![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hoe ik aan de naam 'elaba' kwam is simpel: Toen ik ze nog maar net had vond ik niet meteen een passende origineel naam voor haar dus noemde ik haar 'elaba' zodat ze naar mij luisterde totdat ik op de naam Moeshoe kwam en nu luistert zij naar beide namen. ok; ik geef het toe, durf haar soms wel eens 'coescoes' noemen |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Minister
|
Twee geiten en een stelletje kippen. Ik heb een maand terug de bijbehorende haan naar de andere wereld geholpen, luidruchtig ***beest.
|
|
|
|
#23 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
'k Durf de rekening niet maken...vooral omdat alles hier blijft lopen tot ze op natuurlijke wijze de geest geven. Naar het einde toe is de dierenarts hier soms niet buiten...
Nu een schaap is niet zo makkelijk als algemeen gedacht, scheren, hoeven knippen, ontwormen, myasis....deze winter hebben bv onze 8 samen :5 ton bieten, twee ton witloofwortelen, hooi naar believen, schapenkorrels 25kg per twee weken en hopen oud brood binnengespeeld...wat gras en trek u plan is dus duidelijk niet voldoende. |
|
|
|
|
|
#24 | |||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
haha pas maar op sommige willen haar misschien wel op te eten en als ze even knap is aan haar baasje,ik heb u nog ni gezien dus misschien moet ik men mening herzien Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door J_oK : 5 april 2007 om 23:22. |
|||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Ik zou denken van de 50kg maximum 80kg ofzo? Maar heb nog nooit een schaap opgetilt dus ik zou het niet weten |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Minister
|
Hij was lekker, het was een tijd geleden dat ik zo van een stuklje vlees heb genoten. Het geeft toch wel voldoening om op zo'n primitieve manier aan je eten te komen, ik kan het iedereen aanraden.
|
|
|
|
#30 |
|
Vreemdeling
|
haha zal ik is moeten proberen maar men hond ga ik niet slachten
Ik zal wel is bij de buren gaan loeren of ze geen kip teveel hebben of misschien die rottweiler of het 3jarig nageslacht |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Minister
|
Ik wil u er wel mee helpen hoor.
|
|
|
|
#32 |
|
Vreemdeling
|
ok ik daag u uit gij mijn twee honden een klein geluidsdicht kamertje
![]() |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Ik heb een zes jaar oud hondje.
De hele buurt kent hem intussen al. Als er ergens een BBQ is, is hij meestal van de partij. Tunneltje graven onder de omheining of er gewoon over wippen. Paar uur later brengen ze hem dan terug thuis.
|
|
|
#34 |
|
Vreemdeling
|
hehe,hoen ras is het,of kruising?is wel handig dan moet je hem a niet meer voeden
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Minister
|
Ik heb natuurlijk wel mijn hulpmiddelen nodig en het vertrouwen van die bheesten, anders strubbelen ze zo tegen.
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik heb ook nog genoten van het oppeuzelen van Bert. Onze haan, die we geslacht hebben wegens te agressief.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
hot dog is lekker
|
|
|
#38 |
|
|
Een rotweiler van de always hungry strekking.
|
|
|
#39 |
|
|
Ik heb vroeger een hamstertje gehad maar na twee jaar is die gestorven. Dat beestje liep echt tot het einde over van enthousiasme, dat zijn echte klimmers en voor het kleinste snoepje ging ze ondersteboven aan haar achterpoten hangen om het te pakken. Had wel de vervelende gewoonte van aan alles te knagen (inclusief de verf van haar kooi en het radje waarin ze eigenlijk moest lopen heeft ze vakkundig gesloopt) behalve de blokjes die we daarvoor hadden gemaakt. Binnen haar kooi had ze nog eens een huisje om haar voorraadjes in te leggen, en dat huisje richtte ze volledig zelf in (gewoon wat watjes geven en ze deed de rest allemaal zelf)
Daarna twee cavia's gehad (mannetjes allebei), eentje gestorven na 3.5 jaar aan een probleem met de tanden waardoor hij niet meer kon eten (erg vermagerd Sindsdien is het gedaan, ik geraak veel te veel gehecht aan die beestjes .Ik hou wel ook van katten en honden. Wat ik fascinerend vind zijn katten die als ik om half acht in de winter door de kou moet fietsen vanuit hun mand met halfopen oogjes naar het verkeer zitten te turen. Ik ben ervan overtuigd dat katten superslimmme beesten zijn die voortdurend bijleren en altijd testen hoe ver ze kunnen gaan (heb jij ooit al een kat zien weglopen van jou zonder om te kijken om te zien wat je doet?) Ik hou erg veel van diertjes .
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vroeger had ik een blauwe leguaan, korenslangen, agamen (water en baard), en 4 honden. (2 mechelaars, bouvier en rottweiler).
Nu enkel nog mechelaars, 2 perzen, schildpadden. Spijtig genoeg mag ik hier de honden zelf niet houden, maar mijn moeder heeft een groot huis met bijhorende tuin en wonen ze daar prima. En tegen de zomer gaan we beide kijken om terug een bouvier en rottweiler bij te kopen. 't Zijn zo'n schatjes !!! |
|
|
|