![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen nood, ik had ook een leerkracht die in een "probleemklas" al "klassikale masturbatie" had meegemaakt (ale, de jongens dan toch... ![]() On topic : ik vind die kinderen toch wel al erg jong hoor, moesten ze nu zestien of zeventien zijn maar...
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
AMSTERDAM - Een 20-jarige medewerker van Northwest Airlines moet mogelijk de cel in omdat hij tijdens een vlucht van Seattle naar Minneapolis ejaculeerde op een slapende vrouw. Dat meldt persbureau AP dinsdag. Volgens de aanklacht nam de man plaats op de lege stoel naast haar, terwijl de vrouw probeerde een dutje te doen. De man betastte haar en stond vervolgens op. Daarna ontdekte de vrouw dat de man op haar was klaargekomen. Zij waarschuwde het cabinepersoneel, waarna de man kon worden aangehouden. ![]() ![]() De man maakt volgens de vliegtuigmaatschappij geen deel uit van het cabinepersoneel van Northwest Airlines. Ook vond het incident niet plaats onder werktijd van de man. De medewerker is inmiddels geschorst en riskeert een celstraf van zes maanden.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 4 april 2007 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Heb ik gezegd dat ik naast hem zat!
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() kent er iemand trouwens een meisje dat gemasturbeerd heeft in de klas? Lijkt me een pak interessanter om over te vertellen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Maar als je daarop kickt kan je deze videoclip van de Kreuners eens bekijken : http://www.youtube.com/watch?v=geO9bgXa3ro Zoals ik daar ook schreef, zelf vind ik het minder geslaagd.. ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien voor de duidelijke: geslacht? seksuele voorkeur? Kan uiteraard veel verklaren, he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Mooi verhaaltje...prachtig dat de jeugd de mogelijkheid krijgt om op school te experimenteren met sexualiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Bwa ze vliegen er mss wel de bak in of toch misschien in een instelling...verder niets natuurlijk...
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Maar ja : man. PS: nadien de vinger ostentatief in de mond steken, maakt ook een verschil he.
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |