![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In België halen ze de tuinslang uit en ben je vrij voor de politie hun administratie in orde hebben gebracht. Ik weet wel wat ik zou kiezen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat is om de imperialistische christenhonden en kruisvaarders te storen die hen met hun privé oorlog komen moeien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp echter niet waarom "belgen" met mekaar slaags gaan.... ![]() of ben ik nu weer racist?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds beschouw ik de manier waarop de Turken de Koerden in hun land behandelen niet bepaald als fair. Maar tja, ik ben ook één van die mensen die niet alleen pleit voor een onafhankelijk Vlaanderen, maar ook voor een onafhankelijk Koerdistan. Dat zou veel conflicten in het Midden-Oosten oplossen, maar helaas zullen verschillende landen aldaar gebied moeten prijs geven, met Turkije op kop. De mens is net zoals elk (roof) dier toch nogal sterk in territoriumdrang. |
|
![]() |
![]() |