![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() el misti© schreef in nl.religie:
> > "victor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> el misti© schreef in nl.religie: >> >>> >>> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected].. . >>>> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >>>> >>>>> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected].. . >>>>>> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >>>>>> >>>>>>> Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. >>>>>>> Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er >>>>>>> nog allemaal staat te gebeuren na het eind der tijden. >>>>>>> Misschien tikt de tijd daarna wel gewoon door.... >>>>>>> >>>>>>> Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? >>>>>> >>>>>> Ik zou er maar niet mee spotten als ik jou was... >>>>> Haha je bent vandaag de eerste die er in trapt , het is >>>>> vandaag 1 april hehehehe >>>> >>>> Dat weet ik, maar met geloofszaken mag je niet spotten. >>> >>> Waarom niet? >> >> Goeie vraag, ik zou het niet weten. > > De vraag is niet goed hoor, gewoon de meest eenvoudige > voor-de-hand-liggende vraag die er bestaat. Kom, wees nou niet zo bescheiden, ik vond het een goede vraag. -- mvg, victor |
![]() |
#22 |
|
![]() "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "victor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> el misti© schreef in nl.religie: >> >>> >>> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected].. . >>>> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >>>> >>>>> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected].. . >>>>>> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >>>>>> >>>>>>> Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. >>>>>>> Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog >>>>>>> allemaal staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien >>>>>>> tikt de tijd daarna wel gewoon door.... >>>>>>> >>>>>>> Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? >>>>>> >>>>>> Ik zou er maar niet mee spotten als ik jou was... >>>>>> >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> mvg, victor >>>>> >>>>> Haha je bent vandaag de eerste die er in trapt , het is vandaag 1 >>>>> april hehehehe >>>> >>>> Dat weet ik, maar met geloofszaken mag je niet spotten. >>> >>> Waarom niet? >> >> Goeie vraag, ik zou het niet weten. > > De vraag is niet goed hoor, gewoon de meest eenvoudige > voor-de-hand-liggende vraag die er bestaat. > dat zijn de beste dit itt moppen - bijvoorbeeld moppen van seth gaaikema |
![]() |
#23 |
|
![]() "joh" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected].. . >>> el misti© schreef in nl.religie: >>> >>>> >>>> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected].. . >>>>> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >>>>> >>>>>> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected].. . >>>>>>> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >>>>>>> >>>>>>>> Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. >>>>>>>> Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog >>>>>>>> allemaal staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien >>>>>>>> tikt de tijd daarna wel gewoon door.... >>>>>>>> >>>>>>>> Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? >>>>>>> >>>>>>> Ik zou er maar niet mee spotten als ik jou was... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> mvg, victor >>>>>> >>>>>> Haha je bent vandaag de eerste die er in trapt , het is vandaag 1 >>>>>> april hehehehe >>>>> >>>>> Dat weet ik, maar met geloofszaken mag je niet spotten. >>>> >>>> Waarom niet? >>> >>> Goeie vraag, ik zou het niet weten. >> >> De vraag is niet goed hoor, gewoon de meest eenvoudige >> voor-de-hand-liggende vraag die er bestaat. >> > dat zijn de beste > dit itt moppen - bijvoorbeeld moppen van seth gaaikema Ik kan me niet herinneren wanneer Gaaikema voor het laatst op tv was in een niet te vermijden programma, dus wie zijn grappen hoort vraagt er zelf om. |
![]() |
#24 |
|
