![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Fustigator wrote: > > [knip] > > >>> Dat wist ik al in de jaren 1950. > >> > >>Kalf. Zie elders. > >> > >>Omar > >> > > > > Probeer es zelf <iets> of , als je het aan kunt <iemand> te zijn. > > Dat iets moet zoiets zijn als de anti-materie en voor de rest heeft een > gemiddelde eendagsvlieg waarschijnlijk een interessanter leven dan het > zijne. U moest eens weten. :-)) Omar |
![]() |
#22 |
|
![]() Vitae forma vocatur "vava" <[email protected]>, die Mon, 09 Apr 2007
14:37:54 GMT, in littera <6dsSh.111140$%[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> >> "vava" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> > >>> > O jawel. Kiezen is altijd een pragmatische keuze. >>> > De enige partij die 100% naar uw zin is, is de partij die u zelf >>> > opricht.... >>> > >>> > Omar >>> > >>> > >>> Dat is nu een gouden waarheid. Waarom hebt ge die wijsheid niet eerder >>> gepost? >> >> Waarom zou ik? >> >> Omar >> >> >Dan had ik misschien iemand kunnen vinden die mee een partij wou oprichten. >Waarom zou U mij niet eerder die theorie verkondigen? > Lieve schat, wie een partij opricht, doet mee aan de particratie, die onze westerse democratie gekaapt heeft. -- Fusti |
![]() |
#23 |
|
![]() Vitae forma vocatur Gunter Schelfhout <[email protected]>,
die Mon, 09 Apr 2007 16:04:42 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Omar N.B. wrote: > >[knip] > >>> Dat wist ik al in de jaren 1950. >> >> Kalf. Zie elders. > >Daar zie ik niks! Ik ook niet. Maar , is dat erg? > >> Omar -- Fusti |
![]() |
#24 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Omar N.B." <[email protected]>, die Mon, 09
Apr 2007 14:56:12 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"vava" <[email protected]> schreef in bericht >news:6dsSh.111140$%[email protected]... >> >> "Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "vava" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> >> >> >> >> > O jawel. Kiezen is altijd een pragmatische keuze. >> >> > De enige partij die 100% naar uw zin is, is de partij die u zelf >> >> > opricht.... >> >> > >> >> > Omar >> >> > >> >> > >> >> Dat is nu een gouden waarheid. Waarom hebt ge die wijsheid niet eerder >> >> gepost? >> > >> > Waarom zou ik? >> > >> > Omar >> > >> > >> Dan had ik misschien iemand kunnen vinden die mee een partij wou >oprichten. >> Waarom zou U mij niet eerder die theorie verkondigen? > >En het politieke landschap nog meer versnipperen? Nee, dank u. >Het moeilijkste is iets van binnenuit de veranderen. >Ten diepste zijn wij immers allemaal anarchisten. Eeeeeiiindelijk intelligente taal! > >Omar > -- Fusti |
![]() |
#25 |
|
die Mon, 09 Apr 2007 16:09:02 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Omar N.B. wrote: > >[knip] > >> Ten diepste zijn wij immers allemaal anarchisten. > >Het is niet omdat uw darmbacteriën niet meewillen met de gevestigde orde, >dat iedereen lijdt aan de race-kak. Gebruik goede plee-papier. -- Fusti |
![]() |
#26 |
|
die Mon, 09 Apr 2007 16:07:08 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: > >[knip] > >>>> Dat wist ik al in de jaren 1950. >>> >>>Kalf. Zie elders. >>> >>>Omar >>> >> >> Probeer es zelf <iets> of , als je het aan kunt <iemand> te zijn. > >Dat iets moet zoiets zijn als de anti-materie en voor de rest heeft een >gemiddelde eendagsvlieg waarschijnlijk een interessanter leven dan het >zijne. Dat moeten we eens analyseren (of was het anaal-iseren?) -- Fusti |
![]() |
#27 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Omar N.B." <[email protected]>, die Mon, 09
Apr 2007 16:18:29 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Omar N.B. wrote: >> >> [knip] >> >> >> Dat wist ik al in de jaren 1950. >> > >> > Kalf. Zie elders. >> >> Daar zie ik niks! > >Prima! > >Omar O maar, je ijlt in het ronde, maar dat is echt helemaal niet erg. We kenne je: heel zelden heb je een moment van helderheid, maar dat blijkt uitzonderlijk. -- Fusti |
![]() |
#28 |
|
![]() Fustigator wrote:
[knip] >>> Probeer es zelf <iets> of , als je het aan kunt <iemand> te zijn. >> >>Dat iets moet zoiets zijn als de anti-materie en voor de rest heeft een >>gemiddelde eendagsvlieg waarschijnlijk een interessanter leven dan het >>zijne. > > Dat moeten we eens analyseren (of was het anaal-iseren?) Bring on the vaseline! |
![]() |
#29 |
|
die Mon, 09 Apr 2007 20:50:07 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: > >[knip] > >>>> Probeer es zelf <iets> of , als je het aan kunt <iemand> te zijn. >>> >>>Dat iets moet zoiets zijn als de anti-materie en voor de rest heeft een >>>gemiddelde eendagsvlieg waarschijnlijk een interessanter leven dan het >>>zijne. >> >> Dat moeten we eens analyseren (of was het anaal-iseren?) > >Bring on the vaseline! Voor wiens gat? -- Fusti |