![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die > Tue, 3 Apr 2007 18:41:38 +0000 (UTC), in littera > <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et > aliis) vere scripsit quod sequitur: >>Fustigator wrote: >>> Wij hebben een kapitale fout begaan om die mensen hier in groepen aan >>> te trekken. Nu vormen ze soorten enclaves in onze maatschappij. >>> Islamieten als "onderbuik" van de maatschappij is voor hen >>> onverteerbaar omdat zij menen dat, juist omdat ze islamiet zijn, ze de >>> bovenlaag zouden moeten vormen en meer verheven zijn dan mensen die >>> geen islamiet zijn. >>Ik ben natuurlijk ver verheven boven jou, dat spreekt vanzelf.... > Dacht ik het niet???? >>Niet omdat ik Moslima ben maar vanwege jouw kwaardaardige insinuatie dat >>ik van mening ben dat ik mij boven jou verheven voel omdat ik Moslima >>ben... > Toch wel. >>Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>ver boven verheven.. > Nee hoor. Oh jawel..met vooroordelen, wrange fantasie en stigmatisatie wil ik niets te maken hebben.. >>> Ze kunnen nog misschien af en toe een gevoel van >>> sympathieke meewaarigheid tov de Christenen en Joden vertonen, omdat >>> die ook in God geloven, maar het blijven een minder soort mensen.Voor >>> de rest hebben ze enkel afschuw. >>De gedachten die jij hebt neem je voor waar aan en daar ga je op >>handelen..daar krijg je ongelukken van.. > Ik ben goed gedocumenteerd, beste Jahira. Ik zeg het niet "zomaar". Je kunt dan wel erg goed gedocumenteerd zijn, beste Fusti, maar als die documentatie van jou je doet besluiten dat ik mij boven jou verheven voel omdat ik Moslima ben, dan is die documentatie van jou maar een documentatie van lik me vestje... Het is schandalig dat je dit soort dingen zomaar aanneemt en verkondigt..wordt dit je op zondag in de kerk geleerd? >>> Daarom is de kans dat het op termijn hier tot burgeroorlogen uitmondt >>> groot. >>Juist.. > Dacht ik het ook niet? Ik zit nu (gelukkig) op een afstandje, maar als ik op internet in jouw Katholieke Nieuwsblad lees dat het Christendom de ziel van Europa vormt, dan krijg ik de bibbers..langzamerhand komt er steeds meer propaganda om Europeanen die een ander geloof aanhangen er uit te werken..in Bosnie is dat al eventjes geprobeerd..met de zegen van de Christelijke priesters..en hebben we zoiets niet al te lang geleden al niet eens eerder gezien? -- Vr.Gr. Jahira |
![]() |
#22 |
|
![]() Fustigator schreef:
> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die > Tue, 3 Apr 2007 18:41:38 +0000 (UTC), in littera > <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >Fustigator wrote: > > > >> Wij hebben een kapitale fout begaan om die mensen hier in groepen aan > >> te trekken. Nu vormen ze soorten enclaves in onze maatschappij. > >> Islamieten als "onderbuik" van de maatschappij is voor hen > >> onverteerbaar omdat zij menen dat, juist omdat ze islamiet zijn, ze de > >> bovenlaag zouden moeten vormen en meer verheven zijn dan mensen die > >> geen islamiet zijn. > > > >Ik ben natuurlijk ver verheven boven jou, dat spreekt vanzelf.... > > Dacht ik het niet???? > > >Niet omdat ik Moslima ben maar vanwege jouw kwaardaardige insinuatie dat > >ik van mening ben dat ik mij boven jou verheven voel omdat ik Moslima > >ben... > > Toch wel. > > > >Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik > >ver boven verheven.. > > Nee hoor. > > >> Ze kunnen nog misschien af en toe een gevoel van > >> sympathieke meewaarigheid tov de Christenen en Joden vertonen, omdat > >> die ook in God geloven, maar het blijven een minder soort mensen.Voor > >> de rest hebben ze enkel afschuw. > > > >De gedachten die jij hebt neem je voor waar aan en daar ga je op > >handelen..daar krijg je ongelukken van.. > > Ik ben goed gedocumenteerd, beste Jahira. Ik zeg het niet "zomaar". > > >> Daarom is de kans dat het op termijn hier tot burgeroorlogen uitmondt > >> groot. > > > >Juist.. > > Dacht ik het ook niet? Ach Fust, er bestaat voor een positieve religie maar één waar en mogelijk existentiegevaar: dat is het grotere enthousiasme en de diepere geloofskracht van de dragers van een a n d e r e religie. Ik vind Jahiertje niet zo bevlogen. Het zal zo'n vaart dus wel niet zo lopen. > -- > Fusti |
![]() |
#23 |
|
![]() ed schreef:
> Fustigator schreef: > > Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die > > > > > > >Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik > > >ver boven verheven.. > > > > Nee hoor. Ze kan zich toch ook op een andere manier nuttig maken, ipv hier op een relatief onbetekenend forum met een geretireerde katholieke huisarts ruzie te zoeken? |
![]() |
#24 |
|
![]() ed wrote:
> ed schreef: >> Fustigator schreef: >> > Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >> > >Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >> > >ver boven verheven.. >> > >> > Nee hoor. > Ze kan zich toch ook op een andere manier nuttig maken, ipv hier op > een relatief onbetekenend forum met een geretireerde katholieke > huisarts ruzie te zoeken? Ik zoek geen ruzie, maar als een geretireerde katholieke huisarts rondbazuint dat ik mij boven andere mensen verheven voel omdat ik Moslima ben dan zoekt die geretireerde katholieke huisarts ruzie.. En dat kan ie dan krijgen... -- Vr.Gr. Jahira |
![]() |
#25 |
|
![]() Jahira Remani schreef:
> Je kunt dan wel erg goed gedocumenteerd zijn, beste Fusti, maar als die > documentatie van jou je doet besluiten dat ik mij boven jou verheven > voel omdat ik Moslima ben, dan is die documentatie van jou maar een > documentatie van lik me vestje... > > Het is schandalig dat je dit soort dingen zomaar aanneemt en > verkondigt..wordt dit je op zondag in de kerk geleerd? Die "documentatie" bestaat dus uit die extreem rechtse blog. Fusts aanbeveling van die blog vormde de aanvang van deze draad. Het aardige (of misschien wel minder aardige) van Fusts agitprop is dat de manier waarop ie zaken & personen op e'e'n hoop veegt en stigmatiseert precies het soort elitaire gedrag vormt waarvan ie een andere groep hier (zonder onderscheid des persoons) beticht. Mijn Oom Chaim zou dat een chotspe genoemd hebben. Martin Bier |
![]() |
#26 |
|
![]() Vitae forma vocatur JayJBee <[email protected]>, die Wed, 04 Apr
2007 00:42:35 +0200, in littera <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: >> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >> Tue, 3 Apr 2007 18:41:38 +0000 (UTC), in littera >> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> Fustigator wrote: >>> >>>> Wij hebben een kapitale fout begaan om die mensen hier in groepen aan >>>> te trekken. Nu vormen ze soorten enclaves in onze maatschappij. >>>> Islamieten als "onderbuik" van de maatschappij is voor hen >>>> onverteerbaar omdat zij menen dat, juist omdat ze islamiet zijn, ze de >>>> bovenlaag zouden moeten vormen en meer verheven zijn dan mensen die >>>> geen islamiet zijn. >>> Ik ben natuurlijk ver verheven boven jou, dat spreekt vanzelf.... >> >> Dacht ik het niet???? > >Nee > Dus "ja" >>> Niet omdat ik Moslima ben maar vanwege jouw kwaardaardige insinuatie dat >>> ik van mening ben dat ik mij boven jou verheven voel omdat ik Moslima >>> ben... >> >> Toch wel. > >Als jij op rioolhoogtes gaat zitten dan sta ik, christelijk geinspireerd >tot de oneindigheid van alles buiten de aardse kerk, ook ver boven je. > >Als ik doortrek sta jij met je strot wagenwijd open. en dat voor 16mln >nederlanders, medelanders + illegale 'ossies'. > Wat voor praat zeg, Jay-zus... >> >>> Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>> ver boven verheven.. >> >> Nee hoor. >> >>>> Ze kunnen nog misschien af en toe een gevoel van >>>> sympathieke meewaarigheid tov de Christenen en Joden vertonen, omdat >>>> die ook in God geloven, maar het blijven een minder soort mensen.Voor >>>> de rest hebben ze enkel afschuw. >>> De gedachten die jij hebt neem je voor waar aan en daar ga je op >>> handelen..daar krijg je ongelukken van.. >> >> Ik ben goed gedocumenteerd, beste Jahira. Ik zeg het niet "zomaar". > >Jij past op een A4-tje ALS je gedocumenteerd gaat worden, dus wat je >daarmee wilt zeggen... > Wat er getypt staat. > -- Fusti |
![]() |
#27 |
|
![]() Vitae forma vocatur "ed" <[email protected]>, die 3 Apr 2007
17:26:35 -0700, in littera <[email protected] .com> in foro soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >ed schreef: >> Fustigator schreef: >> > Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >> > >> > >> > >Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >> > >ver boven verheven.. >> > >> > Nee hoor. > >Ze kan zich toch ook op een andere manier nuttig maken, ipv hier op >een relatief onbetekenend forum met een geretireerde katholieke >huisarts ruzie te zoeken? Laten we duidelijk zijn: ik ben noch geretireerd noch huisarts. -- Fusti |
![]() |
#28 |
|
![]() Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die
Tue, 3 Apr 2007 23:41:34 +0000 (UTC), in littera <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: > >> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >> Tue, 3 Apr 2007 18:41:38 +0000 (UTC), in littera >> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>>Fustigator wrote: > >>>> Wij hebben een kapitale fout begaan om die mensen hier in groepen aan >>>> te trekken. Nu vormen ze soorten enclaves in onze maatschappij. >>>> Islamieten als "onderbuik" van de maatschappij is voor hen >>>> onverteerbaar omdat zij menen dat, juist omdat ze islamiet zijn, ze de >>>> bovenlaag zouden moeten vormen en meer verheven zijn dan mensen die >>>> geen islamiet zijn. > >>>Ik ben natuurlijk ver verheven boven jou, dat spreekt vanzelf.... > >> Dacht ik het niet???? > >>>Niet omdat ik Moslima ben maar vanwege jouw kwaardaardige insinuatie dat >>>ik van mening ben dat ik mij boven jou verheven voel omdat ik Moslima >>>ben... > >> Toch wel. > >>>Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>>ver boven verheven.. > >> Nee hoor. > >Oh jawel..met vooroordelen, wrange fantasie en stigmatisatie wil ik >niets te maken