![]() victor wrote:
> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >> >>Haha je bent vandaag de eerste die er in trapt , het is vandaag 1 >>april hehehehe > > > Dat weet ik, maar met geloofszaken mag je niet spotten. > > Ik geloof NIET, mag ik nu WEL spotten? -- <><><><><><><><><><><><> <> groetjes, <> <> Evert <> <><><><><><><><><><><><> De trein komt op tijd: perrongeluk ![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() victor wrote:
> missgien schreef in nl.religie: > >> victor wrote: >> >>>> Haha je bent vandaag de eerste die er in trapt , het is vandaag 1 >>>> april hehehehe >>> Dat weet ik, maar met geloofszaken mag je niet spotten. >> Mag niet? Van wie niet?? > > Moet je eens opletten als je als ongelovige een grapje maakt over het > geloof, dan zijn ze zwaar beledigd. Maar zelf mogen ze dat blijkbaar > wel ![]() "ze"?? Ik heb het niet over "ze". Ik heb het erover dat *jij* beweert dat je over geloofszaken niet mag spotten en ik vraag je waarom *jij* dat vindt... |
![]() |
#26 |
|
![]() On 1 apr, 09:28, victor <[email protected]> wrote:
> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: > > > Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. > > Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog > > allemaal staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien tikt > > de tijd daarna wel gewoon door.... > > > Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? > > Ik zou er maar niet mee spotten als ik jou was... > > mvg, victor is dat als een dreigement beschouwd zo ja wat gebeurd er dan.Wat is het geloven dan in feite , iets bedenken wat niet zichtbaar nog tastbaar is. Dus spotten is hier niet mogelijk wat niet is kan niet bespot worden |
![]() |
#27 |
|
![]() "victor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > Nieuwe Computer schreef in nl.religie: > >> Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. >> Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog >> allemaal staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien tikt >> de tijd daarna wel gewoon door.... >> >> Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? > > Ik zou er maar niet mee spotten als ik jou was... laatst zag ik iemand lopen met een bord waarop stond geschreven, "morgen vergaat de wereld", de volgende dag liep hij er weer, met de woorden "vandaag vergaat de wereld", de volgende dag liep hij er weer, met de woorden "gisteren is de wereld vergaan", > > > -- > mvg, victor |
![]() |
#28 |
|
![]() "RommelPotterij" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "victor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >> >>> Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. >>> Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog >>> allemaal staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien tikt >>> de tijd daarna wel gewoon door.... >>> >>> Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? >> >> Ik zou er maar niet mee spotten als ik jou was... > > Voor je het weet word je opgepakt, het is tegenwoordig > erg grvaarlijk als je gaat spotten, dan denken ze dat je > een terrorist bent. nee hoor, zo ver is het nog niet helemaal ,maar het zal wel niet lang meer duren , > |
![]() |
#29 |
|
![]() "evert" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > victor wrote: >> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: > >>> >>>Haha je bent vandaag de eerste die er in trapt , het is vandaag 1 >>>april hehehehe >> >> >> Dat weet ik, maar met geloofszaken mag je niet spotten. >> >> > > Ik geloof NIET, mag ik nu WEL spotten? Treinen of vliegtuigen? |
![]() |
#30 |
|
![]() "Mdmeenken" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > > "RommelPotterij" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected].. . >>> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >>> >>>> Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. >>>> Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog >>>> allemaal staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien tikt >>>> de tijd daarna wel gewoon door.... >>>> >>>> Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? >>> >>> Ik zou er maar niet mee spotten als ik jou was... >> >> Voor je het weet word je opgepakt, het is tegenwoordig >> erg grvaarlijk als je gaat spotten, dan denken ze dat je >> een terrorist bent. > > nee hoor, > zo ver is het nog niet helemaal ,maar het zal wel niet lang meer duren , Jawel hoor, in Griekenland een tijdje gelden nog. Toen stonden er een paar te spotten bij een vliegveld en toen werden ze meteen opgepakt. |
![]() |
#31 |
|
![]() "victor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > RommelPotterij schreef in nl.religie: > >> >> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected].. . >>> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >>> >>>> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected].. . >>>>> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >>>>> >>>>>> Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. >>>>>> Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog >>>>>> allemaal staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien >>>>>> tikt de tijd daarna wel gewoon door.... >>>>>> >>>>>> Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? >>>>> >>>>> Ik zou er maar niet mee spotten als ik jou was... >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> mvg, victor >>>> >>>> Haha je bent vandaag de eerste die er in trapt , het is vandaag 1 >>>> april hehehehe >>> >>> Dat weet ik, maar met geloofszaken mag je niet spotten. >> >> Van wie niet? > > Van gelovigen. Sommigen gaan dan zelfs zover om ambassades in de brand > te steken. Oh, ik dacht van God. Ik blijf het altijd vreemd vinden dat een almachtige God zulke minkukels nodig heeft om wraak te nemen als hij beledigt zou zijn, is zijn almachtigheid soms kapot of op? |
![]() |
#32 |
|
![]() missgien schreef in nl.religie:
> victor wrote: >> missgien schreef in nl.religie: >> >>> victor wrote: >>> >>>>> Haha je bent vandaag de eerste die er in trapt , het is >>>>> vandaag 1 april hehehehe Dat weet ik, maar met geloofszaken >>>>> mag je niet spotten. Mag niet? Van wie niet?? >> >> Moet je eens opletten als je als ongelovige een grapje maakt over >> het geloof, dan zijn ze zwaar beledigd. Maar zelf mogen ze dat >> blijkbaar wel ![]() > > "ze"?? Ik heb het niet over "ze". Ik heb het > erover dat *jij* beweert dat je over geloofszaken > niet mag spotten en ik vraag je waarom *jij* dat > vindt... Ik heb niet gezegd dat *ik* dat vind. -- mvg, victor |
![]() |
#33 |
|
![]() heiko schreef in nl.religie:
> On 1 apr, 09:28, victor <[email protected]> wrote: >> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >> >>> Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. >>> Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog >>> allemaal staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien >>> tikt de tijd daarna wel gewoon door.... >> >>> Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? >> >> Ik zou er maar niet mee spotten als ik jou was... >> >> mvg, victor > is dat als een dreigement beschouwd zo ja wat gebeurd er > dan.Wat > is het geloven dan in feite , iets bedenken wat niet zichtbaar > nog tastbaar is. Dus spotten is hier niet mogelijk wat niet is kan > niet bespot worden Het is 1 april ![]() -- mvg, victor |
![]() |
#34 |
|
![]() Inderdaad elke nanosecone weer
"Nieuwe Computer" <[email protected] > schreef in bericht news:[email protected]... > Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. > Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog allemaal > staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien tikt de tijd daarna > wel gewoon door.... > > Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? > > 1 april natuurlijk ![]() > > Groetjes, > Wim > |
![]() |
#35 |
|
