![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() On 9 apr, 11:42, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On Mon, 9 Apr 2007 10:56:30 +0200, "Heinrich" > > > > > > <[email protected]> wrote: > >DEN HAAG - Het generaal pardon voor 'oude asielzoekers' gaat een veelvoud > >kosten van de half miljard euro, waar het ministerie van Justitie volgens > >een interne berekening momenteel van uit zou gaan. > > >Die alarmerende boodschap geeft VVD'er Henk Kamp in reactie op het bericht > >in De Telegraaf dat de peperdure regeling een tegenvaller betekent voor het > >kabinet, omdat in het regeerakkoord geen geld is gereserveerd voor het > >pardon. > > >Raming > >Volgens Kamp is de raming van een half miljard euro 'slechts het begin' van > >de kosten, die moeten worden gemaakt nu naar schatting 25.000 tot 30.000 > >asielzoekers een verblijfsvergunning krijgen. " De kosten voor de > >samenleving zijn een veelvoud daarvan. Denk aan de bedragen die nodig zijn > >voor gezinshereniging, uitkeringen, woningen, onderwijs, medische zorg. Dat > >gaat nog jaren veel geld kosten", aldus de liberaal, die stelt niet slechts > >financiële bezwaren tegen het pardon te hebben. Kamp wijst erop dat de > >asielzoekers 'zijn geselecteerd op problemen', bijvoorbeeld omdat ze > >medische hulp nodig hebben en dat een deel moeilijk aan werk zal kunnen > >komen. > > >Het VVD-Kamerlid verwacht dat het kabinet de eerste tegenvaller van een half > >miljard zal opvangen door het extra geld dat nu binnenkomt door de > >meevallende economische groei. In de komende jaren worden de enorme kosten > >nauwelijks traceerbaar, omdat deze versnipperd zijn over verschillende > >potjes, onder meer die van premies en uitkeringen. > > >De PVV van Geert Wilders noemt het volstrekt onverantwoord dat het kabinet > >geen geld heeft gereserveerd voor de regeling. "Dit betekent dat bezuinigd > >moet worden en de gewone burger mag gaan bloeden. Dat kan nooit de prijs > >zijn van een generaal pardon", aldus Wilders. Wat hem betreft is de > >'ongedekte cheque' reden te meer om het hele pardon af te blazen. > > Het geld vind ik uiteidelijk niet het grootste probleem; tenzij waar > het Iraakse en Afghaanse asielzoekers als gevolg van de oorlogen > betreft. En Henk Kamp heeft daar als oorlogsvoerder vele kilo's boter > op zijn hoofd. Wat mij betreft worden de asielzoekers uit die landen > opgevangen op de zolders van de verantwoordelijke ministers en > generaals. Wie rotzooi schopt, ruimt het ook maar zelf op. > > Het belangrijkste punt is i.h.a. echter dat ons land dit > *sociaal-cultureel* niet meer kan bolwerken. Wij worden vreemden in > ons eigen land, Lid van de NVU geworden, Sjurdjen? > en dat allemaal omdat er een stel egocentrische > *klunzen* aan het bewind zijn die hun eigen grote steden *verboden* > *terrein* voor arme autochtonen maken, en de rijke allochtonen vrij > baan geven. Dat is corruptie en landverraad. Dus w.m.b. eerst die > discriminerende, cultuurrelativistische Rotterdamwet van de baan, en > dan praten we verder. > Dan kunnen ze toch lekker in Zwolle Zuid gaan wonen? |
![]() |
#22 |
|
![]() On 9 apr, 12:16, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On Mon, 09 Apr 2007 12:09:04 +0200, Barokino <[email protected]> > wrote: > > >Sjoerd Bakker schreef: > > >>Wie rotzooi schopt, ruimt het ook maar zelf op. > > >Jouw rotzooi werd (op verzoek van de buren notabene) door de GGD > >opgeruimd..... > > Leugenkoek. De *woningbouwvereniging* heeft de schoonmaakploeg > betaald, en niet de GGD. Er waren bij de woningbouwvereniging geen > klachten over rotzooi, maar over stank, maar stank is door de GGD niet > geconstateerd. Ik denk dat ik bij de rechter een grote kans had > gemaakt als ik de schoonmaak had geweigerd, maar ik vond het te veel > gezeur om het daar op aan te laten komen. Bovendien neem je dan toch > een zeker risicio, en dat was het me niet waard. Blijkbaar viel er wel een hoop op te ruimen en te schoonmaken, anders kwamen ze niet. Of anders gingen ze onverrichter zaken weer terug. |
![]() |
#23 |
|
![]() On 9 apr, 12:18, Barokino <[email protected]> wrote:
> Sjoerd Bakker schreef: > > > > > > > > > On Mon, 09 Apr 2007 12:09:04 +0200, Barokino <[email protected]> > > wrote: > > > >Sjoerd Bakker schreef: > > > >>Wie rotzooi schopt, ruimt het ook maar zelf op. > > > >Jouw rotzooi werd (op verzoek van de buren notabene) door de GGD > > >opgeruimd..... > > > Leugenkoek. De *woningbouwvereniging* heeft de schoonmaakploeg > > betaald, en niet de GGD. Er waren bij de woningbouwvereniging geen > > klachten over rotzooi, maar over stank, maar stank is door de GGD niet > > geconstateerd. Ik denk dat ik bij de rechter een grote kans had > > gemaakt als ik de schoonmaak had geweigerd, maar ik vond het te veel > > gezeur om het daar op aan te laten komen. Bovendien neem je dan toch > > een zeker risicio, en dat was het me niet waard. > > Kortom: de rotzooi die jij gemaakt hebt is door een ander opgeruimd. > Sjoerd is een echte Linkse; maakt regels voor anderen en uizonderingen > voor zichzelf. > Neehoor. Sjurdjen is lid geworden van jouw club, de NVU. Hij zegt hetzelfde als jij:"Het belangrijkste punt is i.h.a. echter dat ons land dit *sociaal-cultureel* niet meer kan bolwerken. Wij worden vreemden in ons eigen land." |
![]() |
#24 |
|
![]() "Heinrich" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > DEN HAAG - Het generaal pardon voor 'oude asielzoekers' gaat een veelvoud > kosten van de half miljard euro, waar het ministerie van Justitie volgens > een interne berekening momenteel van uit zou gaan. > > > Die alarmerende boodschap geeft VVD'er Henk Kamp in reactie op het bericht > in De Telegraaf dat de peperdure regeling een tegenvaller betekent voor > het kabinet, omdat in het regeerakkoord geen geld is gereserveerd voor het > pardon. > > Raming > Volgens Kamp is de raming van een half miljard euro 'slechts het begin' > van de kosten, die moeten worden gemaakt nu naar schatting 25.000 tot > 30.000 asielzoekers een verblijfsvergunning krijgen. " De kosten voor de > samenleving zijn een veelvoud daarvan. Denk aan de bedragen die nodig zijn > voor gezinshereniging, uitkeringen, woningen, onderwijs, medische zorg. > Dat gaat nog jaren veel geld kosten", aldus de liberaal, die stelt niet > slechts financiële bezwaren tegen het pardon te hebben. Kamp wijst erop > dat de asielzoekers 'zijn geselecteerd op problemen', bijvoorbeeld omdat > ze medische hulp nodig hebben en dat een deel moeilijk aan werk zal kunnen > komen. > > Het VVD-Kamerlid verwacht dat het kabinet de eerste tegenvaller van een > half miljard zal opvangen door het extra geld dat nu binnenkomt door de > meevallende economische groei. In de komende jaren worden de enorme kosten > nauwelijks traceerbaar, omdat deze versnipperd zijn over verschillende > potjes, onder meer die van premies en uitkeringen. > > De PVV van Geert Wilders noemt het volstrekt onverantwoord dat het kabinet > geen geld heeft gereserveerd voor de regeling. "Dit betekent dat bezuinigd > moet worden en de gewone burger mag gaan bloeden. Dat kan nooit de prijs > zijn van een generaal pardon", aldus Wilders. Wat hem betreft is de > 'ongedekte cheque' reden te meer om het hele pardon af te blazen. > > > > telegraaf Wel heldhaftig van de VVD'er Henk Kamp om over de ruggen van mensen die met de rug tegen de muur staan kiezers te trekken. Verder geloof ik er niet veel van want veel van die mensen klagen dat ze niet mogen werken, leren enzovoort. -- ******************** Bert RvB. www.rjrsnvbrn.nl ******************** |
![]() |
#25 |
|
![]() On 9 apr, 13:36, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On 9 Apr 2007 04:17:30 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" > > > > > > <[email protected]> wrote: > >On 9 apr, 12:16, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > >> On Mon, 09 Apr 2007 12:09:04 +0200, Barokino <[email protected]> > >> wrote: > > >> >Sjoerd Bakker schreef: > > >> >>Wie rotzooi schopt, ruimt het ook maar zelf op. > > >> >Jouw rotzooi werd (op verzoek van de buren notabene) door de GGD > >> >opgeruimd..... > > >> Leugenkoek. De *woningbouwvereniging* heeft de schoonmaakploeg > >> betaald, en niet de GGD. Er waren bij de woningbouwvereniging geen > >> klachten over rotzooi, maar over stank, maar stank is door de GGD niet > >> geconstateerd. Ik denk dat ik bij de rechter een grote kans had > >> gemaakt als ik de schoonmaak had geweigerd, maar ik vond het te veel > >> gezeur om het daar op aan te laten komen. Bovendien neem je dan toch > >> een zeker risicio, en dat was het me niet waard. > > >Blijkbaar viel er wel een hoop op te ruimen en te schoonmaken, anders > >kwamen ze niet. Of anders gingen ze onverrichter zaken weer terug. > > Tsja... vroeger had je daar vrouwen voor; Maar die liepen elke keer hard weg. > ik voel me daar echt niet schuldig over. > Hoe lang zijn ze bezig geweest? |
![]() |
#26 |
|
![]() On 9 Apr 2007 04:17:30 -0700, "Onder het plaveisel het moeras"
<[email protected]> wrote: >On 9 apr, 12:16, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> On Mon, 09 Apr 2007 12:09:04 +0200, Barokino <[email protected]> >> wrote: >> >> >Sjoerd Bakker schreef: >> >> >>Wie rotzooi schopt, ruimt het ook maar zelf op. >> >> >Jouw rotzooi werd (op verzoek van de buren notabene) door de GGD >> >opgeruimd..... >> >> Leugenkoek. De *woningbouwvereniging* heeft de schoonmaakploeg >> betaald, en niet de GGD. Er waren bij de woningbouwvereniging geen >> klachten over rotzooi, maar over stank, maar stank is door de GGD niet >> geconstateerd. Ik denk dat ik bij de rechter een grote kans had >> gemaakt als ik de schoonmaak had geweigerd, maar ik vond het te veel >> gezeur om het daar op aan te laten komen. Bovendien neem je dan toch >> een zeker risicio, en dat was het me niet waard. > >Blijkbaar viel er wel een hoop op te ruimen en te schoonmaken, anders >kwamen ze niet. Of anders gingen ze onverrichter zaken weer terug. Tsja... vroeger had je daar vrouwen voor; ik voel me daar echt niet schuldig over. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#27 |
|
![]() Bert ( A W RvB ) wrote:
> "Heinrich" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> DEN HAAG - Het generaal pardon voor 'oude asielzoekers' gaat een >> veelvoud kosten van de half miljard euro, waar het ministerie van >> Justitie volgens een interne berekening momenteel van uit zou gaan. > > Wel heldhaftig van de VVD'er Henk Kamp om over de ruggen van > mensen die met de rug tegen de muur staan kiezers te trekken. Verder > geloof ik er niet veel van want veel van die mensen klagen dat ze > niet mogen werken, leren enzovoort. Ze mogen alleen niet werken en leren zolang ze in de procedure zitten. Eenmaal gelegaliseerd, zoals nu, mogen ze werken (maar een uitkering, een huis en een auto voor de deur is natuurlijk waar ze voor kwamen) en studeren. Die mensen stonden ook niet met de rug tegen de muur want die konden gewoon terug. Dat deden ze natuurlijk niet want er zijn altijd achterlijke figuren, zoals jij en nog een paar, die in de niet-terug-kunnen-praatjes trappen die ze verkopen. Dat is de reden dat we nu met een miljoenenstrop zitten. |
![]() |
#28 |
|
![]() On Mon, 09 Apr 2007 13:36:09 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >Tsja... vroeger had je daar vrouwen voor; ik voel me daar echt niet >schuldig over. Mannen als Sjoerd die kunnen zoiets niet, he? Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#29 |
|
![]() On 9 Apr 2007 04:38:04 -0700, "Onder het plaveisel het moeras"
<[email protected]> wrote: >On 9 apr, 13:36, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> On 9 Apr 2007 04:17:30 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" >> >> >> >> >> >> <[email protected]> wrote: >> >On 9 apr, 12:16, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> >> On Mon, 09 Apr 2007 12:09:04 +0200, Barokino <[email protected]> >> >> wrote: >> >> >> >Sjoerd Bakker schreef: >> >> >> >>Wie rotzooi schopt, ruimt het ook maar zelf op. >> >> >> >Jouw rotzooi werd (op verzoek van de buren notabene) door de GGD >> >> >opgeruimd..... >> >> >> Leugenkoek. De *woningbouwvereniging* heeft de schoonmaakploeg >> >> betaald, en niet de GGD. Er waren bij de woningbouwvereniging geen >> >> klachten over rotzooi, maar over stank, maar stank is door de GGD niet >> >> geconstateerd. Ik denk dat ik bij de rechter een grote kans had >> >> gemaakt als ik de schoonmaak had geweigerd, maar ik vond het te veel >> >> gezeur om het daar op aan te laten komen. Bovendien neem je dan toch >> >> een zeker risicio, en dat was het me niet waard. >> >> >Blijkbaar viel er wel een hoop op te ruimen en te schoonmaken, anders >> >kwamen ze niet. Of anders gingen ze onverrichter zaken weer terug. >> >> Tsja... vroeger had je daar vrouwen voor; > >Maar die liepen elke keer hard weg. Sommige misschien. De meeste vonden het hier wel leuk, kreeg ik de indruk. > >> ik voel me daar echt niet schuldig over. >> >Hoe lang zijn ze bezig geweest? Een werkdag denk ik. Maar het moet echt wel een stuk erger zijn dan het bij mij was, wil de rechter het af kunnen dwingen. Wat er in feite aan de hand was is dat de woningbouwvereniging m.i. een aantal zaken met elkaar heeft gecombineerd die niets met elkaar te maken hadden. Er waren klachten over geluidsoverlast, ik had last van vliegen, en er was die voor mij anonieme stankklacht, die dus niet gegrond bleek. Toen kwamen ze bij mij thuis, en vonden waarschijnlijk dat het net zo netjes was en hebben dat door die andere zaken veel zwaarder laten wegen dan normaal. Maar die vliegen zijn ook na de schoonmaak gebleven, tot ik ontdekte dat een open afvalbak de oorzaak was. Sinds ik die dicht deed zijn ze meteen een halve week later helemaal verdwenen. Dus met rotzooi had dat niets te maken. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#30 |
|
![]() On Mon, 09 Apr 2007 13:51:23 +0200, Bird <[email protected]> wrote:
>On Mon, 09 Apr 2007 13:36:09 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > > >>Tsja... vroeger had je daar vrouwen voor; ik voel me daar echt niet >>schuldig over. > >Mannen als Sjoerd die kunnen zoiets niet, he? Vrouwen zijn daar veel handiger in; dat is natuurlijke aanleg. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#31 |
|
![]() On 9 apr, 13:53, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On 9 Apr 2007 04:38:04 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" > > > > > > <[email protected]> wrote: > >On 9 apr, 13:36, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > >> On 9 Apr 2007 04:17:30 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" > > >> <[email protected]> wrote: > >> >On 9 apr, 12:16, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > >> >> On Mon, 09 Apr 2007 12:09:04 +0200, Barokino <[email protected]> > >> >> wrote: > > >> >> >Sjoerd Bakker schreef: > > >> >> >>Wie rotzooi schopt, ruimt het ook maar zelf op. > > >> >> >Jouw rotzooi werd (op verzoek van de buren notabene) door de GGD > >> >> >opgeruimd..... > > >> >> Leugenkoek. De *woningbouwvereniging* heeft de schoonmaakploeg > >> >> betaald, en niet de GGD. Er waren bij de woningbouwvereniging geen > >> >> klachten over rotzooi, maar over stank, maar stank is door de GGD niet > >> >> geconstateerd. Ik denk dat ik bij de rechter een grote kans had > >> >> gemaakt als ik de schoonmaak had geweigerd, maar ik vond het te veel > >> >> gezeur om het daar op aan te laten komen. Bovendien neem je dan toch > >> >> een zeker risicio, en dat was het me niet waard. > > >> >Blijkbaar viel er wel een hoop op te ruimen en te schoonmaken, anders > >> >kwamen ze niet. Of anders gingen ze onverrichter zaken weer terug. > > >> Tsja... vroeger had je daar vrouwen voor; > > >Maar die liepen elke keer hard weg. > > Sommige misschien. De meeste vonden het hier wel leuk, kreeg ik de > indruk. Toch zijn ze allemaal weg. > > > > >> ik voel me daar echt niet schuldig over. > > >Hoe lang zijn ze bezig geweest? > > Een werkdag denk ik. Een flinke teringzooi dus. Met een mannetje of 3 aan de slag? > Maar het moet echt wel een stuk erger zijn dan > het bij mij was, wil de rechter het af kunnen dwingen. De APV voldoet, de burgemeester kan dat gelasten. Maar jij had natuurlijk je post weer eens niet opengehaald. > > Wat er in feite aan de hand was is dat de woningbouwvereniging m.i. > een aantal zaken met elkaar heeft gecombineerd die niets met elkaar te > maken hadden. Er waren klachten over geluidsoverlast, Je riep zaken als: "Homo", Onbeschofte Boer", e.d.? ik had last van > vliegen, en er was die voor mij anonieme stankklacht, die dus niet > gegrond bleek. Toen kwamen ze bij mij thuis, en vonden waarschijnlijk > dat het net zo netjes was en hebben dat door die andere zaken veel > zwaarder laten wegen dan normaal. Maar die vliegen zijn ook na de > schoonmaak gebleven, tot ik ontdekte dat een open afvalbak de oorzaak > was. Sinds ik die dicht deed zijn ze meteen een halve week later > helemaal verdwenen. Dus met rotzooi had dat niets te maken. > En dat schoonmaken was natuurlijk nergens voor nodig..... |
![]() |
#32 |
|
![]() On Mon, 09 Apr 2007 13:53:03 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >...... Maar die vliegen zijn ook na de >schoonmaak gebleven, tot ik ontdekte dat een open afvalbak de oorzaak >was. Sinds ik die dicht deed zijn ze meteen een halve week later >helemaal verdwenen. Dus met rotzooi had dat niets te maken. Een open afvalbak? Goh, je moeder heeft je vroeger nooit geleerd dat daar een deksel op zit? En heb je inmiddels al wel door dat je die dingen ook af en toe moet legen? Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#33 |
|
![]() On Mon, 09 Apr 2007 13:59:27 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >On Mon, 09 Apr 2007 13:51:23 +0200, Bird <[email protected]> wrote: > >>On Mon, 09 Apr 2007 13:36:09 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]> >>wrote: >> >> >>>Tsja... vroeger had je daar vrouwen voor; ik voel me daar echt niet >>>schuldig over. >> >>Mannen als Sjoerd die kunnen zoiets niet, he? > >Vrouwen zijn daar veel handiger in; dat is natuurlijke aanleg. Nee, Sjoerd Bakker is daar te lui voor. Dat is blijkbaar ook een soort van natuurwet. Gr, Arne Vogel. |
![]() |
#34 |
|
![]() On 9 Apr 2007 05:00:56 -0700, "Onder het plaveisel het moeras"
<[email protected]> wrote: >On 9 apr, 13:53, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> On 9 Apr 2007 04:38:04 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" >> >> >> >> >> >> <[email protected]> wrote: >> >On 9 apr, 13:36, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> >> On 9 Apr 2007 04:17:30 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" >> >> >> <[email protected]> wrote: >> >> >On 9 apr, 12:16, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> >> >> On Mon, 09 Apr 2007 12:09:04 +0200, Barokino <[email protected]> >> >> >> wrote: >> >> >> >> >Sjoerd Bakker schreef: >> >> >> >> >>Wie rotzooi schopt, ruimt het ook maar zelf op. >> >> >> >> >Jouw rotzooi werd (op verzoek van de buren notabene) door de GGD >> >> >> >opgeruimd..... >> >> >> >> Leugenkoek. De *woningbouwvereniging* heeft de schoonmaakploeg >> >> >> betaald, en niet de GGD. Er waren bij de woningbouwvereniging geen >> >> >> klachten over rotzooi, maar over stank, maar stank is door de GGD niet >> >> >> geconstateerd. Ik denk dat ik bij de rechter een grote kans had >> >> >> gemaakt als ik de schoonmaak had geweigerd, maar ik vond het te veel >> >> >> gezeur om het daar op aan te laten komen. Bovendien neem je dan toch >> >> >> een zeker risicio, en dat was het me niet waard. >> >> >> >Blijkbaar viel er wel een hoop op te ruimen en te schoonmaken, anders >> >> >kwamen ze niet. Of anders gingen ze onverrichter zaken weer terug. >> >> >> Tsja... vroeger had je daar vrouwen voor; >> >> >Maar die liepen elke keer hard weg. >> >> Sommige misschien. De meeste vonden het hier wel leuk, kreeg ik de >> indruk. > >Toch zijn ze allemaal weg. Vrouwen komen en gaan. Ik heb in deze fase van mijn leven geen energie meer om er achteraan te gaan. >> >> >> ik voel me daar echt niet schuldig over. >> >> >Hoe lang zijn ze bezig geweest? >> >> Een werkdag denk ik. > >Een flinke teringzooi dus. Met een mannetje of 3 aan de slag? Nee, eerder vijf of zes denk ik. > >> Maar het moet echt wel een stuk erger zijn dan >> het bij mij was, wil de rechter het af kunnen dwingen. > >De APV voldoet, de burgemeester kan dat gelasten. Leukerkoek. Alleen als er last voor omwonenden is, en die was er niet. Een mens mag ook in een huurwoning doen en laten wat hij wil, zolang anderen er geen last van hebben. Vuil is op zich geen legitieme reden om een woning binnen te dringen. De opvatting van de GGD is hier doorslaggevend, en die vond het geen alarmerende situatie, en heeft geen stank geconstateerd. >> >> Wat er in feite aan de hand was is dat de woningbouwvereniging m.i. >> een aantal zaken met elkaar heeft gecombineerd die niets met elkaar te >> maken hadden. Er waren klachten over geluidsoverlast, > >Je riep zaken als: "Homo", Onbeschofte Boer", e.d.? Bijvoorbeeld. Maar ik mag in mijn eigen huis zeggen wat ik wil. > >> ik had last van >> vliegen, en er was die voor mij anonieme stankklacht, die dus niet >> gegrond bleek. Toen kwamen ze bij mij thuis, en vonden waarschijnlijk >> dat het net zo netjes was en hebben dat door die andere zaken veel >> zwaarder laten wegen dan normaal. Maar die vliegen zijn ook na de >> schoonmaak gebleven, tot ik ontdekte dat een open afvalbak de oorzaak >> was. Sinds ik die dicht deed zijn ze meteen een halve week later >> helemaal verdwenen. Dus met rotzooi had dat niets te maken. >> > >En dat schoonmaken was natuurlijk nergens voor nodig..... De woningbouwvereniging vond het nodig, en niemand anders. Het is hun huis, dus van mij mogen ze als het redelijk is en ze het zelf betalen. En dat hebben ze gedaan. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#35 |
|
![]() On 9 apr, 14:12, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On 9 Apr 2007 05:00:56 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" > > > > > > <[email protected]> wrote: > >On 9 apr, 13:53, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > >> On 9 Apr 2007 04:38:04 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" > > >> <[email protected]> wrote: > >> >On 9 apr, 13:36, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > >> >> On 9 Apr 2007 04:17:30 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" > > >> >> <[email protected]> wrote: > >> >> >On 9 apr, 12:16, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > >> >> >> On Mon, 09 Apr 2007 12:09:04 +0200, Barokino <[email protected]> > >> >> >> wrote: > > >> >> >> >Sjoerd Bakker schreef: > > >> >> >> >>Wie rotzooi schopt, ruimt het ook maar zelf op. > > >> >> >> >Jouw rotzooi werd (op verzoek van de buren notabene) door de GGD > >> >> >> >opgeruimd..... > > >> >> >> Leugenkoek. De *woningbouwvereniging* heeft de schoonmaakploeg > >> >> >> betaald, en niet de GGD. Er waren bij de woningbouwvereniging geen > >> >> >> klachten over rotzooi, maar over stank, maar stank is door de GGD niet > >> >> >> geconstateerd. Ik denk dat ik bij de rechter een grote kans had > >> >> >> gemaakt als ik de schoonmaak had geweigerd, maar ik vond het te veel > >> >> >> gezeur om het daar op aan te laten komen. Bovendien neem je dan toch > >> >> >> een zeker risicio, en dat was het me niet waard. > > >> >> >Blijkbaar viel er wel een hoop op te ruimen en te schoonmaken, anders > >> >> >kwamen ze niet. Of anders gingen ze onverrichter zaken weer terug. > > >> >> Tsja... vroeger had je daar vrouwen voor; > > >> >Maar die liepen elke keer hard weg. > > >> Sommige misschien. De meeste vonden het hier wel leuk, kreeg ik de > >> indruk. > > >Toch zijn ze allemaal weg. > > Vrouwen komen en gaan. Ik heb in deze fase van mijn leven geen energie > meer om er achteraan te gaan. Mogen wij dat vertalen als 'te lui'? > > > > >> >> ik voel me daar echt niet schuldig over. > > >> >Hoe lang zijn ze bezig geweest? > > >> Een werkdag denk ik. > > >Een flinke teringzooi dus. Met een mannetje of 3 aan de slag? > > Nee, eerder vijf of zes denk ik. Goeiedag. Dat moet me een smeerboel zijn geweest zeg. Hoeveel containers hebben ze afgevoerd? > > > > >> Maar het moet echt wel een stuk erger zijn dan > >> het bij mij was, wil de rechter het af kunnen dwingen. > > >De APV voldoet, de burgemeester kan dat gelasten. > > Leukerkoek. Alleen als er last voor omwonenden is, en die was er niet. Ze komen niet zomaar. > Een mens mag ook in een huurwoning doen en laten wat hij wil, zolang > anderen er geen last van hebben. Vuil is op zich geen legitieme reden > om een woning binnen te dringen. De opvatting van de GGD is hier > doorslaggevend, en die vond het geen alarmerende situatie, en heeft > geen stank geconstateerd. Vuil is zeker een reden. Overlast door muizen en ratten is een serieuze dreiging. Daarnaast moet jij je woning bewonen als 'een goed huisvader'. > > > > >> Wat er in feite aan de hand was is dat de woningbouwvereniging m.i. > >> een aantal zaken met elkaar heeft gecombineerd die niets met elkaar te > >> maken hadden. Er waren klachten over geluidsoverlast, > > >Je riep zaken als: "Homo", Onbeschofte Boer", e.d.? > > Bijvoorbeeld. Maar ik mag in mijn eigen huis zeggen wat ik wil. Het gaat er ook niet om wat je zegt maar hoe hadr je het zegt. > > > > >> ik had last van > >> vliegen, en er was die voor mij anonieme stankklacht, die dus niet > >> gegrond bleek. Toen kwamen ze bij mij thuis, en vonden waarschijnlijk > >> dat het net zo netjes was en hebben dat door die andere zaken veel > >> zwaarder laten wegen dan normaal. Maar die vliegen zijn ook na de > >> schoonmaak gebleven, tot ik ontdekte dat een open afvalbak de oorzaak > >> was. Sinds ik die dicht deed zijn ze meteen een halve week later > >> helemaal verdwenen. Dus met rotzooi had dat niets te maken. > > >En dat schoonmaken was natuurlijk nergens voor nodig..... > > De woningbouwvereniging vond het nodig, en niemand anders. Het is hun > huis, dus van mij mogen ze als het redelijk is en ze het zelf betalen. > En dat hebben ze gedaan. > Dan heb je nog geluk gehad. |
![]() |
#36 |
|
![]() On Mon, 09 Apr 2007 14:04:27 +0200, Bird <[email protected]> wrote:
>On Mon, 09 Apr 2007 13:53:03 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > >>...... Maar die vliegen zijn ook na de >>schoonmaak gebleven, tot ik ontdekte dat een open afvalbak de oorzaak >>was. Sinds ik die dicht deed zijn ze meteen een halve week later >>helemaal verdwenen. Dus met rotzooi had dat niets te maken. > >Een open afvalbak? > >Goh, je moeder heeft je vroeger nooit geleerd dat daar een deksel op >zit? En heb je inmiddels al wel door dat je die dingen ook af en toe >moet legen? Hij sloot niet goed af; ik denk dat dat de oorzaak was. En er zaten ook gaten in; maar dat is wat moeilijk uit te leggen. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#37 |
|
![]() On 9 Apr 2007 05:18:58 -0700, "Onder het plaveisel het moeras"
<[email protected]> wrote: >On 9 apr, 14:12, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: >> >> >> >> >> Maar het moet echt wel een stuk erger zijn dan >> >> het bij mij was, wil de rechter het af kunnen dwingen. >> >> >De APV voldoet, de burgemeester kan dat gelasten. >> >> Leukerkoek. Alleen als er last voor omwonenden is, en die was er niet. > >Ze komen niet zomaar. O jawel hoor. Voor geld doen mensen alles. En we weten dat de woningbouwverenigingen steenrijk zijn, dus die zullen dat echt niet nalaten as ze hun huurders willen treiteren. > >> Een mens mag ook in een huurwoning doen en laten wat hij wil, zolang >> anderen er geen last van hebben. Vuil is op zich geen legitieme reden >> om een woning binnen te dringen. De opvatting van de GGD is hier >> doorslaggevend, en die vond het geen alarmerende situatie, en heeft >> geen stank geconstateerd. > >Vuil is zeker een reden. Nee. > Overlast door muizen en ratten is een serieuze dreiging. Ja. Maar daar was geen sprake van. >Daarnaast moet jij je woning bewonen als 'een goed huisvader'. Arbitraire neuzelpraat. Bij de rechter had ik een goede kans gemaakt. >> >> >> Wat er in feite aan de hand was is dat de woningbouwvereniging m.i. >> >> een aantal zaken met elkaar heeft gecombineerd die niets met elkaar te >> >> maken hadden. Er waren klachten over geluidsoverlast, >> >> >Je riep zaken als: "Homo", Onbeschofte Boer", e.d.? >> >> Bijvoorbeeld. Maar ik mag in mijn eigen huis zeggen wat ik wil. > >Het gaat er ook niet om wat je zegt maar hoe hadr je het zegt. Ook arbitrair. >> >> >> ik had last van >> >> vliegen, en er was die voor mij anonieme stankklacht, die dus niet >> >> gegrond bleek. Toen kwamen ze bij mij thuis, en vonden waarschijnlijk >> >> dat het net zo netjes was en hebben dat door die andere zaken veel >> >> zwaarder laten wegen dan normaal. Maar die vliegen zijn ook na de >> >> schoonmaak gebleven, tot ik ontdekte dat een open afvalbak de oorzaak >> >> was. Sinds ik die dicht deed zijn ze meteen een halve week later >> >> helemaal verdwenen. Dus met rotzooi had dat niets te maken. >> >> >En dat schoonmaken was natuurlijk nergens voor nodig..... >> >> De woningbouwvereniging vond het nodig, en niemand anders. Het is hun >> huis, dus van mij mogen ze als het redelijk is en ze het zelf betalen. >> En dat hebben ze gedaan. >> >Dan heb je nog geluk gehad. Nee, ik vond het vervelend. Ik was er pertinent op tegen, en dat heb ik ze meerder malen kenbaar gemaakt. Ik vind het nog steeds *lariekoek*; gewoon om een huurder die ze niet mogen te treiteren. Machtsmisbruik. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#38 |
|
![]() Ach PVV en VVD laten de " gewone burger " nu al bloeden ....dus wat
een gehuil. En Herr Kamp(f)'s rommelpotterij in Afghanistan is nog veel duurder dan dit grapje dus...? |
![]() |
#39 |
|
![]() "Michael de Visser" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Bert ( A W RvB ) wrote: >> "Heinrich" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> DEN HAAG - Het generaal pardon voor 'oude asielzoekers' gaat een >>> veelvoud kosten van de half miljard euro, waar het ministerie van >>> Justitie volgens een interne berekening momenteel van uit zou gaan. >> >> Wel heldhaftig van de VVD'er Henk Kamp om over de ruggen van >> mensen die met de rug tegen de muur staan kiezers te trekken. Verder >> geloof ik er niet veel van want veel van die mensen klagen dat ze >> niet mogen werken, leren enzovoort. > > Ze mogen alleen niet werken en leren zolang ze in de procedure zitten. > Eenmaal gelegaliseerd, zoals nu, mogen ze werken (maar een uitkering, een > huis en een auto voor de deur is natuurlijk waar ze voor kwamen) en > studeren. Die mensen stonden ook niet met de rug tegen de muur want die > konden gewoon terug. Dat deden ze natuurlijk niet want er zijn altijd > achterlijke figuren, zoals jij en nog een paar, die in de > niet-terug-kunnen-praatjes trappen die ze verkopen. Dat is de reden dat we > nu met een miljoenenstrop zitten. Ik help liever een heleboel mensen die zeggen vluchteling te zijn waarvan er een paar misbruik maken van die status als dat er een vluchteling door mijn toedoen iets overkomt. ************************************************** *********************************** Ik heb alleen een verrotte klere hekel aan die lieden die zich schuldig maken aan criminele activiteiten. Bij mij in Utrecht is dat namelijk ook zo erg en meestal stelen die lieden alleen omdat ze de nieuwste telefoon willen hebben en meer van dat soort zaken! En dan moet ik die lieden ook niet die vanwege hun religie anderen hun wil op willen leggen. Ik zie moslimjongeren die onder het mom van hun religie bezig zijn met stelen en roven en personen omdat ze geen islamiet zijn uitschelden en dat is precies wat de moordenaar van Theo van Gogh ook doet en deed. En het heeft me al heel wat tijd en geld gekost vanwege vernielingen omdat ik mijn mond open doe maar ik ga rustig door. Bij mij wonen veel bewoners uit alle streken van de wereld die niets met die criminaliteit te maken willen hebben en zij doen ook flink mee met het aanpakken van de criminaliteit en overlast. Laatst was er zoveel ophef over wat er in Ondiep te Utrecht gebeurde en dat wordt dinsdag in 'Opsporing verzocht' behandeld, soms zeggen politici dat de wijk waarin ik woon ook bij Ondiep hoort maar mijn wijk ligt in Zuilen te Utrecht, nou ik kan hierbij meedelen dat er veel meer keren zulke ongeregeldheden zijn in Utrecht en dan durft blijkbaar geen journalist er wat over te schrijven of beelden te laten zien want in de krant staat er dan maar een heel klein berichtje van enkele regels over zo'n voorval. Ik begrijp heel goed waarom die politieagent zijn wapen trok want het is een grote criminele klerezooi in Utrecht. Bert RvB. -- ******************** Bert RvB. www.rjrsnvbrn.nl ******************** |
![]() |
#40 |
|
![]() On 9 apr, 14:26, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On 9 Apr 2007 05:18:58 -0700, "Onder het plaveisel het moeras" > > <[email protected]> wrote: > >On 9 apr, 14:12, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > > >> >> Maar het moet echt wel een stuk erger zijn dan > >> >> het bij mij was, wil de rechter het af kunnen dwingen. > > >> >De APV voldoet, de burgemeester kan dat gelasten. > > >> Leukerkoek. Alleen als er last voor omwonenden is, en die was er niet. > > >Ze komen niet zomaar. > > O jawel hoor. Voor geld doen mensen alles. En we weten dat de > woningbouwverenigingen steenrijk zijn, dus die zullen dat echt niet > nalaten as ze hun huurders willen treiteren. > > > > >> Een mens mag ook in een huurwoning doen en laten wat hij wil, zolang > >> anderen er geen last van hebben. Vuil is op zich geen legitieme reden > >> om een woning binnen te dringen. De opvatting van de GGD is hier > >> doorslaggevend, en die vond het geen alarmerende situatie, en heeft > >> geen stank geconstateerd. > > >Vuil is zeker een reden. > > Nee. > > > Overlast door muizen en ratten is een serieuze dreiging. > > Ja. Maar daar was geen sprake van. > > >Daarnaast moet jij je woning bewonen als 'een goed huisvader'. > > Arbitraire neuzelpraat. Bij de rechter had ik een goede kans gemaakt. En dat heb je dus niet gedaan dus slaat je antwoord nergens op. > > > > >> >> Wat er in feite aan de hand was is dat de woningbouwvereniging m.i. > >> >> een aantal zaken met elkaar heeft gecombineerd die niets met elkaar te > >> >> maken hadden. Er waren klachten over geluidsoverlast, > > >> >Je riep zaken als: "Homo", Onbeschofte Boer", e.d.? > > >> Bijvoorbeeld. Maar ik mag in mijn eigen huis zeggen wat ik wil. > > >Het gaat er ook niet om wat je zegt maar hoe hadr je het zegt. > > Ook arbitrair. Neehoor, meetbaar. > > > > > > > > >> >> ik had last van > >> >> vliegen, en er was die voor mij anonieme stankklacht, die dus niet > >> >> gegrond bleek. Toen kwamen ze bij mij thuis, en vonden waarschijnlijk > >> >> dat het net zo netjes was en hebben dat door die andere zaken veel > >> >> zwaarder laten wegen dan normaal. Maar die vliegen zijn ook na de > >> >> schoonmaak gebleven, tot ik ontdekte dat een open afvalbak de oorzaak > >> >> was. Sinds ik die dicht deed zijn ze meteen een halve week later > >> >> helemaal verdwenen. Dus met rotzooi had dat niets te maken. > > >> >En dat schoonmaken was natuurlijk nergens voor nodig..... > > >> De woningbouwvereniging vond het nodig, en niemand anders. Het is hun > >> huis, dus van mij mogen ze als het redelijk is en ze het zelf betalen. > >> En dat hebben ze gedaan. > > >Dan heb je nog geluk gehad. > > Nee, ik vond het vervelend. Ik was er pertinent op tegen, en dat heb > ik ze meerder malen kenbaar gemaakt. Ik vind het nog steeds > *lariekoek*; gewoon om een huurder die ze niet mogen te treiteren. > Machtsmisbruik. Onzin. Als er niks viel schoon te maken waren ze weer weggegaan. Nu zijn ze met hele forse ploeg een dag bezig geweest. Dat is nogal wat. > Wanneer kom ze weer langs? |