![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
"Fustigator" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Sedert de manier waarop ze in 1304 de overwinning in de slag van > Pevelenberg naderhand verprutst hebben, is er helaas nix veranderd. > En zeker niet door ene Tour van Vlonderen-begankenis, die alleen betekenisvol is voor Korte/Langemarkse onbelezen nitwits,- wier sloffenwinkeltjes sowieso geïnundeerd zullen worden. u. |
|
|
#22 |
|
|
uncle <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > "Fustigator" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > > > Sedert de manier waarop ze in 1304 de overwinning in de slag van > > Pevelenberg naderhand verprutst hebben, is er helaas nix veranderd. > > > > En zeker niet door ene Tour van Vlonderen-begankenis, die alleen > betekenisvol is voor Korte/Langemarkse onbelezen nitwits,- wier > sloffenwinkeltjes sowieso geïnundeerd zullen worden. > u. > > > En wie stond er op de muur met een leeuwenvlagje te zwaaien ? ............uncle. WT |
|
|
#23 |
|
|
"WT" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > En wie stond er op de muur met een leeuwenvlagje te zwaaien ? > ...........uncle. > Akkoord,- maar alleen als secondant van mijn Maghrebijnse die gaarne 'r gebronsde benen aan het Vlaemsche volk wilde tonen. u. |
|
|
#24 |
|
|
nico <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > > "dL" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > Wij halen de Vlaamse onafhankelijkheid binnen op een democratische > > manier met argumenten en gezond verstand. > > > Wie zijn 'wij' ? > > Jij zeker niet. WT |
|
|
#25 |
|
|
"Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> wrote in message
news:[email protected]... > > Iedereen kent Vlaanderen ondertussen in het buiteland. > Fout. Iedereen kent Belgium, maar niemand 'in het buitenland' kent Vlaanderen,- tenzij dit der Vlaemsche Primitieven: jouw godvergeten binnenland. u. |
|
|
#26 |
|
|
"dL" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 8 Apr 2007 17:57:34 +0200, "nico" > <[email protected]> wrote: > >> >>"Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]... >> >> >>> >>> Zachtgekookt? Een echte vent als u eet zijn eieren minstens >>> driemaandenrot >>> vanbinnen. >>> >>> Omar >> >>'driemaandenrot' >>Wat is dat voor een uitdrukking ? :-) Platselijke folklore ? > > Ervaring denk ik. ;-) Morgen weer drie van die zachtgekookte, yummie yummie. Daarna zet ik mij aan de kant en klare hard gekookte geverfde uit de GB. Dit zal ik nog jaren doen als die baardapen in jurken en mokkels met kopvodden daar geen eind aan maken. Koester uw paastradities mensen! Het is voorbij voor u er erg in heeft. Dan stinkt uw straat continu naar halal geslacht vee en toeteren megafoons aan minaretten uw gebed in de oren. Groetjes, Barbarossa |
|
|
#27 |
|
|
"uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Iedereen kent Vlaanderen ondertussen in het buiteland. >> > > Fout. > Iedereen kent Belgium, maar niemand 'in het buitenland' kent Vlaanderen,- > tenzij dit der Vlaemsche Primitieven: jouw godvergeten binnenland. > u. Dan ben je zoals gewoonlijk niet op de hoogte u! Zelfs in Amerika kennen velen het verschil tussen Flemish en Belgium. Waarbij de Flemish als een veel chiquer volk wordt gezien dan die armoeierige Walen. Groetjes, Barbarossa |
|
|
#28 |
|
|
"uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "WT" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> En wie stond er op de muur met een leeuwenvlagje te zwaaien ? >> ...........uncle. >> > > Akkoord,- maar alleen als secondant van mijn Maghrebijnse die gaarne 'r > gebronsde benen aan het Vlaemsche volk wilde tonen. > u. Omgekeerde loverboy geworden u? Groetjes, Barbarossa |
|
|
#29 |
|
|
"Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "uncle" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "WT" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> En wie stond er op de muur met een leeuwenvlagje te zwaaien ? >>> ...........uncle. >>> >> >> Akkoord,- maar alleen als secondant van mijn Maghrebijnse die gaarne 'r >> gebronsde benen aan het Vlaemsche volk wilde tonen. >> u. > > Omgekeerde loverboy geworden u? Nou, besteBarb, daar krijg ik een punthoofd van. Wat is een omgekeerde loverboy? Een boy die op zijn stappen terug gaat? Een boy met de billen ontbloot? Een boy met de bezem uitgezet? Je moet me niet toelichten hoor, een punthoofd met Pasen lijkt me toonbaar. Ache, misschien kan de vendelzwaaier me uit de nood helpen, die heet altijd van wanten. -- Joske |
|
|
#30 |
|
|
"Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "dL" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Sun, 8 Apr 2007 17:57:34 +0200, "nico" > > <[email protected]> wrote: > > > >> > >>"Omar N.B." <[email protected]> schreef in bericht > >>news:[email protected]... > >> > >> > >>> > >>> Zachtgekookt? Een echte vent als u eet zijn eieren minstens > >>> driemaandenrot > >>> vanbinnen. > >>> > >>> Omar > >> > >>'driemaandenrot' > >>Wat is dat voor een uitdrukking ? :-) Platselijke folklore ? > > > > Ervaring denk ik. > > ;-) > > Morgen weer drie van die zachtgekookte, yummie yummie. Daarna zet ik mij aan > de kant > en klare hard gekookte geverfde uit de GB. > > Dit zal ik nog jaren doen als die baardapen in jurken en mokkels met > kopvodden daar > geen eind aan maken. > > Koester uw paastradities mensen! Het is voorbij voor u er erg in heeft. Dan > stinkt uw straat > continu naar halal geslacht vee en toeteren megafoons aan minaretten uw > gebed in de oren. Het is u van harte gegund. :-))) Omar |
|
|
#31 |
|
|
Vitae forma vocatur "Barbarossa" <[email protected]>, die Mon, 9 Apr
2007 02:23:05 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"uncle" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> Iedereen kent Vlaanderen ondertussen in het buiteland. >>> >> >> Fout. >> Iedereen kent Belgium, maar niemand 'in het buitenland' kent Vlaanderen,- >> tenzij dit der Vlaemsche Primitieven: jouw godvergeten binnenland. >> u. > >Dan ben je zoals gewoonlijk niet op de hoogte u! Zelfs in Amerika kennen >velen >het verschil tussen Flemish en Belgium. Waarbij de Flemish als een veel >chiquer >volk wordt gezien dan die armoeierige Walen. Da's onzin. >Groetjes, >Barbarossa > -- Fusti |
|
|
#32 |
|
|
Barbarossa wrote:
> "uncle" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> Iedereen kent Vlaanderen ondertussen in het buiteland. >>> >> >> Fout. >> Iedereen kent Belgium, maar niemand 'in het buitenland' kent >> Vlaanderen,- tenzij dit der Vlaemsche Primitieven: jouw godvergeten >> binnenland. u. > > Dan ben je zoals gewoonlijk niet op de hoogte u! Zelfs in Amerika > kennen velen > het verschil tussen Flemish en Belgium. Waarbij de Flemish als een > veel chiquer > volk wordt gezien dan die armoeierige Walen. In Amerika denken ze dat België de hoofdstad is van Brussel. -- Schanulleke |
|
|
#33 |
|
|
"WT" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > nico <[email protected]> schreef in berichtnieuws > [email protected]... >> >> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > Wij halen de Vlaamse onafhankelijkheid binnen op een democratische >> > manier met argumenten en gezond verstand. >> >> >> Wie zijn 'wij' ? >> >> > Jij zeker niet. > WT Vandaar dat het zo land moet duren, geen meerderheid dus :-))))))))) |
|
|
#34 |
|
|
On 9 apr, 09:45, "Schanulleke" <[email protected]> wrote:
> Barbarossa wrote: > > "uncle" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected]... > >> "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> wrote in message > >>news:[email protected]... > > >>> Iedereen kent Vlaanderen ondertussen in het buiteland. > > >> Fout. > >> Iedereen kent Belgium, maar niemand 'in het buitenland' kent > >> Vlaanderen,- tenzij dit der Vlaemsche Primitieven: jouw godvergeten > >> binnenland. u. > > > Dan ben je zoals gewoonlijk niet op de hoogte u! Zelfs in Amerika > > kennen velen > > het verschil tussen Flemish en Belgium. Waarbij de Flemish als een > > veel chiquer > > volk wordt gezien dan die armoeierige Walen. > > In Amerika denken ze dat België de hoofdstad is van Brussel. > En dat het Vlaamsch Blok een soort goedkope chocolade is. |
|
|
#35 |
|
|
On Mon, 9 Apr 2007 12:54:38 +0200, "nico"
<[email protected]> wrote: > >"WT" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> >> nico <[email protected]> schreef in berichtnieuws >> [email protected]... >>> >>> "dL" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>> > >>> > Wij halen de Vlaamse onafhankelijkheid binnen op een democratische >>> > manier met argumenten en gezond verstand. >>> >>> >>> Wie zijn 'wij' ? >>> >>> >> Jij zeker niet. >> WT > >Vandaar dat het zo land moet duren, geen meerderheid dus :-))))))))) Wat is dat voor iets, een meerderheid? Je mag het maar in 1 geval over een meerderheid hebben, en dat is als je hebt over het aantal mensen die niet weet waar het over gaat. Niet omdat ze dom zijn maar omdat het hen niet interesseert. Maar het is niet omdat het de mensen niet interesseert en er dus niet wakker van liggen, dat het niet hoeft te gebeuren. Integendeel zelfs. het is net omdat de meerderheid van de mensen van bepaalde dingen niet wakker liggen, dat er zoiets als een overheid bestaat. En in het bedrijfsleven een baas. Zij liggen wakker van de dingen waar iemand wakker moet van liggen maar de gewone man zich niets van aantrekt. Zo iemand neemt de beslissingen. dL |
|
|
#36 |
|
|
"Joske Vermeulen" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "uncle" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> "WT" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> >>>> En wie stond er op de muur met een leeuwenvlagje te zwaaien ? >>>> ...........uncle. >>>> >>> >>> Akkoord,- maar alleen als secondant van mijn Maghrebijnse die gaarne 'r >>> gebronsde benen aan het Vlaemsche volk wilde tonen. >>> u. >> >> Omgekeerde loverboy geworden u? > > > Nou, besteBarb, daar krijg ik een punthoofd van. > Wat is een omgekeerde loverboy? > > Een boy die op zijn stappen terug gaat? > Een boy met de billen ontbloot? > Een boy met de bezem uitgezet? > > Je moet me niet toelichten hoor, een punthoofd met Pasen > lijkt me toonbaar. > Ache, misschien kan de vendelzwaaier me uit de nood helpen, > die heet altijd van wanten. Vaak zijn het van die Marokkaanse etters die in NL loverboy zijn en NL meisjes misbruiken en dergelijke. U is een blanke vlaming met een Noord Afrikaanse als partner. En die wil volgens hem wel gaarne haar gebronsde benen aan het Vlaamse volk tonen. Als die maar geen fatwa krijgt of door haar soortgenoten als hoer wordt afgeschilderd en rijp voor de verkrachting. Het is in die cultuur een beetje ingebakken dat meisjes/vrouwen met blote benen niet zo erg worden gerespecteerd. Groetjes, Barbarossa |
|
|
#37 |
|
|
"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur "Barbarossa" <[email protected]>, die Mon, 9 Apr > 2007 02:23:05 +0200, in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >>"uncle" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]... >>> "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Iedereen kent Vlaanderen ondertussen in het buiteland. >>>> >>> >>> Fout. >>> Iedereen kent Belgium, maar niemand 'in het buitenland' kent >>> Vlaanderen,- >>> tenzij dit der Vlaemsche Primitieven: jouw godvergeten binnenland. >>> u. >> >>Dan ben je zoals gewoonlijk niet op de hoogte u! Zelfs in Amerika kennen >>velen >>het verschil tussen Flemish en Belgium. Waarbij de Flemish als een veel >>chiquer >>volk wordt gezien dan die armoeierige Walen. > > Da's onzin. Nope. Ik heb redelijk veel contacten (gehad) met Amerikanen. Die weten meer over Europa dan jij denkt. Komt ook, omdat men in Amerika het verchijnsel van dubbeltaligheid kent van Canada en de Vlaming veel beter Engels spreekt dan de gemiddelde Waal. Groetjes, Barbarossa |
|
|
#38 |
|
|
"Schanulleke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Barbarossa wrote: >> "uncle" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Iedereen kent Vlaanderen ondertussen in het buiteland. >>>> >>> >>> Fout. >>> Iedereen kent Belgium, maar niemand 'in het buitenland' kent >>> Vlaanderen,- tenzij dit der Vlaemsche Primitieven: jouw godvergeten >>> binnenland. u. >> >> Dan ben je zoals gewoonlijk niet op de hoogte u! Zelfs in Amerika >> kennen velen >> het verschil tussen Flemish en Belgium. Waarbij de Flemish als een >> veel chiquer >> volk wordt gezien dan die armoeierige Walen. > > In Amerika denken ze dat België de hoofdstad is van Brussel. Een typische domme stereotypering van de Amerikanen. Die weten meer over Europa dan jij denkt. Vooral de Amerikanen van Europese afkomst weten meer over Europa dan de gemiddelde Belg/Nederlander over Amerika. Groetjes, Barbarossa |
|
|
#39 |
|
|
"Barbarossa" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Het is in die cultuur een beetje ingebakken dat meisjes/vrouwen met blote > benen > niet zo erg worden gerespecteerd. > Wijze woorden, Barb: door ruimdenkende Vlaamse bouwvakkers wordt ze steevast getrakteerd op een bronstig fluitconcert. u. |
|
|
#40 |
|
|
"uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Barbarossa" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Het is in die cultuur een beetje ingebakken dat meisjes/vrouwen met blote >> benen >> niet zo erg worden gerespecteerd. >> > > Wijze woorden, Barb: door ruimdenkende Vlaamse bouwvakkers wordt ze > steevast getrakteerd op een bronstig fluitconcert. > u. Voor alle duidelijkheid U, dat is de manier waarop complimenten worden uitgedeeld. Wie wil er nu geen complimenten? Heel wat beter dan dat type vrouw afschilderen als hoer die erom vraagt verkracht te worden. Ik zal deze zomer met volle teugen genieten van al het moois in "de natuur". En dan heb ik het niet over kopvodden en semi-burkas. Groetjes, Barbarossa |