![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .72... > Fullator <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: >>> >>> >> A Night at the Opera. >> >> Fullator >> > > Naar het schijnt, volgens Groucho dan toch, was Margaret Dumont zowat het > enige wezen op deze aardkloot dat niets van hun grappen en grollen > begreep. Nu was Rufus T. Firefly wel niet het meest vrouwvriendelijke > personage dat ooit de filmsets bevolkte, ik heb er alleszins behoorlijk > mee in een deuk gelegen: > > "Margaret Dumont: I welcome you with open arms. > Groucho Marx: How late do you stay open?" > > "Margaret Dumont: This is a gala day for you. > Grouch Marx: Well, a gal a day is enough for any man." > > "Grouch Marx: Is your husband dead? Did he leave you any money? Answer > the second question first. > Margaret Dumont: My husband left me his entire fortune. > Groucho Marx: Is that so? Can't you see what I'm trying to say? I love > you!" > > Van de hele bende had ik toch een boon apart voor de blondinesjagende > Harpo wiens legendarische stoten buiten de filmstudio's minstens zo > geslaagd waren als zijn esbattementen op het witte doek. > Animal Crackers met de minutenlange Captain Spaulding-monoloog, de > boksmatch van Harpo met die arme Margaret Dumont en klassieke scene met > de kaartspelende Chico en Harpo maken deze prent tot een all time > favourit. > > PS: gezien V-H (en Joske): Is that so? Rrrright, without a doubt! -- Joske |