![]() "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "joh" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected].. . >>>> el misti© schreef in nl.religie: >>>> >>>>> >>>>> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected].. . >>>>>> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >>>>>> >>>>>>> "victor" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>> news:[email protected].. . >>>>>>>> Nieuwe Computer schreef in nl.religie: >>>>>>>> >>>>>>>>> Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. >>>>>>>>> Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog >>>>>>>>> allemaal staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien >>>>>>>>> tikt de tijd daarna wel gewoon door.... >>>>>>>>> >>>>>>>>> Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? >>>>>>>> >>>>>>>> Ik zou er maar niet mee spotten als ik jou was... >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> mvg, victor >>>>>>> >>>>>>> Haha je bent vandaag de eerste die er in trapt , het is vandaag 1 >>>>>>> april hehehehe >>>>>> >>>>>> Dat weet ik, maar met geloofszaken mag je niet spotten. >>>>> >>>>> Waarom niet? >>>> >>>> Goeie vraag, ik zou het niet weten. >>> >>> De vraag is niet goed hoor, gewoon de meest eenvoudige >>> voor-de-hand-liggende vraag die er bestaat. >>> >> dat zijn de beste >> dit itt moppen - bijvoorbeeld moppen van seth gaaikema > > Ik kan me niet herinneren wanneer Gaaikema voor het laatst op tv was in > een niet te vermijden programma, dus wie zijn grappen hoort vraagt er zelf > om. > ja, da's ook een goeie |
![]() |
#36 |
|
![]() victor wrote:
> missgien schreef in nl.religie: > >> victor wrote: >>> missgien schreef in nl.religie: >>> >>>> victor wrote: >>>> >>>>>> Haha je bent vandaag de eerste die er in trapt , het is >>>>>> vandaag 1 april hehehehe Dat weet ik, maar met geloofszaken >>>>>> mag je niet spotten. Mag niet? Van wie niet?? >>> Moet je eens opletten als je als ongelovige een grapje maakt over >>> het geloof, dan zijn ze zwaar beledigd. Maar zelf mogen ze dat >>> blijkbaar wel ![]() >> "ze"?? Ik heb het niet over "ze". Ik heb het >> erover dat *jij* beweert dat je over geloofszaken >> niet mag spotten en ik vraag je waarom *jij* dat >> vindt... > > Ik heb niet gezegd dat *ik* dat vind. Ah, je was dus 'slechts' aan het stemmingmaken... |
![]() |
#37 |
|
![]() missgien schreef in nl.religie:
> Ah, je was dus 'slechts' aan het stemmingmaken... Mij beschuldigen van stemming maken is stemmingmakerij ![]() -- mvg, victor |
![]() |
#38 |
|
![]() "Nieuwe Computer" <[email protected] >
schreef in bericht news:[email protected]... > Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. > Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog allemaal > staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien tikt de tijd daarna > wel gewoon door.... > > Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? > > 1 april natuurlijk ![]() ’In de laatste tijd zullen er spotters zijn, die overeenkomstig hun eigen begeerten naar goddeloze dingen te werk zullen gaan’" (Ju 3, 17, 18). Tegen het einde van de 1ste eeuw G.T. trad duidelijk aan het licht dat er afvallige elementen werkzaam waren. In onze tijd is de volle omvang van de vruchten van deze afval duidelijk te zien; de „laatste dagen" waarover Paulus sprak, zijn aangebroken. ARMAGEDDON — Geen reden voor angst, maar voor hoop! De wereldgebeurtenissen die een vervulling vormen van bijbelse profetieën, tonen aan dat wij ons ver in de „laatste dagen" bevinden, in „kritieke tijden . . . die moeilijk zijn door te komen" (2 Timótheüs 3:1-5). Dit betekent dat wij het bijbelse „Armageddon" naderen (Openbaring 16:16). In het tijdschrift Family Weekly werd opgemerkt dat velen „geloven dat de maatschappelijke orde ineenstort en dat Armageddon vlak voor de deur staat". -- TYPHOON (Spreuken 1:22) 22 „Hoe lang zult GIJ, onervarenen, onervarenheid blijven liefhebben, en [hoe lang] moet GIJ, spotters, volslagen spot voor U begeren, en [hoe lang] zult GIJ, verstandelozen, kennis blijven haten? |
![]() |
#39 |
|
![]() "Typhoon" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > "Nieuwe Computer" <[email protected] > > schreef in bericht news:[email protected]... >> Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. >> Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog allemaal >> staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien tikt de tijd daarna >> wel gewoon door.... >> >> Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? >> >> 1 april natuurlijk ![]() > > 'In de laatste tijd zullen er spotters zijn, die overeenkomstig hun eigen > begeerten naar goddeloze dingen te werk zullen gaan'" (Ju 3, 17, 18). > Tegen > het einde van de 1ste eeuw G.T. trad duidelijk aan het licht dat er > afvallige elementen werkzaam waren. In onze tijd is de volle omvang van de > vruchten van deze afval duidelijk te zien; de "laatste dagen" waarover > Paulus sprak, zijn aangebroken. > > ARMAGEDDON - Geen reden voor angst, maar voor hoop! > > De wereldgebeurtenissen die een vervulling vormen van bijbelse profetieën, > tonen aan dat wij ons ver in de "laatste dagen" bevinden, in "kritieke > tijden . . . die moeilijk zijn door te komen" (2 Timótheüs 3:1-5). Dit > betekent dat wij het bijbelse "Armageddon" naderen (Openbaring 16:16). In > het tijdschrift Family Weekly werd opgemerkt dat velen "geloven dat de > maatschappelijke orde ineenstort en dat Armageddon vlak voor de deur > staat". > > > -- > TYPHOON > > (Spreuken 1:22) 22 "Hoe lang zult GIJ, onervarenen, onervarenheid blijven > liefhebben, en [hoe lang] moet GIJ, spotters, volslagen spot voor U > begeren, > en [hoe lang] zult GIJ, verstandelozen, kennis blijven haten? Oeps, heb ik ergens op het verkeerde knopje gedrukt ? Op het moment van plaatsing was het 1 april. Jammer dat je niet door had dat het gewoon een van de zoveele 1 april grappen en grollen betrof. Je bent er dus met beide benen ingetrapt. Om mijn onschuld te bewijzen moet je naar de bijbel kijken. Het is niet ik, maar de bijbel die zegt "Van die dag zal NIEMAND weten" ik kan dus wel suf profeteren dat het om 8 uur 's avonds op 1 april gebeurt, maar de kans dat het dan gebeurt is bijzonder klein. Tenslotte is het toch niet uit gekomen anders hadden we nu wel in de hel of in de hemel gezeten, of anders in het eeuwige paradijs op aarde. Niets van dat alles, dus ...van die dag zal NIEMAND weten. De mens is het meest bevreesd voor het zelf verzonnen verschrikkelijke kwaad, doch wat door zijn ingewikkeldheid vrijwel nooit doorgang vindt... Vergeet even niet dat de engel der wrake (Zegel 5 in de Openbaringen) alleen kan bezig gaan op commando van God. Daar dit niet des mensen werk doch slechts het werk van God is blijkt uit het gegeven dat mensen dat zegel ook niet kunnen openen. De ikfiguur in dat bijbelstuk barst zelfs in tranen uit. Maar het helpt allemaal niks, nee, het zegel kan alleen door God worden verbroken. En wie het toch probeert krijgt te maken met God.. niet met mensen dus. God is derhalve dus ook de beschermer van dat zegel. De engel der wrake kan derhalve niet ingrijpen zonder dat God daar toestemming voor geeft, zie ook het bijbelboek Job. Slotconclusie : God is de almachtige Jehovah God. Groetjes, Wim |
![]() |
#40 |
|
![]() "Typhoon" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "Nieuwe Computer" <[email protected] > > schreef in bericht news:[email protected]... >> Vanavond om 8 uur is het dan zover. Dan is die tijd voorbij. >> Pak dus maar vast je boek en ga lezen... en denk aan wat er nog allemaal >> staat te gebeuren na het eind der tijden. Misschien tikt de tijd daarna >> wel gewoon door.... >> >> Is het eind der tijden niet een grote 1 april grap ? >> >> 1 april natuurlijk ![]() > > 'In de laatste tijd zullen er spotters zijn, die overeenkomstig hun eigen > begeerten naar goddeloze dingen te werk zullen gaan'" (Ju 3, 17, 18). > Tegen > het einde van de 1ste eeuw G.T. trad duidelijk aan het licht dat er > afvallige elementen werkzaam waren. In onze tijd is de volle omvang van de > vruchten van deze afval duidelijk te zien; de "laatste dagen" waarover > Paulus sprak, zijn aangebroken. > > ARMAGEDDON - Geen reden voor angst, maar voor hoop! Wie prediken altijd over Armageddon? Wat staat er in Lukas 21:8 typhoon? Kun je commentaar hierop geven? |