![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was inderdaad geen zo'n domme zet geweest als men op het eerste gezicht zou vermoeden. Behalve eens duidelijk maken waar letterlijk en figuurlijk de grens ligt, heeft Iran ook de kwestie van haar 4 gevangengenomen diplomaten terug onder de aandacht gebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Acht ik best mogelijk.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het tegendeel is nooit bewezen en het was ook niet waarschijnlijk dat ze zich in iraanse wateren bevonden zouden hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij was erbij ?? Of ben je zo naiëf dit zomaar te geloven ??
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen enkel bewijs gezien, enkel een statement vd Britse regering. En ofwel ben je naiëf en aanvaard je die blindelings, ofwel denk je eens na over een eventuele mogelijke leugen van diezelfde regering
Citaat:
Of van de UK.
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Britse mariniers dachten dat ze geëxecuteerd zouden worden
![]() Enkele van de Britse mariniers die twee weken in Iran gevangen hebben gezeten, hebben op een bepaald ogenblik gedacht geëxecuteerd te zullen worden. Dit vertelden enkele leden van de groep tijdens een persconferentie op de militaire basis van Chivenor in het zuidwesten van Engeland. Eén onder hen (Joe Tindell, 21) heeft verteld dat hij dacht dat het ergste hem zou overkomen toen ze de dag nadat ze gevangen genomen werden, naar een gevangenenkamp werden vervoerd door de 'Bewakers van de Revolutie', een ideologische militaire groep van het Iraanse regime. "De tweede dag droegen onze bewakers niet hun militaire outfit maar een zwart pak, waarbij ook hun gezicht bedekt was", verklaarde Tindell aan de BBC. Wij dachten dat ze ons naar de Britse ambassade zouden brengen maar dat bleek niet het geval te zijn. Ze brachten ons naar een gevangenenkamp. Geblinddoekt en geboeid, met ons hoofd naar de muur gericht, hoorden we de militairen hun wapens laden. Iemand van ons riep toen: "Mannen, mannen, ik denk dat ze ons gaan doden", ging hij verder. "Na die opmerking werd één van mijn collega's ziek, en ik dacht dat ze hem aan het wurgen waren. Daarna werden we in een cel opgesloten en hebben met niemand gesproken en gezien gedurende zes dagen". "Dat was het moeilijkste moment, met heel wat psychologische problemen", verklaarde luitenant Felix Carman (26). "Wij vreesden dat ons iets heel ergs zou overkomen maar ik kon me bevrijden van mijn boeien en blinddoek, en zag dat er niets loos was. Toen riep ik naar mijn vrienden kalm te blijven". (belga/hln) HLN 7/4/7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://cnn.com/2007/WORLD/meast/03/2...ref=sitesearch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan natuurlijk ook dat het VK de gegevens vrijgaf die hen het beste uitkwam. En sinds wanneer geeft CNN in deze materie een neutrale weergave vd feiten ??
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Ja dat weet ik al, iedereen die maar een kritisch oog heeft op het beleid van de VS & UK is automatisch een anti-westerse nestbevuiler.
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() De rode pietjes van deze wereld geloven alles, behalve puntje, puntje, puntje...
![]() |
![]() |
![]() |