hebben.. Moslims denken dat ze beter en meer verheven zijn dan de rest van het mens*dom* omdat ze het Ware Geloof hebben. Waarom zou anders, volgens de sjaria, de getuigenis van een moslim even waard zijn als die van twee christenen (of Joden)? >>>> Ze kunnen nog misschien af en toe een gevoel van >>>> sympathieke meewaarigheid tov de Christenen en Joden vertonen, omdat >>>> die ook in God geloven, maar het blijven een minder soort mensen.Voor >>>> de rest hebben ze enkel afschuw. > >>>De gedachten die jij hebt neem je voor waar aan en daar ga je op >>>handelen..daar krijg je ongelukken van.. > >> Ik ben goed gedocumenteerd, beste Jahira. Ik zeg het niet "zomaar". > >Je kunt dan wel erg goed gedocumenteerd zijn, beste Fusti, maar als die >documentatie van jou je doet besluiten dat ik mij boven jou verheven >voel omdat ik Moslima ben, dan is die documentatie van jou maar een >documentatie van lik me vestje... Zie hoger. >Het is schandalig dat je dit soort dingen zomaar aanneemt en >verkondigt..wordt dit je op zondag in de kerk geleerd? Nix met de kerk te maken, want daar wordt de christelijke leer uitgelegd, en wordt niet aan moslimologie gepleegd. >>>> Daarom is de kans dat het op termijn hier tot burgeroorlogen uitmondt >>>> groot. > >>>Juist.. > >> Dacht ik het ook niet? > >Ik zit nu (gelukkig) op een afstandje, maar als ik op internet in jouw >Katholieke Nieuwsblad lees dat het Christendom de ziel van Europa vormt, >dan krijg ik de bibbers..langzamerhand komt er steeds meer propaganda om >Europeanen die een ander geloof aanhangen er uit te werken.. Nee, er komt stilaan enkel een anti-islam gevoel tot stand. Boeddhisten, Hindoes en dergelijken worden overal met rust gelaten. Heb je je al afgevraagd hoe dat dit komt? Als je merkt dat islamieten in België maar enkele procenten van de bevolking uitmaken maar ongeveer de helft van de klanten van de gevangenissen, dan heb het het antwoord. http://cjoint.com/?eeiXPcXg3z Als ze broeinesten van terroristen ontwikkelen (Hofstadgroep bv) , christelijke meisjes verkrachten en dan zeggen dat ze dit met moslimas nooit zouden doen. Als hun jongeren mensen systematisch op straat beroven, en dan tegen de politie zeggen dat ze nooit medegelovigen zouden beroven. Dan weet je hoe laat het is: ze verachten gewoon de anderen. >in Bosnie is >dat al eventjes geprobeerd..met de zegen van de Christelijke >priesters..en hebben we zoiets niet al te lang geleden al niet eens >eerder gezien? In de Balkan is dat een andere wereld met andere toestanden. Maar ik begin beter en beter te begrijpen waarom er in West-Europa iets als een Reconbquista zich aan het organiseren is: Moslims wonen in ghettos (ze moeten niet maar ze wensen dat zelf), lopen met twee paspoorten, halen hun vrouwen en laten hun doden in Marokko(of elders) begraven (mooie tekens van integratie) waar er geen sociale controle bestaat op hun criminelen. Ze hebben lak aan onze Westerse maarschappij en wensen een staat in de staat vormen. La sjoekrân! -- Fusti |
![]() |
#29 |
|
![]() Vitae forma vocatur "ed" <[email protected]>, die 3 Apr 2007
17:10:48 -0700, in littera <[email protected]. com> in foro soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator schreef: >> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >> Tue, 3 Apr 2007 18:41:38 +0000 (UTC), in littera >> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >Fustigator wrote: >> > >> >> Wij hebben een kapitale fout begaan om die mensen hier in groepen aan >> >> te trekken. Nu vormen ze soorten enclaves in onze maatschappij. >> >> Islamieten als "onderbuik" van de maatschappij is voor hen >> >> onverteerbaar omdat zij menen dat, juist omdat ze islamiet zijn, ze de >> >> bovenlaag zouden moeten vormen en meer verheven zijn dan mensen die >> >> geen islamiet zijn. >> > >> >Ik ben natuurlijk ver verheven boven jou, dat spreekt vanzelf.... >> >> Dacht ik het niet???? >> >> >Niet omdat ik Moslima ben maar vanwege jouw kwaardaardige insinuatie dat >> >ik van mening ben dat ik mij boven jou verheven voel omdat ik Moslima >> >ben... >> >> Toch wel. >> >> >> >Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >> >ver boven verheven.. >> >> Nee hoor. >> >> >> Ze kunnen nog misschien af en toe een gevoel van >> >> sympathieke meewaarigheid tov de Christenen en Joden vertonen, omdat >> >> die ook in God geloven, maar het blijven een minder soort mensen.Voor >> >> de rest hebben ze enkel afschuw. >> > >> >De gedachten die jij hebt neem je voor waar aan en daar ga je op >> >handelen..daar krijg je ongelukken van.. >> >> Ik ben goed gedocumenteerd, beste Jahira. Ik zeg het niet "zomaar". >> >> >> Daarom is de kans dat het op termijn hier tot burgeroorlogen uitmondt >> >> groot. >> > >> >Juist.. >> >> Dacht ik het ook niet? > >Ach Fust, er bestaat voor een positieve religie maar één waar en >mogelijk existentiegevaar: dat is het grotere enthousiasme en de >diepere geloofskracht van de dragers van een a n d e r e religie. Ik denk dat het zeer hoog relatief gehalte aan criminelen bij de moslims de oorzaak van alle wrevel is. Waarom worden mensen in Europa anti-moslim en niet anti-Jood, anti-Hindoe of anti-Boeddhist? >Ik vind Jahiertje niet zo bevlogen. Het zal zo'n vaart dus wel niet zo >lopen. Zij is niet typisch voor moslims, want ze komt uit een intellectueel milieu en is internationaal van opvoeding. Met die mensen zul je nooit last hebben, want ze zijn beschaafd. -- Fusti |
![]() |
#30 |
|
![]() Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die
Wed, 4 Apr 2007 00:44:31 +0000 (UTC), in littera <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >ed wrote: > >> ed schreef: >>> Fustigator schreef: >>> > Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die > > >>> > >Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>> > >ver boven verheven.. >>> > >>> > Nee hoor. > >> Ze kan zich toch ook op een andere manier nuttig maken, ipv hier op >> een relatief onbetekenend forum met een geretireerde katholieke >> huisarts ruzie te zoeken? > >Ik zoek geen ruzie, maar als een geretireerde katholieke huisarts >rondbazuint dat ik mij boven andere mensen verheven voel omdat ik >Moslima ben dan zoekt die geretireerde katholieke huisarts ruzie.. Buiten het feit dat ik noch geretireerd ben noch huisarts, heb ik nooit gezegd dat jij persoonlijk als moslima je superieur voelde. Dit superioriteitsgevoel is een waargenomen feit bij criminele moslims, die een veel grotere segment van hun minderheid uitmaken dan dat het bij de Europeanen het geval is (http://cjoint.com/?eeiXPcXg3z ) , en die dan hun godsdienst als voorwendsel geven om hun wangedrag te pogen goed te praten. Zie verder mijn andere post van vandaag daaromtrent . >En dat kan ie dan krijgen... ....hij kan er tegen hoor! -- Fusti |
![]() |
#31 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die > Tue, 3 Apr 2007 23:41:34 +0000 (UTC), in littera > <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> Fustigator wrote: >> >>> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >>> Tue, 3 Apr 2007 18:41:38 +0000 (UTC), in littera >>> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> Fustigator wrote: >>>>> Wij hebben een kapitale fout begaan om die mensen hier in groepen aan >>>>> te trekken. Nu vormen ze soorten enclaves in onze maatschappij. >>>>> Islamieten als "onderbuik" van de maatschappij is voor hen >>>>> onverteerbaar omdat zij menen dat, juist omdat ze islamiet zijn, ze de >>>>> bovenlaag zouden moeten vormen en meer verheven zijn dan mensen die >>>>> geen islamiet zijn. >>>> Ik ben natuurlijk ver verheven boven jou, dat spreekt vanzelf.... >>> Dacht ik het niet???? >>>> Niet omdat ik Moslima ben maar vanwege jouw kwaardaardige insinuatie dat >>>> ik van mening ben dat ik mij boven jou verheven voel omdat ik Moslima >>>> ben... >>> Toch wel. >> >>>> Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>>> ver boven verheven.. >>> Nee hoor. >> Oh jawel..met vooroordelen, wrange fantasie en stigmatisatie wil ik >> niets te maken hebben.. > > Moslims denken dat ze beter en meer verheven zijn dan de rest van het > mens*dom* omdat ze het Ware Geloof hebben. En als ze dat ontkennen, dan weet jij dat ze liegen, want ben jij niet degene die hun heeft ontdekt?!? JayJBee "... tijdens de ontdekkingsrijzen die begonnen, vlak nadat zij vertrokken na tevergeefs 800 jaar navigeer-les, geometrie, biologie en wiskunde." Ga toch spelen in de duitse- (In naam van Hitler) of britse (In naam van Rhodes en oa C. Darwin) duinen, waar ze de oudste gefabriceerde mensenschedels vonden, ofzo. > > Waarom zou anders, volgens de sjaria, de getuigenis van een moslim > even waard zijn als die van twee christenen (of Joden)? > >>>>> Ze kunnen nog misschien af en toe een gevoel van >>>>> sympathieke meewaarigheid tov de Christenen en Joden vertonen, omdat >>>>> die ook in God geloven, maar het blijven een minder soort mensen.Voor >>>>> de rest hebben ze enkel afschuw. >>>> De gedachten die jij hebt neem je voor waar aan en daar ga je op >>>> handelen..daar krijg je ongelukken van.. >>> Ik ben goed gedocumenteerd, beste Jahira. Ik zeg het niet "zomaar". >> Je kunt dan wel erg goed gedocumenteerd zijn, beste Fusti, maar als die >> documentatie van jou je doet besluiten dat ik mij boven jou verheven >> voel omdat ik Moslima ben, dan is die documentatie van jou maar een >> documentatie van lik me vestje... > > Zie hoger. > >> Het is schandalig dat je dit soort dingen zomaar aanneemt en >> verkondigt..wordt dit je op zondag in de kerk geleerd? > > Nix met de kerk te maken, want daar wordt de christelijke leer > uitgelegd, en wordt niet aan moslimologie gepleegd. >>>>> Daarom is de kans dat het op termijn hier tot burgeroorlogen uitmondt >>>>> groot. >>>> Juist.. >>> Dacht ik het ook niet? >> Ik zit nu (gelukkig) op een afstandje, maar als ik op internet in jouw >> Katholieke Nieuwsblad lees dat het Christendom de ziel van Europa vormt, >> dan krijg ik de bibbers..langzamerhand komt er steeds meer propaganda om >> Europeanen die een ander geloof aanhangen er uit te werken.. > > Nee, er komt stilaan enkel een anti-islam gevoel tot stand. > Boeddhisten, Hindoes en dergelijken worden overal met rust gelaten. > > Heb je je al afgevraagd hoe dat dit komt? > > Als je merkt dat islamieten in België maar enkele procenten van de > bevolking uitmaken maar ongeveer de helft van de klanten van de > gevangenissen, dan heb het het antwoord. > http://cjoint.com/?eeiXPcXg3z > > Als ze broeinesten van terroristen ontwikkelen (Hofstadgroep bv) , > christelijke meisjes verkrachten en dan zeggen dat ze dit met moslimas > nooit zouden doen. Als hun jongeren mensen systematisch op straat > beroven, en dan tegen de politie zeggen dat ze nooit medegelovigen > zouden beroven. > > Dan weet je hoe laat het is: ze verachten gewoon de anderen. > >> in Bosnie is >> dat al eventjes geprobeerd..met de zegen van de Christelijke >> priesters..en hebben we zoiets niet al te lang geleden al niet eens >> eerder gezien? > > In de Balkan is dat een andere wereld met andere toestanden. > > Maar ik begin beter en beter te begrijpen waarom er in West-Europa > iets als een Reconbquista zich aan het organiseren is: Moslims wonen > in ghettos (ze moeten niet maar ze wensen dat zelf), lopen met twee > paspoorten, halen hun vrouwen en laten hun doden in Marokko(of elders) > begraven (mooie tekens van integratie) waar er geen sociale controle > bestaat op hun criminelen. Ze hebben lak aan onze Westerse > maarschappij en wensen een staat in de staat vormen. > > La sjoekrân! |
![]() |
#32 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur "ed" <[email protected]>, die 3 Apr 2007 > 17:10:48 -0700, in littera > <[email protected]. com> in foro > soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> Fustigator schreef: >>> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >>> Tue, 3 Apr 2007 18:41:38 +0000 (UTC), in littera >>> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> Fustigator wrote: >>>> >>>>> Wij hebben een kapitale fout begaan om die mensen hier in groepen aan >>>>> te trekken. Nu vormen ze soorten enclaves in onze maatschappij. >>>>> Islamieten als "onderbuik" van de maatschappij is voor hen >>>>> onverteerbaar omdat zij menen dat, juist omdat ze islamiet zijn, ze de >>>>> bovenlaag zouden moeten vormen en meer verheven zijn dan mensen die >>>>> geen islamiet zijn. >>>> Ik ben natuurlijk ver verheven boven jou, dat spreekt vanzelf.... >>> Dacht ik het niet???? >>> >>>> Niet omdat ik Moslima ben maar vanwege jouw kwaardaardige insinuatie dat >>>> ik van mening ben dat ik mij boven jou verheven voel omdat ik Moslima >>>> ben... >>> Toch wel. >>> >>> >>>> Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>>> ver boven verheven.. >>> Nee hoor. >>> >>>>> Ze kunnen nog misschien af en toe een gevoel van >>>>> sympathieke meewaarigheid tov de Christenen en Joden vertonen, omdat >>>>> die ook in God geloven, maar het blijven een minder soort mensen.Voor >>>>> de rest hebben ze enkel afschuw. >>>> De gedachten die jij hebt neem je voor waar aan en daar ga je op >>>> handelen..daar krijg je ongelukken van.. >>> Ik ben goed gedocumenteerd, beste Jahira. Ik zeg het niet "zomaar". >>> >>>>> Daarom is de kans dat het op termijn hier tot burgeroorlogen uitmondt >>>>> groot. >>>> Juist.. >>> Dacht ik het ook niet? >> Ach Fust, er bestaat voor een positieve religie maar één waar en >> mogelijk existentiegevaar: dat is het grotere enthousiasme en de >> diepere geloofskracht van de dragers van een a n d e r e religie. > > Ik denk gelul dat het zeer hoog relatief gehalte aan criminelen bij de > moslims de oorzaak van alle wrevel is. Waarom worden mensen in Europa > anti-moslim en niet anti-Jood, anti-Hindoe of anti-Boeddhist? > >> Ik vind Jahiertje niet zo bevlogen. Het zal zo'n vaart dus wel niet zo >> lopen. > > Zij is niet typisch voor moslims, want ze komt uit een intellectueel > milieu en is internationaal van opvoeding. Met die mensen zul je nooit > last hebben, want ze zijn beschaafd. > Volgens welke alles overtreffende maatstaaf, amigo? JayJBee "Hebben jij en je wereldbeeld geen rol in jouw posts?" |
![]() |
#33 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die > Wed, 4 Apr 2007 00:44:31 +0000 (UTC), in littera > <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> ed wrote: >> >>> ed schreef: >>>> Fustigator schreef: >>>>> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >> >>>>>> Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>>>>> ver boven verheven.. >>>>> Nee hoor. >>> Ze kan zich toch ook op een andere manier nuttig maken, ipv hier op >>> een relatief onbetekenend forum met een geretireerde katholieke >>> huisarts ruzie te zoeken? >> Ik zoek geen ruzie, maar als een geretireerde katholieke huisarts >> rondbazuint dat ik mij boven andere mensen verheven voel omdat ik >> Moslima ben dan zoekt die geretireerde katholieke huisarts ruzie.. > > Buiten het feit dat ik noch geretireerd ben noch huisarts, heb ik > nooit gezegd dat jij persoonlijk als moslima je superieur voelde. > > Dit superioriteitsgevoel is een waargenomen feit bij criminele > moslims, die een veel grotere segment van hun minderheid uitmaken dan > dat het bij de Europeanen het geval is > (http://cjoint.com/?eeiXPcXg3z ) , CJoint.com est une création de Laurent Lecatelier-Dudec en die dan hun godsdienst als > voorwendsel geven om hun wangedrag te pogen goed te praten. > > Zie verder mijn andere post van vandaag daaromtrent . > >> En dat kan ie dan krijgen... > > ...hij kan er tegen hoor! Zolang 'hij' denkt iets te hebben aan de stro halmen waar 'hij' naarstig naar grijpt... JayJBee "mailto: [email protected]" |
![]() |
#34 |
|
2007 21:56:49 +0200, in littera <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: >> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >> Tue, 3 Apr 2007 23:41:34 +0000 (UTC), in littera >> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> Fustigator wrote: >>> >>>> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >>>> Tue, 3 Apr 2007 18:41:38 +0000 (UTC), in littera >>>> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>> Fustigator wrote: >>>>>> Wij hebben een kapitale fout begaan om die mensen hier in groepen aan >>>>>> te trekken. Nu vormen ze soorten enclaves in onze maatschappij. >>>>>> Islamieten als "onderbuik" van de maatschappij is voor hen >>>>>> onverteerbaar omdat zij menen dat, juist omdat ze islamiet zijn, ze de >>>>>> bovenlaag zouden moeten vormen en meer verheven zijn dan mensen die >>>>>> geen islamiet zijn. >>>>> Ik ben natuurlijk ver verheven boven jou, dat spreekt vanzelf.... >>>> Dacht ik het niet???? >>>>> Niet omdat ik Moslima ben maar vanwege jouw kwaardaardige insinuatie dat >>>>> ik van mening ben dat ik mij boven jou verheven voel omdat ik Moslima >>>>> ben... >>>> Toch wel. >>> >>>>> Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>>>> ver boven verheven.. >>>> Nee hoor. >>> Oh jawel..met vooroordelen, wrange fantasie en stigmatisatie wil ik >>> niets te maken hebben.. >> >> Moslims denken dat ze beter en meer verheven zijn dan de rest van het >> mens*dom* omdat ze het Ware Geloof hebben. > >En als ze dat ontkennen, dan weet jij dat ze liegen, want ben jij niet >degene die hun heeft ontdekt?!? > > >JayJBee >"... tijdens de ontdekkingsrijzen die begonnen, vlak nadat zij >vertrokken na tevergeefs 800 jaar navigeer-les, geometrie, biologie en >wiskunde." > > >Ga toch spelen in de duitse- (In naam van Hitler) of britse (In naam van >Rhodes en oa C. Darwin) duinen, waar ze de oudste gefabriceerde >mensenschedels vonden, ofzo. > Kan ik jouw schedel daarvoor niet misbruiken, om een nieuwe Man van Piltdown mee te fabriceren? [........] -- Fusti |
![]() |
#35 |
|
2007 22:34:43 +0200, in littera <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: >> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >> Wed, 4 Apr 2007 00:44:31 +0000 (UTC), in littera >> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> ed wrote: >>> >>>> ed schreef: >>>>> Fustigator schreef: >>>>>> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >>> >>>>>>> Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>>>>>> ver boven verheven.. >>>>>> Nee hoor. >>>> Ze kan zich toch ook op een andere manier nuttig maken, ipv hier op >>>> een relatief onbetekenend forum met een geretireerde katholieke >>>> huisarts ruzie te zoeken? >>> Ik zoek geen ruzie, maar als een geretireerde katholieke huisarts >>> rondbazuint dat ik mij boven andere mensen verheven voel omdat ik >>> Moslima ben dan zoekt die geretireerde katholieke huisarts ruzie.. >> >> Buiten het feit dat ik noch geretireerd ben noch huisarts, heb ik >> nooit gezegd dat jij persoonlijk als moslima je superieur voelde. >> >> Dit superioriteitsgevoel is een waargenomen feit bij criminele >> moslims, die een veel grotere segment van hun minderheid uitmaken dan >> dat het bij de Europeanen het geval is >> (http://cjoint.com/?eeiXPcXg3z ) , > >CJoint.com est une création de Laurent Lecatelier-Dudec Klopt, creatie die ik gebruik om je een artikel van DS te laten lezen. > >en die dan hun godsdienst als >> voorwendsel geven om hun wangedrag te pogen goed te praten. >> >> Zie verder mijn andere post van vandaag daaromtrent . >> >>> En dat kan ie dan krijgen... >> >> ...hij kan er tegen hoor! > >Zolang 'hij' denkt iets te hebben aan de stro halmen waar 'hij' naarstig >naar grijpt... > ???? >JayJBee >"mailto: [email protected]" -- Fusti |
![]() |
#36 |
|
2007 22:29:37 +0200, in littera <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: >> Vitae forma vocatur "ed" <[email protected]>, die 3 Apr 2007 >> 17:10:48 -0700, in littera >> <[email protected]. com> in foro >> soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> Fustigator schreef: >>>> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >>>> Tue, 3 Apr 2007 18:41:38 +0000 (UTC), in littera >>>> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>> Fustigator wrote: >>>>> >>>>>> Wij hebben een kapitale fout begaan om die mensen hier in groepen aan >>>>>> te trekken. Nu vormen ze soorten enclaves in onze maatschappij. >>>>>> Islamieten als "onderbuik" van de maatschappij is voor hen >>>>>> onverteerbaar omdat zij menen dat, juist omdat ze islamiet zijn, ze de >>>>>> bovenlaag zouden moeten vormen en meer verheven zijn dan mensen die >>>>>> geen islamiet zijn. >>>>> Ik ben natuurlijk ver verheven boven jou, dat spreekt vanzelf.... >>>> Dacht ik het niet???? >>>> >>>>> Niet omdat ik Moslima ben maar vanwege jouw kwaardaardige insinuatie dat >>>>> ik van mening ben dat ik mij boven jou verheven voel omdat ik Moslima >>>>> ben... >>>> Toch wel. >>>> >>>> >>>>> Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>>>> ver boven verheven.. >>>> Nee hoor. >>>> >>>>>> Ze kunnen nog misschien af en toe een gevoel van >>>>>> sympathieke meewaarigheid tov de Christenen en Joden vertonen, omdat >>>>>> die ook in God geloven, maar het blijven een minder soort mensen.Voor >>>>>> de rest hebben ze enkel afschuw. >>>>> De gedachten die jij hebt neem je voor waar aan en daar ga je op >>>>> handelen..daar krijg je ongelukken van.. >>>> Ik ben goed gedocumenteerd, beste Jahira. Ik zeg het niet "zomaar". >>>> >>>>>> Daarom is de kans dat het op termijn hier tot burgeroorlogen uitmondt >>>>>> groot. >>>>> Juist.. >>>> Dacht ik het ook niet? >>> Ach Fust, er bestaat voor een positieve religie maar één waar en >>> mogelijk existentiegevaar: dat is het grotere enthousiasme en de >>> diepere geloofskracht van de dragers van een a n d e r e religie. >> >> Ik denk > >gelul Je moet niet met je nieuwe pseudo midden in een post tekenen. >dat het zeer hoog relatief gehalte aan criminelen bij de >> moslims de oorzaak van alle wrevel is. Waarom worden mensen in Europa >> anti-moslim en niet anti-Jood, anti-Hindoe of anti-Boeddhist? >> >>> Ik vind Jahiertje niet zo bevlogen. Het zal zo'n vaart dus wel niet zo >>> lopen. >> >> Zij is niet typisch voor moslims, want ze komt uit een intellectueel >> milieu en is internationaal van opvoeding. Met die mensen zul je nooit >> last hebben, want ze zijn beschaafd. >> > >Volgens welke alles overtreffende maatstaaf, amigo? > Wat bedoel je hier amiga? >JayJBee >"Hebben jij en je wereldbeeld geen rol in jouw posts?" -- Fusti |
![]() |
#37 |
|
![]() On Wed, 04 Apr 2007 21:17:22 +0200, Fustigator <[email protected]>
wrote: >Moslims denken dat ze beter en meer verheven zijn dan de rest van het >mens*dom* omdat ze het Ware Geloof hebben. Hierin verschillen ze dus niet veel van christenen. V.G. Ratatosk,Jola -- If you need to e-mail me, replace "don'tbother" with "zedicus" |
![]() |
#38 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur JayJBee <[email protected]>, die Wed, 04 Apr > 2007 21:56:49 +0200, in littera > <[email protected]> in foro > soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> Fustigator wrote: >>> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >>> Tue, 3 Apr 2007 23:41:34 +0000 (UTC), in littera >>> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> Fustigator wrote: >>>> >>>>> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >>>>> Tue, 3 Apr 2007 18:41:38 +0000 (UTC), in littera >>>>> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>> Fustigator wrote: >>>>>>> Wij hebben een kapitale fout begaan om die mensen hier in groepen aan >>>>>>> te trekken. Nu vormen ze soorten enclaves in onze maatschappij. >>>>>>> Islamieten als "onderbuik" van de maatschappij is voor hen >>>>>>> onverteerbaar omdat zij menen dat, juist omdat ze islamiet zijn, ze de >>>>>>> bovenlaag zouden moeten vormen en meer verheven zijn dan mensen die >>>>>>> geen islamiet zijn. >>>>>> Ik ben natuurlijk ver verheven boven jou, dat spreekt vanzelf.... >>>>> Dacht ik het niet???? >>>>>> Niet omdat ik Moslima ben maar vanwege jouw kwaardaardige insinuatie dat >>>>>> ik van mening ben dat ik mij boven jou verheven voel omdat ik Moslima >>>>>> ben... >>>>> Toch wel. >>>> >>>>>> Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>>>>> ver boven verheven.. >>>>> Nee hoor. >>>> Oh jawel..met vooroordelen, wrange fantasie en stigmatisatie wil ik >>>> niets te maken hebben.. >>> Moslims denken dat ze beter en meer verheven zijn dan de rest van het >>> mens*dom* omdat ze het Ware Geloof hebben. >> En als ze dat ontkennen, dan weet jij dat ze liegen, want ben jij niet >> degene die hun heeft ontdekt?!? >> >> >> JayJBee >> "... tijdens de ontdekkingsrijzen die begonnen, vlak nadat zij >> vertrokken na tevergeefs 800 jaar navigeer-les, geometrie, biologie en >> wiskunde." >> >> >> Ga toch spelen in de duitse- (In naam van Hitler) of britse (In naam van >> Rhodes en oa C. Darwin) duinen, waar ze de oudste gefabriceerde >> mensenschedels vonden, ofzo. >> > Kan ik jouw schedel daarvoor niet misbruiken, om een nieuwe Man van > Piltdown mee te fabriceren? > > [........] > Kijk... googlebare termen en namen. JayJBee "The kind of name-dropping I like" |
![]() |
#39 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur JayJBee <[email protected]>, die Wed, 04 Apr > 2007 22:34:43 +0200, in littera > <[email protected]> in foro > soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> Fustigator wrote: >>> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >>> Wed, 4 Apr 2007 00:44:31 +0000 (UTC), in littera >>> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> ed wrote: >>>> >>>>> ed schreef: >>>>>> Fustigator schreef: >>>>>>> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >>>>>>>> Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>>>>>>> ver boven verheven.. >>>>>>> Nee hoor. >>>>> Ze kan zich toch ook op een andere manier nuttig maken, ipv hier op >>>>> een relatief onbetekenend forum met een geretireerde katholieke >>>>> huisarts ruzie te zoeken? >>>> Ik zoek geen ruzie, maar als een geretireerde katholieke huisarts >>>> rondbazuint dat ik mij boven andere mensen verheven voel omdat ik >>>> Moslima ben dan zoekt die geretireerde katholieke huisarts ruzie.. >>> Buiten het feit dat ik noch geretireerd ben noch huisarts, heb ik >>> nooit gezegd dat jij persoonlijk als moslima je superieur voelde. >>> >>> Dit superioriteitsgevoel is een waargenomen feit bij criminele >>> moslims, die een veel grotere segment van hun minderheid uitmaken dan >>> dat het bij de Europeanen het geval is >>> (http://cjoint.com/?eeiXPcXg3z ) , >> CJoint.com est une création de Laurent Lecatelier-Dudec > > Klopt, creatie die ik gebruik om je een artikel van DS te laten lezen. > >> en die dan hun godsdienst als >>> voorwendsel geven om hun wangedrag te pogen goed te praten. >>> >>> Zie verder mijn andere post van vandaag daaromtrent . >>> >>>> En dat kan ie dan krijgen... ['hij'] >>> ...hij kan er tegen hoor! >> Zolang 'hij' denkt iets te hebben aan de stro halmen waar 'hij' naarstig >> naar grijpt... [/'hij'] >> > ???? JayJBee "!!!!" > >> JayJBee >> "mailto: [email protected]" |
![]() |
#40 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur JayJBee <[email protected]>, die Wed, 04 Apr > 2007 22:29:37 +0200, in littera > <[email protected]> in foro > soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> Fustigator wrote: >>> Vitae forma vocatur "ed" <[email protected]>, die 3 Apr 2007 >>> 17:10:48 -0700, in littera >>> <[email protected]. com> in foro >>> soc.culture.netherlands(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> Fustigator schreef: >>>>> Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die >>>>> Tue, 3 Apr 2007 18:41:38 +0000 (UTC), in littera >>>>> <[email protected]> in foro soc.culture.netherlands(et >>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>> >>>>>> Fustigator wrote: >>>>>> >>>>>>> Wij hebben een kapitale fout begaan om die mensen hier in groepen aan >>>>>>> te trekken. Nu vormen ze soorten enclaves in onze maatschappij. >>>>>>> Islamieten als "onderbuik" van de maatschappij is voor hen >>>>>>> onverteerbaar omdat zij menen dat, juist omdat ze islamiet zijn, ze de >>>>>>> bovenlaag zouden moeten vormen en meer verheven zijn dan mensen die >>>>>>> geen islamiet zijn. >>>>>> Ik ben natuurlijk ver verheven boven jou, dat spreekt vanzelf.... >>>>> Dacht ik het niet???? >>>>> >>>>>> Niet omdat ik Moslima ben maar vanwege jouw kwaardaardige insinuatie dat >>>>>> ik van mening ben dat ik mij boven jou verheven voel omdat ik Moslima >>>>>> ben... >>>>> Toch wel. >>>>> >>>>> >>>>>> Dat soort insinuaties plaatst je bij een lager slag volk en daar ben ik >>>>>> ver boven verheven.. >>>>> Nee hoor. >>>>> >>>>>>> Ze kunnen nog misschien af en toe een gevoel van >>>>>>> sympathieke meewaarigheid tov de Christenen en Joden vertonen, omdat >>>>>>> die ook in God geloven, maar het blijven een minder soort mensen.Voor >>>>>>> de rest hebben ze enkel afschuw. >>>>>> De gedachten die jij hebt neem je voor waar aan en daar ga je op >>>>>> handelen..daar krijg je ongelukken van.. >>>>> Ik ben goed gedocumenteerd, beste Jahira. Ik zeg het niet "zomaar". >>>>> >>>>>>> Daarom is de kans dat het op termijn hier tot burgeroorlogen uitmondt >>>>>>> groot. >>>>>> Juist.. >>>>> Dacht ik het ook niet? >>>> Ach Fust, er bestaat voor een positieve religie maar één waar en >>>> mogelijk existentiegevaar: dat is het grotere enthousiasme en de >>>> diepere geloofskracht van de dragers van een a n d e r e religie. >>> Ik denk >> gelul > > Je moet niet met je nieuwe pseudo midden in een post tekenen. > >> dat het zeer hoog relatief gehalte aan criminelen bij de >>> moslims de oorzaak van alle wrevel is. Waarom worden mensen in Europa >>> anti-moslim en niet anti-Jood, anti-Hindoe of anti-Boeddhist? >>> >>>> Ik vind Jahiertje niet zo bevlogen. Het zal zo'n vaart dus wel niet zo >>>> lopen. >>> Zij is niet typisch voor moslims, want ze komt uit een intellectueel >>> milieu en is internationaal van opvoeding. Met die mensen zul je nooit >>> last hebben, want ze zijn beschaafd. >>> >> Volgens welke alles overtreffende maatstaaf, amigo? >> > Wat bedoel je hier amiga? > >> JayJBee >> "Hebben jij en je wereldbeeld geen rol in jouw posts?" Dit. JayJBee "Infantilo" |