![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() by the way , nog meer CO2 nieuws...
Herriner u een paar jaar geleden dat er in het nieuws was dat er grote hoeveelheden CO2 en andere rook was gespot boven de wouden van Azië... Al die mensen moeten hun daar soms ook verwarmen en een stukske eten, wat rijst koken enz... en ze gebruiken daar massaal petroleumvuurkes en kampvuurkes voor, ... met een verbranding die gewoon rotslecht is, dus ge krijgt heel veel CO en roet etc in de lucht... We zullen wij wel met schone motoren rijden met kankerverwerkende roetfilters ongelode bezine , ontzwavelde diesel met 25 katalysators op , motormanagement, dubbele turbo etc... Er zijn tegenwoordig gasbranders waar ge nog met moeite een schouw voor moet hebben zo goed is die verbranding geregeld, En ondertussen, bakken duizenden Indonesiers, Vietnamezen, Chinezen etc... ![]() Pas op , roept u dat geen vragen op ? ... Mij wel, wat deden ze hier in de middeleeuwen denkte, ... vuurke stoken dat het een plezier was, ze hebben bijna de helft van de vlaamse bossen opgestookt global warming my ass, ! daar komt nog bij dat die bossen ook veel CO vasthielden (recente studies wijzen dat overigens uit... ) niks te global warming, er was daar ne mini ijstijd, ... terwijl ze de CO met heelder bakken den hemel inspoten, Paarden en koeien, ossen en ezels, ... leverden ook nog eens hun bijdrage, akkoord er waren minder mensen en er was minder transport, maar dat transport was niet vrij van CO uitstoot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Methaan is een veel beter broeikasgas can CO2
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verkeersbelasting 264,92 € BIV 495,00 € CO2 bijdrage / jaar 980,43 € Niet slecht voor een opel corsake... ik moet nu al afbetalen voor een belastingsbrief, die 400 euro goedkoper is... En voor wat dient dat eigenlijk? Hebben de heren ministers weer opslag nodig?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Patat zeg, 493€ per jaar extra betalen voor den Twingo 1.2 naft van mijn madam. Dat ding doet amper 10000km per jaar, maar kan niet gemist worden om op het werk te geraken. Gelukkig moet ik het voor de mijne niet zelf betalen, anders nog eens 789,97€ per jaar extra belasting.
Dank u Guy, ik zal op 10 juni zeker aan u denken, vuile klootzak! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door KrisKras : 3 april 2007 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() De mijne een kleine 2.500...
En een 5.000 BIV betaald... En meer dan 15.000 BTW... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoiets waar de gemiddelde Vaming alleen maar van kan dromen?
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Als ge binnenkort ne scheet laat op straat zijde dan strafbaar anders gaan ik er nog rap een paar laten voor het te laat is.
Stel u voor zeg,meneer mag ik uw paspoort u vergiftigd de lucht mt uw scheten. Neen meneer de polies,want ik heb hem direct terug ingeademd. Tut,tut,tut meneer ik heb het geroken. Neen mr.de polies dat is uw neusbeentje dat aan't rotten is.
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En wat gaat het uiteindelijk opbrengen ? Hoeveel minder inkomen door minder brandstofverbruik ? Hoeveel wagens minder verkocht ? Hoeveel doppers meer ?
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() als ze die klucht van die CO-taks gaan doordrijven zullen we de trukkendoos van Schouppe moeten gebruiken zoals destijds bij de spoorwegen......"sell and lease-back"...........
dus ge verkoopt uwen auto zogezegd aan een buitenlandse firma en ge huurt hem of krijgt hem in bruikleen..... afin ge bolt hier dus rond met bijvoorbeeld engelse nummerplaten en ge betaald uwen taks in de U.K. en "hopla" ons prutsministerkes kunnen naar hun sollen fluiten ! ![]()
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zitte rapper aan dan dat ge denkt, van zodra dat je naar de iets meer dan gemiddelde wagen gaat, met iets meer dan 200 PK hebde dat rap aan uw fles, de meeste mensen gaan daar nie wakker van liggen, maar ik ken er een die serieus gaat beginnen zweten denk ik als hij daarvoor een overschijvingske in de bus gaat vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dienstwagen Verhofstadt : 1801,62€/jaar
Dienstwagen Verwilghen : 2017,07€/jaar Maar zij zullen er niet van wakker liggen want zij moeten het niet betalen, zij mogen wel onbeperkt vervuilen en de belastingsbetaler zal er wel voor opdraaien door zelfs de meest zuinige autotjes 4x zoveel tax te laten betalen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit doet voor mij de deur dicht.
Ik heb mijn autoverbruik vrijwillig beperkt tot minder dan 10.000km/jaar. Daardoor heeft de 'regering' minder inkomsten, en nu moet ik daar voor worden gestraft? ![]() Hoe veroorzaak je een aardverschuiving? |
![]() |
![]() |