is een beetje uit de hand gelopen... maar Duvel is wel lekker zeg ![]() Maar toch één voordeel; ik ben naar tschijnt geweldig grappig als ik zat ben... (of ik zie er gewoon grappig uit) als ik die rotzakken mag geloven die mij hier zat gevoerd hebben en ondertussen maar naar in de gloria zien....mannekes, da's echt de max. enfin, ik vraag me af waarom ik dit hier allemaal vertel.... SORRY Hé |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() how shit als dar hier later maar niet tegen mij gaat gebruikt worden.... sommige smeerlapkes op dit forum kennende
![]() ![]() ![]() enfin: twee slotvraagjes: 1. - is de quick nog open op dit uur, of wordt het de nachtwinkel? 2. Ziet het buiten ècht wit of komt dat door den hoegaarden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Een mengeling van de twee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2. fuck, der ligt zeker al 10 cm begot! ik hallucineer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() zwart op forum;....zwart op forum...... even denken (hersenen gaan wat trager nu) .... �*�*�*�*h ja. 8) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Sneeuwt het in België momenteel?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() bestaat er geen "sien eggers-fanclub"?? man, dat mens is geweldig!!
"in mijn poep!" ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. kijk eens buiten hé (of zijt ge niet in uw tederbemide vaderland?) het sneeuwt nog geen klein beetje! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() je n'ai pas de culotte! ![]() ![]() "blikken doooooos!" ![]() ![]() ![]() ![]() -- slaapwel -- |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() O ja, Zeno, nu je toch beschonken bent. Geef eens je adres.
Ik ben een lijst aanleggen aanleggen van mensen uit Leuven die ik eens met een bezoekje kan vereren wanneer ik er eindelijk geraak.
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Neen, ik zit momenteel in Australië en hier schijnt de zon nogal hard. 8) Citaat:
![]() P.S. Gaat er nu vanaf nu elke dag iemand zich zatzuipen om vervolgens het forum te voorzien van hoogstaande, intellectuele en humoristische berichten?! P.P.S. Aangebrande hoe zit het met uw strijd tegen de koala's?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Wel een goed systeem, dankzij die zatte berichten missen we Paulus wat minder. Wiens beurt is het donderdag trouwens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
<As verzamelt zich> <Wederopstanding>
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |