![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Razor71 wrote:
> "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > > > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. > > > > Dat is niet van jou. > > > > Belastinggeld is geld van de gemeenschap. > > Ach gossie, nog een parasiet die zich bedreigt voelt.. Wanneer spring je > voor een trein el misti? Maar -RzR-, parasieten moeten er ook zijn voor het natuurlijk en yingyang evenwicht van het universum. Zonder hen zou jij je dood vervelen. Het zijn als het ware levensredders. -- gruweltjes Sp(oo)k van Rook Waait met alle gelaten winden mee |
![]() |
#22 |
|
![]() "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Razor71 wrote: > > > "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > > > > "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht > > > news:[email protected]... > > > > > > > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. > > > > > > Dat is niet van jou. > > > > > > Belastinggeld is geld van de gemeenschap. > > > > Ach gossie, nog een parasiet die zich bedreigt voelt.. Wanneer spring je > > voor een trein el misti? > > Maar -RzR-, parasieten moeten er ook zijn voor het natuurlijk en yingyang > evenwicht van het universum. Zonder hen zou jij je dood vervelen. Het zijn > als het ware levensredders. Yingyang in je parasiete kanker reet van je.. Troll. -- -RzR- -- |
![]() |
#23 |
|
![]() Razor71 wrote:
> "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Razor71 wrote: > > > > > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > > > news:[email protected]... > > > > Razor71 wrote: > > > > > > > > > "Nieuwe Computer ©" > > > <[email protected] id> > > > > > schreef in bericht news:[email protected]... > > > > > > Wat doen jullie politici. Jullie veranderen de regels en zorgen er > > > voor > > > > > dat > > > > > > de uitkeringsinstanties dit doen: Ze roepen mensen op die een > > > uitkering > > > > > > hebben waarbij de situatie niet veranderd is, stelletje > klootzakken. > > > > > > > > > > > > En dan bestaat de kans dat er fouten gemaakt worden. > > > > > > Roep je ze niet op dan krijg je ook met de foutkans niet te maken. > Nu > > > is > > > > > het > > > > > > wel mogelijk dat ze even willen zien hoe het met je is. Maar dat > ze > > > daarna > > > > > > zich niet aan de afspraak houden en je toch oproepen voor een > gesprek > > > met > > > > > > een arbeidsdeskundige terwijl de arts al had vastgesteld dat dit > > > overbodig > > > > > > was grrr ik word niet goed van dergelijke kompleet waanzinnige > > > > > vergissingen. > > > > > > > > > > > > PS: Hoe zit dat met mijn 30 jaar die eventjes door de politiek > door de > > > > > plee > > > > > > heen is gespoeld. Zal ik es effetjes een bedrag van 1.500.000 euro > > > eisen > > > > > > voor het mij aangedane leed, namelijk cariëre verwoesting door > lullen > > > bij > > > > > > het arbeidsbureau (nu heet dat CWI) en het mij verstrekken van > > > onvolledige > > > > > > informatie ? > > > > > > > > > > > > Rekenmaar dat ik hier een stel dure advocaten voor ga benaderen en > in > > > de > > > > > > hand ga nemen. Dit ga ik winnen, koste wat kost!! > > > > > > > > > > > > Eens even kijken hoe het gros van de politieke werknemers reageert > als > > > die > > > > > > hun salaris elk met 50% zien afnemen. Kunnen ze gelijk een andere > > > > > hypotheek > > > > > > nemen die kankalijers ![]() > > > > > > > > > > > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. > > > > > -- > > > > > > > > > > -RzR- > > > > > > > > Dat is je eigen schuld. Had je maar geen belasting moeten betalen. > > > > > > Weinig keus, trollemans.. > > > > Voor ons niet hoor, want zodra de belastingontvanger met deurwaarder aan > de deur > > komt is het schrikken geblazen, want we zijn geen trollen, edoch enge > spoken die > > hen de adem benemen en hun onderbroek verstrakken door ongecontroleerde > > scheitvulling. > > Fijn voor je.. En nu opgekankert Troll. > -- > > -RzR- Trollen trollen. Spoken spoken. Razors Razen. -- gruweltjes Sp(oo)k van Rook Waait met alle gelaten winden mee |
![]() |
#24 |
|
![]() "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Razor71 wrote: > > > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > Razor71 wrote: > > > > > > > "Nieuwe Computer ©" > > <[email protected] id> > > > > schreef in bericht news:[email protected]... > > > > > Wat doen jullie politici. Jullie veranderen de regels en zorgen er > > voor > > > > dat > > > > > de uitkeringsinstanties dit doen: Ze roepen mensen op die een > > uitkering > > > > > hebben waarbij de situatie niet veranderd is, stelletje klootzakken. > > > > > > > > > > En dan bestaat de kans dat er fouten gemaakt worden. > > > > > Roep je ze niet op dan krijg je ook met de foutkans niet te maken. Nu > > is > > > > het > > > > > wel mogelijk dat ze even willen zien hoe het met je is. Maar dat ze > > daarna > > > > > zich niet aan de afspraak houden en je toch oproepen voor een gesprek > > met > > > > > een arbeidsdeskundige terwijl de arts al had vastgesteld dat dit > > overbodig > > > > > was grrr ik word niet goed van dergelijke kompleet waanzinnige > > > > vergissingen. > > > > > > > > > > PS: Hoe zit dat met mijn 30 jaar die eventjes door de politiek door de > > > > plee > > > > > heen is gespoeld. Zal ik es effetjes een bedrag van 1.500.000 euro > > eisen > > > > > voor het mij aangedane leed, namelijk cariëre verwoesting door lullen > > bij > > > > > het arbeidsbureau (nu heet dat CWI) en het mij verstrekken van > > onvolledige > > > > > informatie ? > > > > > > > > > > Rekenmaar dat ik hier een stel dure advocaten voor ga benaderen en in > > de > > > > > hand ga nemen. Dit ga ik winnen, koste wat kost!! > > > > > > > > > > Eens even kijken hoe het gros van de politieke werknemers reageert als > > die > > > > > hun salaris elk met 50% zien afnemen. Kunnen ze gelijk een andere > > > > hypotheek > > > > > nemen die kankalijers ![]() > > > > > > > > > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. > > > > -- > > > > > > > > -RzR- > > > > > > Dat is je eigen schuld. Had je maar geen belasting moeten betalen. > > > > Weinig keus, trollemans.. > > Voor ons niet hoor, want zodra de belastingontvanger met deurwaarder aan de deur > komt is het schrikken geblazen, want we zijn geen trollen, edoch enge spoken die > hen de adem benemen en hun onderbroek verstrakken door ongecontroleerde > scheitvulling. Fijn voor je.. En nu opgekankert Troll. -- -RzR- |
![]() |
#25 |
|
![]() "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Razor71 wrote: >> >> > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> > > Razor71 wrote: >> > > >> > > > "Nieuwe Computer ©" >> > <[email protected] id> >> > > > schreef in bericht news:[email protected]... >> > > > > Wat doen jullie politici. Jullie veranderen de regels en zorgen >> > > > > er >> > voor >> > > > dat >> > > > > de uitkeringsinstanties dit doen: Ze roepen mensen op die een >> > uitkering >> > > > > hebben waarbij de situatie niet veranderd is, stelletje > klootzakken. >> > > > > >> > > > > En dan bestaat de kans dat er fouten gemaakt worden. >> > > > > Roep je ze niet op dan krijg je ook met de foutkans niet te >> > > > > maken. > Nu >> > is >> > > > het >> > > > > wel mogelijk dat ze even willen zien hoe het met je is. Maar dat > ze >> > daarna >> > > > > zich niet aan de afspraak houden en je toch oproepen voor een > gesprek >> > met >> > > > > een arbeidsdeskundige terwijl de arts al had vastgesteld dat dit >> > overbodig >> > > > > was grrr ik word niet goed van dergelijke kompleet waanzinnige >> > > > vergissingen. >> > > > > >> > > > > PS: Hoe zit dat met mijn 30 jaar die eventjes door de politiek > door de >> > > > plee >> > > > > heen is gespoeld. Zal ik es effetjes een bedrag van 1.500.000 >> > > > > euro >> > eisen >> > > > > voor het mij aangedane leed, namelijk cariëre verwoesting door > lullen >> > bij >> > > > > het arbeidsbureau (nu heet dat CWI) en het mij verstrekken van >> > onvolledige >> > > > > informatie ? >> > > > > >> > > > > Rekenmaar dat ik hier een stel dure advocaten voor ga benaderen >> > > > > en > in >> > de >> > > > > hand ga nemen. Dit ga ik winnen, koste wat kost!! >> > > > > >> > > > > Eens even kijken hoe het gros van de politieke werknemers >> > > > > reageert > als >> > die >> > > > > hun salaris elk met 50% zien afnemen. Kunnen ze gelijk een andere >> > > > hypotheek >> > > > > nemen die kankalijers ![]() >> > > > > >> > > > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. >> > > > -- >> > > > >> > > > -RzR- >> > > >> > > Dat is je eigen schuld. Had je maar geen belasting moeten betalen. >> > >> > Weinig keus, trollemans.. >> >> Voor ons niet hoor, want zodra de belastingontvanger met deurwaarder aan > de deur >> komt is het schrikken geblazen, want we zijn geen trollen, edoch enge > spoken die >> hen de adem benemen en hun onderbroek verstrakken door ongecontroleerde >> scheitvulling. > > Fijn voor je.. En nu opgekankert Troll. > -- > > -RzR- > > > Wat een aanstotter gevend gescheld hierro |
![]() |
#26 |
|
![]() Razor71 wrote:
> "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Razor71 wrote: > > > > > "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht > > > news:[email protected]... > > > > > > > > "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht > > > > news:[email protected]... > > > > > > > > > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. > > > > > > > > Dat is niet van jou. > > > > > > > > Belastinggeld is geld van de gemeenschap. > > > > > > Ach gossie, nog een parasiet die zich bedreigt voelt.. Wanneer spring je > > > voor een trein el misti? > > > > Maar -RzR-, parasieten moeten er ook zijn voor het natuurlijk en yingyang > > evenwicht van het universum. Zonder hen zou jij je dood vervelen. Het zijn > > als het ware levensredders. > > Yingyang in je parasiete kanker reet van je.. Troll. Ik heb anders gehoord dat jij juist een trol bent die ieder last bezorgt met rechtsextreme praatjes. De enige die je wat gunt ben je zelf. -- gruweltjes Sp(oo)k van Rook Waait met alle gelaten winden mee |
![]() |
#27 |
|
![]() Indoctriespatie wrote:
> "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> Razor71 wrote: > >> > >> > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > >> > news:[email protected]... > >> > > Razor71 wrote: > >> > > > >> > > > "Nieuwe Computer ©" > >> > <[email protected] id> > >> > > > schreef in bericht news:[email protected]... > >> > > > > Wat doen jullie politici. Jullie veranderen de regels en zorgen > >> > > > > er > >> > voor > >> > > > dat > >> > > > > de uitkeringsinstanties dit doen: Ze roepen mensen op die een > >> > uitkering > >> > > > > hebben waarbij de situatie niet veranderd is, stelletje > > klootzakken. > >> > > > > > >> > > > > En dan bestaat de kans dat er fouten gemaakt worden. > >> > > > > Roep je ze niet op dan krijg je ook met de foutkans niet te > >> > > > > maken. > > Nu > >> > is > >> > > > het > >> > > > > wel mogelijk dat ze even willen zien hoe het met je is. Maar dat > > ze > >> > daarna > >> > > > > zich niet aan de afspraak houden en je toch oproepen voor een > > gesprek > >> > met > >> > > > > een arbeidsdeskundige terwijl de arts al had vastgesteld dat dit > >> > overbodig > >> > > > > was grrr ik word niet goed van dergelijke kompleet waanzinnige > >> > > > vergissingen. > >> > > > > > >> > > > > PS: Hoe zit dat met mijn 30 jaar die eventjes door de politiek > > door de > >> > > > plee > >> > > > > heen is gespoeld. Zal ik es effetjes een bedrag van 1.500.000 > >> > > > > euro > >> > eisen > >> > > > > voor het mij aangedane leed, namelijk cariëre verwoesting door > > lullen > >> > bij > >> > > > > het arbeidsbureau (nu heet dat CWI) en het mij verstrekken van > >> > onvolledige > >> > > > > informatie ? > >> > > > > > >> > > > > Rekenmaar dat ik hier een stel dure advocaten voor ga benaderen > >> > > > > en > > in > >> > de > >> > > > > hand ga nemen. Dit ga ik winnen, koste wat kost!! > >> > > > > > >> > > > > Eens even kijken hoe het gros van de politieke werknemers > >> > > > > reageert > > als > >> > die > >> > > > > hun salaris elk met 50% zien afnemen. Kunnen ze gelijk een andere > >> > > > hypotheek > >> > > > > nemen die kankalijers ![]() > >> > > > > > >> > > > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. > >> > > > -- > >> > > > > >> > > > -RzR- > >> > > > >> > > Dat is je eigen schuld. Had je maar geen belasting moeten betalen. > >> > > >> > Weinig keus, trollemans.. > >> > >> Voor ons niet hoor, want zodra de belastingontvanger met deurwaarder aan > > de deur > >> komt is het schrikken geblazen, want we zijn geen trollen, edoch enge > > spoken die > >> hen de adem benemen en hun onderbroek verstrakken door ongecontroleerde > >> scheitvulling. > > > > Fijn voor je.. En nu opgekankert Troll. > > -- > > > > -RzR- > > > > > > > Wat een aanstotter gevend gescheld hierro Onbegrijpelijk hè. Vroeger was het zo'n aardige jongen, tot hij er achter kwam waar al z'n belastinggeld heen ging. -- gruweltjes Sp(oo)k van Rook Waait met alle gelaten winden mee |
![]() |
#28 |
|
![]() "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Razor71 wrote: > > > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > Razor71 wrote: > > > > > > > "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht > > > > news:[email protected]... > > > > > > > > > > "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht > > > > > news:[email protected]... > > > > > > > > > > > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. > > > > > > > > > > Dat is niet van jou. > > > > > > > > > > Belastinggeld is geld van de gemeenschap. > > > > > > > > Ach gossie, nog een parasiet die zich bedreigt voelt.. Wanneer spring je > > > > voor een trein el misti? > > > > > > Maar -RzR-, parasieten moeten er ook zijn voor het natuurlijk en yingyang > > > evenwicht van het universum. Zonder hen zou jij je dood vervelen. Het zijn > > > als het ware levensredders. > > > > Yingyang in je parasiete kanker reet van je.. Troll. > > Ik heb anders gehoord dat jij juist een trol bent die ieder last bezorgt met > rechtsextreme praatjes. De enige die je wat gunt ben je zelf. Itresseert me geen ene neuk wat je van me denkt troll.. -- -RzR- |
![]() |
#29 |
|
![]() "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Razor71 wrote: > > > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > Razor71 wrote: > > > > > > > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > > > > news:[email protected]... > > > > > Razor71 wrote: > > > > > > > > > > > "Nieuwe Computer ©" > > > > <[email protected] id> > > > > > > schreef in bericht news:[email protected]... > > > > > > > Wat doen jullie politici. Jullie veranderen de regels en zorgen er > > > > voor > > > > > > dat > > > > > > > de uitkeringsinstanties dit doen: Ze roepen mensen op die een > > > > uitkering > > > > > > > hebben waarbij de situatie niet veranderd is, stelletje > > klootzakken. > > > > > > > > > > > > > > En dan bestaat de kans dat er fouten gemaakt worden. > > > > > > > Roep je ze niet op dan krijg je ook met de foutkans niet te maken. > > Nu > > > > is > > > > > > het > > > > > > > wel mogelijk dat ze even willen zien hoe het met je is. Maar dat > > ze > > > > daarna > > > > > > > zich niet aan de afspraak houden en je toch oproepen voor een > > gesprek > > > > met > > > > > > > een arbeidsdeskundige terwijl de arts al had vastgesteld dat dit > > > > overbodig > > > > > > > was grrr ik word niet goed van dergelijke kompleet waanzinnige > > > > > > vergissingen. > > > > > > > > > > > > > > PS: Hoe zit dat met mijn 30 jaar die eventjes door de politiek > > door de > > > > > > plee > > > > > > > heen is gespoeld. Zal ik es effetjes een bedrag van 1.500.000 euro > > > > eisen > > > > > > > voor het mij aangedane leed, namelijk cariëre verwoesting door > > lullen > > > > bij > > > > > > > het arbeidsbureau (nu heet dat CWI) en het mij verstrekken van > > > > onvolledige > > > > > > > informatie ? > > > > > > > > > > > > > > Rekenmaar dat ik hier een stel dure advocaten voor ga benaderen en > > in > > > > de > > > > > > > hand ga nemen. Dit ga ik winnen, koste wat kost!! > > > > > > > > > > > > > > Eens even kijken hoe het gros van de politieke werknemers reageert > > als > > > > die > > > > > > > hun salaris elk met 50% zien afnemen. Kunnen ze gelijk een andere > > > > > > hypotheek > > > > > > > nemen die kankalijers ![]() > > > > > > > > > > > > > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. > > > > > > -- > > > > > > > > > > > > -RzR- > > > > > > > > > > Dat is je eigen schuld. Had je maar geen belasting moeten betalen. > > > > > > > > Weinig keus, trollemans.. > > > > > > Voor ons niet hoor, want zodra de belastingontvanger met deurwaarder aan > > de deur > > > komt is het schrikken geblazen, want we zijn geen trollen, edoch enge > > spoken die > > > hen de adem benemen en hun onderbroek verstrakken door ongecontroleerde > > > scheitvulling. > > > > Fijn voor je.. En nu opgekankert Troll. > > -- > > > > -RzR- > > Trollen trollen. > Spoken spoken. > Razors Razen. Neen, schizofrene sukkels zoals jij, zijn trollen.. -- -RzR- |
![]() |
#30 |
|
![]() "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > "Nieuwe Computer ©" <[email protected] id> > schreef in bericht news:[email protected]... >> "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "Nieuwe Computer ©" > <[email protected] id> >> > schreef in bericht news:[email protected]... >> >> Wat doen jullie politici. Jullie veranderen de regels en zorgen er >> >> voor >> > dat >> >> de uitkeringsinstanties dit doen: Ze roepen mensen op die een >> >> uitkering >> >> hebben waarbij de situatie niet veranderd is, stelletje klootzakken. >> >> >> >> En dan bestaat de kans dat er fouten gemaakt worden. >> >> Roep je ze niet op dan krijg je ook met de foutkans niet te maken. Nu > is >> > het >> >> wel mogelijk dat ze even willen zien hoe het met je is. Maar dat ze >> >> daarna >> >> zich niet aan de afspraak houden en je toch oproepen voor een gesprek > met >> >> een arbeidsdeskundige terwijl de arts al had vastgesteld dat dit >> >> overbodig >> >> was grrr ik word niet goed van dergelijke kompleet waanzinnige >> > vergissingen. >> >> >> >> PS: Hoe zit dat met mijn 30 jaar die eventjes door de politiek door de >> > plee >> >> heen is gespoeld. Zal ik es effetjes een bedrag van 1.500.000 euro > eisen >> >> voor het mij aangedane leed, namelijk cariëre verwoesting door lullen > bij >> >> het arbeidsbureau (nu heet dat CWI) en het mij verstrekken van >> >> onvolledige >> >> informatie ? >> >> >> >> Rekenmaar dat ik hier een stel dure advocaten voor ga benaderen en in > de >> >> hand ga nemen. Dit ga ik winnen, koste wat kost!! >> >> >> >> Eens even kijken hoe het gros van de politieke werknemers reageert als >> >> die >> >> hun salaris elk met 50% zien afnemen. Kunnen ze gelijk een andere >> > hypotheek >> >> nemen die kankalijers ![]() >> >> >> > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. >> > -- >> > >> > -RzR- >> >> "Jouw" belastinggeld ? >> >> > Whahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha hahahahahahaaahhhhhahahaha > hahhaahhAaaaaaaa >> >> schrik niet. ALLE uitkeringsgerechtigden betalen ook BELASTING. > > Betalen?!?! Beste man.. het bijstandvolk **krijgt** alleen maar. Naar mijn > inzien betaald alleen het WW volk belasting. Bijstandvolk betaald geen > gemeentebelasting, betaald geen waterschapbelasting etc. **Krijgt** > diverse > subsidies onder andere voor huur. Met een beetje zielig doen **krijgt** > men > ook gratis voedsel en kleding. > -- > > -RzR- Ik heb alleen geen bijstand maar een andere uitkering. Dat men de uitkering voor mensen met een geestelijke handicap van arbeidsongeschiktheidsuitkering wil veranderen naar arbeidsgeschiktheidsuitkering is nog tot daar aan toe. Maar dat houdt wel in dat ik psychiatrische rapporten ter beschikking heb waardoor ik zowel volledig arbeids ongeschikt ben als 0% arbeidsgeschikt. En als men daaraan morrelen wil mij best echter als iemand voor de volle 100 % arbeids ongeschikt is verklaard dan is die dus voor de volle 0% arbeidsgeschikt. Als dat in de praktijk anders uit pakt is een rechtzaak met claim van 1.500.000 euro volledig op zijn plaats omdat ik vanaf mijn geboorte al met de handicap rondliep aldus het psychiatrische rapport. En dan kan het niet zo zijn dat ik opeens weer zou kunnen werken tenzij er ergens fouten bij het rapport gemaakt zijn. Als dat zo is claim ik 1.500.000 euro schadevergoeding van de staat vanwege moedwillige cariëre verwoesting. Ik denk dat ik heel veel kans maak op de schadevergoeding. Ze zijn goed wettelijk aansprakelijk verzekerd en ik heb al de benodigde papieren beschikbaar. Laat maar komen, ik win dit, omdat ik het glasharde bewijs in bezit heb. Groeten, Wim |
![]() |
#31 |
|
![]() "Nieuwe Computer ©" <[email protected] id> schreef in bericht news:[email protected]... > "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Nieuwe Computer ©" <[email protected] id> > > schreef in bericht news:[email protected]... > >> "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > > >> > "Nieuwe Computer ©" > > <[email protected] id> > >> > schreef in bericht news:[email protected]... > >> >> Wat doen jullie politici. Jullie veranderen de regels en zorgen er > >> >> voor > >> > dat > >> >> de uitkeringsinstanties dit doen: Ze roepen mensen op die een > >> >> uitkering > >> >> hebben waarbij de situatie niet veranderd is, stelletje klootzakken. > >> >> > >> >> En dan bestaat de kans dat er fouten gemaakt worden. > >> >> Roep je ze niet op dan krijg je ook met de foutkans niet te maken. Nu > > is > >> > het > >> >> wel mogelijk dat ze even willen zien hoe het met je is. Maar dat ze > >> >> daarna > >> >> zich niet aan de afspraak houden en je toch oproepen voor een gesprek > > met > >> >> een arbeidsdeskundige terwijl de arts al had vastgesteld dat dit > >> >> overbodig > >> >> was grrr ik word niet goed van dergelijke kompleet waanzinnige > >> > vergissingen. > >> >> > >> >> PS: Hoe zit dat met mijn 30 jaar die eventjes door de politiek door de > >> > plee > >> >> heen is gespoeld. Zal ik es effetjes een bedrag van 1.500.000 euro > > eisen > >> >> voor het mij aangedane leed, namelijk cariëre verwoesting door lullen > > bij > >> >> het arbeidsbureau (nu heet dat CWI) en het mij verstrekken van > >> >> onvolledige > >> >> informatie ? > >> >> > >> >> Rekenmaar dat ik hier een stel dure advocaten voor ga benaderen en in > > de > >> >> hand ga nemen. Dit ga ik winnen, koste wat kost!! > >> >> > >> >> Eens even kijken hoe het gros van de politieke werknemers reageert als > >> >> die > >> >> hun salaris elk met 50% zien afnemen. Kunnen ze gelijk een andere > >> > hypotheek > >> >> nemen die kankalijers ![]() > >> >> > >> > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. > >> > -- > >> > > >> > -RzR- > >> > >> "Jouw" belastinggeld ? > >> > >> > > Whahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha hahahahahahaaahhhhhahahaha > > hahhaahhAaaaaaaa > >> > >> schrik niet. ALLE uitkeringsgerechtigden betalen ook BELASTING. > > > > Betalen?!?! Beste man.. het bijstandvolk **krijgt** alleen maar. Naar mijn > > inzien betaald alleen het WW volk belasting. Bijstandvolk betaald geen > > gemeentebelasting, betaald geen waterschapbelasting etc. **Krijgt** > > diverse > > subsidies onder andere voor huur. Met een beetje zielig doen **krijgt** > > men > > ook gratis voedsel en kleding. > > -- > > > > -RzR- > > Ik heb alleen geen bijstand maar een andere uitkering. Dat men de uitkering > voor mensen met een geestelijke handicap van arbeidsongeschiktheidsuitkering > wil veranderen naar arbeidsgeschiktheidsuitkering is nog tot daar aan toe. > Maar dat houdt wel in dat ik psychiatrische rapporten ter beschikking heb > waardoor ik zowel volledig arbeids ongeschikt ben als 0% arbeidsgeschikt. En > als men daaraan morrelen wil mij best echter als iemand voor de volle 100 % > arbeids ongeschikt is verklaard dan is die dus voor de volle 0% > arbeidsgeschikt. > > Als dat in de praktijk anders uit pakt is een rechtzaak met claim van > 1.500.000 euro volledig op zijn plaats omdat ik vanaf mijn geboorte al met > de handicap rondliep aldus het psychiatrische rapport. En dan kan het niet > zo zijn dat ik opeens weer zou kunnen werken tenzij er ergens fouten bij het > rapport gemaakt zijn. Als dat zo is claim ik 1.500.000 euro schadevergoeding > van de staat vanwege moedwillige cariëre verwoesting. > > Ik denk dat ik heel veel kans maak op de schadevergoeding. Ze zijn goed > wettelijk aansprakelijk verzekerd en ik heb al de benodigde papieren > beschikbaar. Laat maar komen, ik win dit, omdat ik het glasharde bewijs in > bezit heb. > > Groeten, > Wim Tja, dit verandert de zaak enigsinds.. Maar hoe weet je nu zo zeker dat je glasharde bewijs hebt als je weet dat je vanaf je geboorte een geestelijke handicap hebt? -- -RzR- |
![]() |
#32 |
|
![]() Razor71 wrote:
> "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Razor71 wrote: > > > > > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > > > news:[email protected]... > > > > Razor71 wrote: > > > > > > > > > "el misti©" <[email protected]> schreef in bericht > > > > > news:[email protected]... > > > > > > > > > > > > "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht > > > > > > news:[email protected]... > > > > > > > > > > > > > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. > > > > > > > > > > > > Dat is niet van jou. > > > > > > > > > > > > Belastinggeld is geld van de gemeenschap. > > > > > > > > > > Ach gossie, nog een parasiet die zich bedreigt voelt.. Wanneer > spring je > > > > > voor een trein el misti? > > > > > > > > Maar -RzR-, parasieten moeten er ook zijn voor het natuurlijk en > yingyang > > > > evenwicht van het universum. Zonder hen zou jij je dood vervelen. Het > zijn > > > > als het ware levensredders. > > > > > > Yingyang in je parasiete kanker reet van je.. Troll. > > > > Ik heb anders gehoord dat jij juist een trol bent die ieder last bezorgt > met > > rechtsextreme praatjes. De enige die je wat gunt ben je zelf. > > Itresseert me geen ene neuk wat je van me denkt troll.. Het is niet zozeer dat ik het denk, edoch dat ik het gehoord heb op de roddelgang. Niet dat ik alles zomaar geloof hoor, maar het is wel interresant, is het niet? -- gruweltjes Sp(oo)k van Rook Waait met alle gelaten winden mee |
![]() |
#33 |
|
![]() Razor71 wrote:
> "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Razor71 wrote: > > > > > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > > > news:[email protected]... > > > > Razor71 wrote: > > > > > > > > > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht > > > > > news:[email protected]... > > > > > > Razor71 wrote: > > > > > > > > > > > > > "Nieuwe Computer ©" > > > > > <[email protected] id> > > > > > > > schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > > > > > Wat doen jullie politici. Jullie veranderen de regels en > zorgen er > > > > > voor > > > > > > > dat > > > > > > > > de uitkeringsinstanties dit doen: Ze roepen mensen op die een > > > > > uitkering > > > > > > > > hebben waarbij de situatie niet veranderd is, stelletje > > > klootzakken. > > > > > > > > > > > > > > > > En dan bestaat de kans dat er fouten gemaakt worden. > > > > > > > > Roep je ze niet op dan krijg je ook met de foutkans niet te > maken. > > > Nu > > > > > is > > > > > > > het > > > > > > > > wel mogelijk dat ze even willen zien hoe het met je is. Maar > dat > > > ze > > > > > daarna > > > > > > > > zich niet aan de afspraak houden en je toch oproepen voor een > > > gesprek > > > > > met > > > > > > > > een arbeidsdeskundige terwijl de arts al had vastgesteld dat > dit > > > > > overbodig > > > > > > > > was grrr ik word niet goed van dergelijke kompleet waanzinnige > > > > > > > vergissingen. > > > > > > > > > > > > > > > > PS: Hoe zit dat met mijn 30 jaar die eventjes door de politiek > > > door de > > > > > > > plee > > > > > > > > heen is gespoeld. Zal ik es effetjes een bedrag van 1.500.000 > euro > > > > > eisen > > > > > > > > voor het mij aangedane leed, namelijk cariëre verwoesting door > > > lullen > > > > > bij > > > > > > > > het arbeidsbureau (nu heet dat CWI) en het mij verstrekken van > > > > > onvolledige > > > > > > > > informatie ? > > > > > > > > > > > > > > > > Rekenmaar dat ik hier een stel dure advocaten voor ga > benaderen en > > > in > > > > > de > > > > > > > > hand ga nemen. Dit ga ik winnen, koste wat kost!! > > > > > > > > > > > > > > > > Eens even kijken hoe het gros van de politieke werknemers > reageert > > > als > > > > > die > > > > > > > > hun salaris elk met 50% zien afnemen. Kunnen ze gelijk een > andere > > > > > > > hypotheek > > > > > > > > nemen die kankalijers ![]() > > > > > > > > > > > > > > > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. > > > > > > > -- > > > > > > > > > > > > > > -RzR- > > > > > > > > > > > > Dat is je eigen schuld. Had je maar geen belasting moeten betalen. > > > > > > > > > > Weinig keus, trollemans.. > > > > > > > > Voor ons niet hoor, want zodra de belastingontvanger met deurwaarder > aan > > > de deur > > > > komt is het schrikken geblazen, want we zijn geen trollen, edoch enge > > > spoken die > > > > hen de adem benemen en hun onderbroek verstrakken door > ongecontroleerde > > > > scheitvulling. > > > > > > Fijn voor je.. En nu opgekankert Troll. > > > -- > > > > > > -RzR- > > > > Trollen trollen. > > Spoken spoken. > > Razors Razen. > > Neen, schizofrene sukkels zoals jij, zijn trollen.. Nietus! Nietus! Nietussss! -- gruweltjes Sp(oo)k van Rook Waait met alle gelaten winden mee |
![]() |
#34 |
|
![]() On Apr 7, 9:11 pm, "Nieuwe Computer ©" >
> Ik heb alleen geen bijstand maar een andere uitkering. Dat men deuitkering > voor mensen met een geestelijke handicap van arbeidsongeschiktheidsuitkering > wil veranderen naar arbeidsgeschiktheidsuitkering is nog tot daar aan toe. > Maar dat houdt wel in dat ik psychiatrische rapporten ter beschikking Nou en? Wilbert van Leijen is ook geestelijk gehandicapt, maar die werkt toch ook gewoon. Wees gewoon eerlijk en verschuil je niet achter je handicap, dat doen die honderdduizenden andere gehandicapten die wel werken ook niet. |
![]() |
#35 |
|
![]() "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > "Nieuwe Computer ©" <[email protected] id> > schreef in bericht news:[email protected]... >> "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "Nieuwe Computer ©" > <[email protected] id> >> > schreef in bericht news:[email protected]... >> >> "Razor71" <[email protected]> schreef in bericht >> >> news:[email protected]... >> >> > >> >> > "Nieuwe Computer ©" >> > <[email protected] id> >> >> > schreef in bericht news:[email protected]... >> >> >> Wat doen jullie politici. Jullie veranderen de regels en zorgen er >> >> >> voor >> >> > dat >> >> >> de uitkeringsinstanties dit doen: Ze roepen mensen op die een >> >> >> uitkering >> >> >> hebben waarbij de situatie niet veranderd is, stelletje >> >> >> klootzakken. >> >> >> >> >> >> En dan bestaat de kans dat er fouten gemaakt worden. >> >> >> Roep je ze niet op dan krijg je ook met de foutkans niet te maken. > Nu >> > is >> >> > het >> >> >> wel mogelijk dat ze even willen zien hoe het met je is. Maar dat ze >> >> >> daarna >> >> >> zich niet aan de afspraak houden en je toch oproepen voor een > gesprek >> > met >> >> >> een arbeidsdeskundige terwijl de arts al had vastgesteld dat dit >> >> >> overbodig >> >> >> was grrr ik word niet goed van dergelijke kompleet waanzinnige >> >> > vergissingen. >> >> >> >> >> >> PS: Hoe zit dat met mijn 30 jaar die eventjes door de politiek door > de >> >> > plee >> >> >> heen is gespoeld. Zal ik es effetjes een bedrag van 1.500.000 euro >> > eisen >> >> >> voor het mij aangedane leed, namelijk cariëre verwoesting door > lullen >> > bij >> >> >> het arbeidsbureau (nu heet dat CWI) en het mij verstrekken van >> >> >> onvolledige >> >> >> informatie ? >> >> >> >> >> >> Rekenmaar dat ik hier een stel dure advocaten voor ga benaderen en > in >> > de >> >> >> hand ga nemen. Dit ga ik winnen, koste wat kost!! >> >> >> >> >> >> Eens even kijken hoe het gros van de politieke werknemers reageert > als >> >> >> die >> >> >> hun salaris elk met 50% zien afnemen. Kunnen ze gelijk een andere >> >> > hypotheek >> >> >> nemen die kankalijers ![]() >> >> >> >> >> > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. >> >> > -- >> >> > >> >> > -RzR- >> >> >> >> "Jouw" belastinggeld ? >> >> >> >> >> > > Whahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha hahahahahahaaahhhhhahahaha >> > hahhaahhAaaaaaaa >> >> >> >> schrik niet. ALLE uitkeringsgerechtigden betalen ook BELASTING. >> > >> > Betalen?!?! Beste man.. het bijstandvolk **krijgt** alleen maar. Naar > mijn >> > inzien betaald alleen het WW volk belasting. Bijstandvolk betaald geen >> > gemeentebelasting, betaald geen waterschapbelasting etc. **Krijgt** >> > diverse >> > subsidies onder andere voor huur. Met een beetje zielig doen **krijgt** >> > men >> > ook gratis voedsel en kleding. >> > -- >> > >> > -RzR- >> >> Ik heb alleen geen bijstand maar een andere uitkering. Dat men de > uitkering >> voor mensen met een geestelijke handicap van > arbeidsongeschiktheidsuitkering >> wil veranderen naar arbeidsgeschiktheidsuitkering is nog tot daar aan >> toe. >> Maar dat houdt wel in dat ik psychiatrische rapporten ter beschikking heb >> waardoor ik zowel volledig arbeids ongeschikt ben als 0% arbeidsgeschikt. > En >> als men daaraan morrelen wil mij best echter als iemand voor de volle 100 > % >> arbeids ongeschikt is verklaard dan is die dus voor de volle 0% >> arbeidsgeschikt. >> >> Als dat in de praktijk anders uit pakt is een rechtzaak met claim van >> 1.500.000 euro volledig op zijn plaats omdat ik vanaf mijn geboorte al >> met >> de handicap rondliep aldus het psychiatrische rapport. En dan kan het >> niet >> zo zijn dat ik opeens weer zou kunnen werken tenzij er ergens fouten bij > het >> rapport gemaakt zijn. Als dat zo is claim ik 1.500.000 euro > schadevergoeding >> van de staat vanwege moedwillige cariëre verwoesting. >> >> Ik denk dat ik heel veel kans maak op de schadevergoeding. Ze zijn goed >> wettelijk aansprakelijk verzekerd en ik heb al de benodigde papieren >> beschikbaar. Laat maar komen, ik win dit, omdat ik het glasharde bewijs >> in >> bezit heb. >> >> Groeten, >> Wim > > Tja, dit verandert de zaak enigsinds.. Maar hoe weet je nu zo zeker dat je > glasharde bewijs hebt als je weet dat je vanaf je geboorte een geestelijke > handicap hebt? > -- > > -RzR- Dat is vrij simpel. Dan hadden ze me vanaf het begin af aan al niet zo in een arbeidsongeschiktheidshokje mogen stoppen. Als nu blijkt dat ik toch een paar % arbeidsgeschikt bevonden word is dat andere rapport een leugen en heb dan dus simpelweg recht op een schadevergoeding wegens zwartpraterij vanwege mn handicap. Als men dat zo wil stellen had ik dus allang een andere baan kunnen hebben terwijl het arbeidsbureau moedwillig de handen van me afhield alsmede het CWI (wat overigens in mijn geval aantoonbaar is) en dan had ik dus allang veel meer geld kunne verdienen + daar gewoon belasting over betalen net als iedereen. Dus kom mij niet aanzetten met onzin zoals ik ben 100% arbeidsongeschikt, dus meer dan 0% arbeidsgeschikt. Dan wordt voor een rechter ook duidelijk dat hier een gemeen spelletje gespeeld werd, niet dan ? Dan mogen ze volledig terecht gaan -DOKKEN-. Groeten, Wim |
![]() |
#36 |
|
![]() <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] oups.com... On Apr 7, 9:11 pm, "Nieuwe Computer ©" > > Ik heb alleen geen bijstand maar een andere uitkering. Dat men deuitkering > voor mensen met een geestelijke handicap van > arbeidsongeschiktheidsuitkering > wil veranderen naar arbeidsgeschiktheidsuitkering is nog tot daar aan toe. > Maar dat houdt wel in dat ik psychiatrische rapporten ter beschikking Nou en? Wilbert van Leijen is ook geestelijk gehandicapt, maar die werkt toch ook gewoon. Wees gewoon eerlijk en verschuil je niet achter je handicap, dat doen die honderdduizenden andere gehandicapten die wel werken ook niet. * Maakt geen zak uit. 100% arbeidsongeschikt = 0% arbeids geschikt. Dat zal zelfs een rechter beamen. Dat word dus dokken , en wel 1.500.000 euro wegens cariëre verwoesting. Groeten, Wim |
![]() |
#37 |
|
![]() "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Razor71 wrote: > >> "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > Razor71 wrote: >> > >> > > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht >> > > news:[email protected]... >> > > > Razor71 wrote: >> > > > >> > > > > "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht >> > > > > news:[email protected]... >> > > > > > Razor71 wrote: >> > > > > > >> > > > > > > "Nieuwe Computer ©" >> > > > > <[email protected] id> >> > > > > > > schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > > > > > > > Wat doen jullie politici. Jullie veranderen de regels en >> zorgen er >> > > > > voor >> > > > > > > dat >> > > > > > > > de uitkeringsinstanties dit doen: Ze roepen mensen op die >> > > > > > > > een >> > > > > uitkering >> > > > > > > > hebben waarbij de situatie niet veranderd is, stelletje >> > > klootzakken. >> > > > > > > > >> > > > > > > > En dan bestaat de kans dat er fouten gemaakt worden. >> > > > > > > > Roep je ze niet op dan krijg je ook met de foutkans niet te >> maken. >> > > Nu >> > > > > is >> > > > > > > het >> > > > > > > > wel mogelijk dat ze even willen zien hoe het met je is. >> > > > > > > > Maar >> dat >> > > ze >> > > > > daarna >> > > > > > > > zich niet aan de afspraak houden en je toch oproepen voor >> > > > > > > > een >> > > gesprek >> > > > > met >> > > > > > > > een arbeidsdeskundige terwijl de arts al had vastgesteld >> > > > > > > > dat >> dit >> > > > > overbodig >> > > > > > > > was grrr ik word niet goed van dergelijke kompleet >> > > > > > > > waanzinnige >> > > > > > > vergissingen. >> > > > > > > > >> > > > > > > > PS: Hoe zit dat met mijn 30 jaar die eventjes door de >> > > > > > > > politiek >> > > door de >> > > > > > > plee >> > > > > > > > heen is gespoeld. Zal ik es effetjes een bedrag van >> > > > > > > > 1.500.000 >> euro >> > > > > eisen >> > > > > > > > voor het mij aangedane leed, namelijk cariëre verwoesting >> > > > > > > > door >> > > lullen >> > > > > bij >> > > > > > > > het arbeidsbureau (nu heet dat CWI) en het mij verstrekken >> > > > > > > > van >> > > > > onvolledige >> > > > > > > > informatie ? >> > > > > > > > >> > > > > > > > Rekenmaar dat ik hier een stel dure advocaten voor ga >> benaderen en >> > > in >> > > > > de >> > > > > > > > hand ga nemen. Dit ga ik winnen, koste wat kost!! >> > > > > > > > >> > > > > > > > Eens even kijken hoe het gros van de politieke werknemers >> reageert >> > > als >> > > > > die >> > > > > > > > hun salaris elk met 50% zien afnemen. Kunnen ze gelijk een >> andere >> > > > > > > hypotheek >> > > > > > > > nemen die kankalijers ![]() >> > > > > > > > >> > > > > > > Poten af van mijn belastinggeld... kankalijer. >> > > > > > > -- >> > > > > > > >> > > > > > > -RzR- >> > > > > > >> > > > > > Dat is je eigen schuld. Had je maar geen belasting moeten >> > > > > > betalen. >> > > > > >> > > > > Weinig keus, trollemans.. >> > > > >> > > > Voor ons niet hoor, want zodra de belastingontvanger met >> > > > deurwaarder >> aan >> > > de deur >> > > > komt is het schrikken geblazen, want we zijn geen trollen, edoch >> > > > enge >> > > spoken die >> > > > hen de adem benemen en hun onderbroek verstrakken door >> ongecontroleerde >> > > > scheitvulling. >> > > >> > > Fijn voor je.. En nu opgekankert Troll. >> > > -- >> > > >> > > -RzR- >> > >> > Trollen trollen. >> > Spoken spoken. >> > Razors Razen. >> >> Neen, schizofrene sukkels zoals jij, zijn trollen.. > > Nietus! Nietus! Nietussss! > > -- > gruweltjes > Sp(oo)k van Rook > Waait met alle gelaten winden mee Spook bedoelt het wel goed. Volgens mij valt het trollen van hem wel mee. Hij reageert tenslotte ook maar op zaken zoals die bij hem in het echte leven ook zo zijn. Trollen kun je dat niet noemen, eerder klieren van levensbeschouwelijke aard. Moet kunnen, wel duidelijk aangeven hoe en waarom. Hij draait er tenminste niet omheen. Groeten, Wim |
![]() |
#38 |
|
![]() [email protected] wrote:
> On Apr 7, 9:11 pm, "Nieuwe Computer ©" > > > Ik heb alleen geen bijstand maar een andere uitkering. Dat men deuitkering > > voor mensen met een geestelijke handicap van arbeidsongeschiktheidsuitkering > > wil veranderen naar arbeidsgeschiktheidsuitkering is nog tot daar aan toe. > > Maar dat houdt wel in dat ik psychiatrische rapporten ter beschikking > > Nou en? Wilbert van Leijen is ook geestelijk gehandicapt, maar die > werkt toch ook gewoon. > > Wees gewoon eerlijk en verschuil je niet achter je handicap, dat doen > die honderdduizenden andere gehandicapten die wel werken ook niet. Ja, maar ze hebben het Wilbert nooit verteld, en omdat hij het door z'n handicap zelf niet begrijpt dat hij een handicap heeft, is hij gewoon gaan werken. Kortom, wat de boer niet kent, ohnee... dat klopt niet... zou ik ook een handicap hebben wat me nooit is verteld? -- gruweltjes Sp(oo)k van Rook Waait met alle gelaten winden mee |
![]() |
#39 |
|
![]() Nieuwe Computer © wrote:
> Wat doen jullie politici. Jullie veranderen de regels en zorgen er voor dat > de uitkeringsinstanties dit doen: Ze roepen mensen op die een uitkering > hebben waarbij de situatie niet veranderd is, stelletje klootzakken. > > En dan bestaat de kans dat er fouten gemaakt worden. > Roep je ze niet op dan krijg je ook met de foutkans niet te maken. Nu is het > wel mogelijk dat ze even willen zien hoe het met je is. Maar dat ze daarna > zich niet aan de afspraak houden en je toch oproepen voor een gesprek met > een arbeidsdeskundige terwijl de arts al had vastgesteld dat dit overbodig > was grrr ik word niet goed van dergelijke kompleet waanzinnige vergissingen. > > PS: Hoe zit dat met mijn 30 jaar die eventjes door de politiek door de plee > heen is gespoeld. Zal ik es effetjes een bedrag van 1.500.000 euro eisen > voor het mij aangedane leed, namelijk cariëre verwoesting door lullen bij > het arbeidsbureau (nu heet dat CWI) en het mij verstrekken van onvolledige > informatie ? > > Rekenmaar dat ik hier een stel dure advocaten voor ga benaderen en in de > hand ga nemen. Dit ga ik winnen, koste wat kost!! > > Eens even kijken hoe het gros van de politieke werknemers reageert als die > hun salaris elk met 50% zien afnemen. Kunnen ze gelijk een andere hypotheek > nemen die kankalijers ![]() > > Groeten, > Wim > > ga werken voor je geld man! |
![]() |
#40 |
|
![]() "Spook van Rook" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > [email protected] wrote: > >> On Apr 7, 9:11 pm, "Nieuwe Computer ©" > >> > Ik heb alleen geen bijstand maar een andere uitkering. Dat men >> > deuitkering >> > voor mensen met een geestelijke handicap van >> > arbeidsongeschiktheidsuitkering >> > wil veranderen naar arbeidsgeschiktheidsuitkering is nog tot daar aan >> > toe. >> > Maar dat houdt wel in dat ik psychiatrische rapporten ter beschikking >> >> Nou en? Wilbert van Leijen is ook geestelijk gehandicapt, maar die >> werkt toch ook gewoon. >> >> Wees gewoon eerlijk en verschuil je niet achter je handicap, dat doen >> die honderdduizenden andere gehandicapten die wel werken ook niet. > > Ja, maar ze hebben het Wilbert nooit verteld, en omdat hij het door z'n > handicap > zelf niet begrijpt dat hij een handicap heeft, is hij gewoon gaan werken. > Kortom, > wat de boer niet kent, ohnee... dat klopt niet... zou ik ook een handicap > hebben > wat me nooit is verteld? > > -- > gruweltjes > Sp(oo)k van Rook > Waait met alle gelaten winden mee Als je het op die manier bekijkt is het eigenlijk vrij simpel. Je hebt een rapport of je hebt geen rapport. In mijn geval heb ik een rechtsgeldig rapport. Rapporten zijn meer waard dan je eigen mening zo blijkt. Je zult je moeten laten onderzoeken voordat men kan vaststellen of je de handicap hebt of niet. Dat is bij mij gebeurd. Komt men achteraf met een ander verhaal zo blijkt, dan kun je volledig terecht een schadevergoeding eisen. In mijn geval is de schadevergoeding 1.500.000 euro, vanwege een rapport waaruit het tegengestelde blijkt van dat wat een arbeidsdeskundige meent te moeten vaststellen. De persoon in kwestie die ik niet ken kan zijn werk in dit geval maar beter heel goed doen, want als dat niet het geval is dan kan ik die schadevergoeding heel terecht eisen. Waarom iemand die volledig arbeidsongeschikt is 100% dan toch arbeidsgeschikt verklaren zelfs tot in de procent dat zal dan niet lukken ik weet het zeker en als ik dan toch in het ongelijk gesteld word dan gaat het 1.500.000 euro kosten, daar ben ik vrij eenvoudig in, omdat rapporten dit bewijzen. Groeten, Wim |