![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met het gezag dat hen door het volk werd toevertrouwd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus alleen mensen die kinderen kunnen krijgen zijn normaal? Hoe zit dat dan met de holebi's die op natuurlijke wijze kinderen kregen?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en we zijn weer vertrokken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eerlijk gezegd, vind ik al die media aandacht verkwisting van *media-energie*.
![]() |
#26 |
|
![]() Nee hoor, in die gevallen was er sprake van effectieve discriminatie van welbepaalde personen, die daarvoor klacht hadden ingediend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik zal een holebi nooit scheef bekijken of veroordelen, ik vind het geen ziekte of iets vies. Maar normaal vind ik het niet, abnormaal dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Niks dicriminatie. Andere kandidaat-sollicitanten (wit, roos, geel, gestreept) die ook geweerd werden konden dus even goed gaan zeiken over discriminatie. Alleen hebben ze hun kleurtje niet mee... Want volgens Groot-Inquisiteur De Witte kan alleen een minderheid gediscrimineerd worden. En zo vegen die linkse neo-fascisten van het CGKR de discriminatie van autochtonen in één veeg onder mat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Ik merk gewoon geen consequentie meer van die dienst en daarom zijn we ze beter kwijt dan rijk.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek de fout...
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan me toch herinneren dat het CGKR wél verkoos om klacht neer te leggen tegen kardinaal Joos, omwille van gelijkaardige denigrerende uitspraken over homo's en lesbiennes. De indruk dat er met verschillende maten en gewichten wordt gewerkt, kan zich hierdoor enkel maar versterken...
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
u weet wel de mythe dat alleen Vlamingen zo zijn he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 5 april 2007 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zit op café gezellig te keuvelen met een voormalige collega met ietwat donkere huidskleur. Toen die vertrokken was kreeg ik de vraag: "Gij zijt toch ne Vlaams nationalist hé?" Ik antwoord : "ja dat weet ge toch!" Ik krijg als wederwoord: "Allez, das iet nief, ne Vlaams nationalist die met halve negers klapt! 't Wordt hier hoe langer hoe zotter!" De mythe zit er inderdaad diep ingeworteld.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 5 april 2007 om 14:57. Reden: Hoofdletterfout |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door ERLICH : 5 april 2007 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() even erg als dat ge het fascistisch Blok/belang niet meer fasctistisch moogt noemen.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
overtuiging is. Maar alleen ligt het daar wel iets minder wit/zwart. Men heeft ook nog grijs, bruin, ros... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() lang leve de abnormalen !!!!!
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |